Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клеї в асортименті
Очікувана вартість
3 100,00 UAH
UA-2021-02-16-002646-b 49ecd82f01fe4304893e795ee375c166
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бавин Дмитрий

bavin.d@erd.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердянська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Бердянського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728360
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 71112, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Бавин Дмитрий
bavin.d@erd.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2021 15:00
Очікувана вартість: 3 100,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


ДК 021:2015 24910000-6 «Клеї» за кодом ДК 021:2015 24910000-6 «Клеї», Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Умови надання забезпечення пропозицій зазначено в Оголошенні. Кінцевий срок подання пропозицій: 25.02.2021 15.00. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100 %
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Клей ПВА об'єм 200 мл, з ковпачком дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Горького 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
50 шт.
Клей карандаш PVP 35г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Горького 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
30 шт.
Клей ПВА 250г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Горького 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
10 шт.
Клей ПВА 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71113, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Горького 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
6 шт.
Рідке скло 1.3 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Горького 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем (Бердянською філією) у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника в розмірі 80% від вартості Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 80
Iнша подія Остаточний розрахунок (оплата суми ПДВ, як складової вартості Товару), здійснюється в такий же строк з дня отримання від Постачальника зареєстрованоїї податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 20 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 16:46
Проект договора Клеї.docx
16 лютого 2021 16:46
Оголошення про закупівлю.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій