Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та знешкодження небезпечних відходів
Очікувана вартість
3 960,00 UAH
UA-2021-02-16-001137-b 6239301564f54fe1b32a34ac96553a65
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гольченко Катерина Сергіївна

+380669027740 Golchenco@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26123237
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Ленська, 45
Контактна особа: Гольченко Катерина Сергіївна
+380669027740
Golchenco@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та знешкодження небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Ленська 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Сторонами здійснюються за кожне окреме Замовлення на вилучення відходів. Вартість робіт вказується в Специфікації із зазначенням діючих цін на день складання такої Специфікації.Оплата здійснюється Замовником на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту виконаних робіт, підписаного між Сторонами та в термін не пізніше п’яти банківських днів з дати його підписання. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 лютого 2021 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ»
#38563155
Переможець 3 960,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 12:25

Документи

16 лютого 2021 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 12:28
9052.pdf укладений
16 лютого 2021 12:27