Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти).
Очікувана вартість
4 472 400,00 UAH
UA-2021-02-15-010766-c e159c6e6453344cbb43895c34618f84e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Опанасько Михайло Михайлович

+380532562746 poltavaupo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40109042
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 32 А
Контактна особа: Опанасько Михайло Михайлович
+380532562746
poltavaupo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 17:43
Очікувана вартість: 4 472 400,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує відсутність підстав в електронній системі.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує відсутність підстав в електронній системі.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує відсутність підстав в електронній системі.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує відсутність підстав в електронній системі.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-10-000001 ● d506874f8cc14f04a28b50e52265939f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2021 09:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

09.09.2021 № 477
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2021 № 477

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-02-15-010766-c 15.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-10 11:39:10

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010766-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-15 16:29:58

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10 вересня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-02-15-010766-с.

Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням поліції охорони в Полтавській області здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України східний офіс Дежаудитслужби від 10 вересня 2021 року повідомляю, що 15.02.2021 року було оголошено закупівлю Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 код 091300000-9 Нафта і дистиляти) за процедурою відкриті торги (UA-2021-02-15-010766-с), на підставі службової записки від відділу технічної охорони та логістики Управління поліції охорони в Полтавській області, в якій штатними спеціалістами на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань було визначено потребу в товарах, сформовано опис предметів закупівлі, технічних і якісних характеристик, з залученням відповідних фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, з метою надійного та якісного надання охоронних послуг замовникам різних форм власності.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі співробітники Управління поліції охорони в Полтавській області керувалися Методикою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (лист Національної поліції України від 28.02.2019 року № 2387/09/31-2019), а саме проведення аналізу ринку, моніторингу цін, шляхом отримання необхідної комерційної інформації від виробників, постачальників товарів.
По питанню оприлюднення інформації, Управління поліції охорони в Полтавській області, як Замовник, під час здійснення публічних закупівель діє в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Управління поліції охорони в Полтавській області, відповідно до Постанови КМУ від 13 жовтня 2015 року № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони, як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», є територіальним органом Національної поліції, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони.
Відповідно до Положення про Управління поліції охорони в Полтавській області, Управління має статус юридичної особи публічного права, утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, не заборонених законодавством України, при цьому не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та проводить фінансування закупівель виключно за рахунок власних коштів (коштів від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-22 15:53:46

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010766-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. На якій підставі Вами змінено істотні умови укладеного за результатами проведення торгів по лоту № 1 Договору про закупівлю товарів від 26.03.2021 № У-190/21, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ-КАРД» (далі – Договір № У-190/21) в частині підвищення ціни за одиницю товару.
Так, згідно з умовами Договору № У-190/21, вартість 1 л бензину А-95 Євро-5 складає 28,16 грн (з ПДВ), 1 л бензину А-92 Євро-5 - 27,16 грн (з ПДВ).
Згідно з умовами Додаткової угоди від 25.08.2021 № 1 до Договору № У-190/21, збільшено ціну 1 л бензину А-95 Євро-5 до 29,28 грн (з ПДВ), 1 л бензину А-92 Євро-5 до 28,39 грн (з ПДВ).
Надайте документи, які свідчать про наявність коливання ціни на бензин А-95 Євро-5 та бензину А-92 Євро-5 на ринку протягом періоду з дня укладання Договору У-190/21, як це передбачено умовами пункту 3.3.2 розділу ІІІ Договору № У-190/21 та яке мало бути підставою для збільшення ціни на товар відповідно до вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
2. На якій підставі Вами змінено істотні умови укладеного за результатами проведення торгів по лоту № 2 Договору про закупівлю товарів від 26.03.2021 № У-191/21, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Автотранс-ойл» (далі – Договір № У-191/21) в частині підвищення ціни за одиницю товару.
Так, згідно з умовами Договору № У-191/21, вартість 1 л бензину А-92 Євро-5 складає 26,06 грн (з ПДВ), 1 л дизельного палива Євро – 5 - 26,06 грн (з ПДВ).
Згідно з умовами Додаткової угоди від 12.05.2021 № 1 до Договору № У-191/21, збільшено ціну 1 л бензину А-92 Євро-5 до 28,09 грн (з ПДВ), дизельного палива Євро – 5 до 28,29 грн (з ПДВ).
Згідно з умовами Додаткової угоди від 23.07.2021 № 2 до Договору № У-191/21, збільшено ціну 1 л бензину А-92 Євро-5 до 29,07 грн (з ПДВ).
Надайте документи, які свідчать про наявність коливання ціни на бензин А-92 Євро-5 та дизельного палива Євро-5 на ринку протягом періоду з дня укладання Договору У-191/21 та бензину А-92 Євро-5 – з дня укладання Додаткової угоди від 12.05.2021 № 1 до Договору № У-191/21, як це передбачено умовами пункту 3.3.2 розділу ІІІ Договору № У-191/21 та яке мало бути підставою для збільшення ціни на товар відповідно до вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-27 16:19:24

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 22 вересня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-02-15-010766-с.

Запит про надання пояснень
1. На якій підставі Вами змінено істотні умови укладеного за результатами проведення торгів по лоту № 1 Договору про закупівлю товарів від 26.03.2021 № У-190/21, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ-КАРД» (далі – Договір № У-190/21) в частині підвищення ціни за одиницю товару. Так, згідно з умовами Договору № У-190/21, вартість 1 л бензину А-95 Євро-5 складає 28,16 грн (з ПДВ), 1 л бензину А-92 Євро-5 - 27,16 грн (з ПДВ). Згідно з умовами Додаткової угоди від 25.08.2021 № 1 до Договору № У-190/21, збільшено ціну 1 л бензину А-95 Євро-5 до 29,28 грн (з ПДВ), 1 л бензину А-92 Євро-5 до 28,39 грн (з ПДВ). Надайте документи, які свідчать про наявність коливання ціни на бензин А-95 Євро-5 та бензину А-92 Євро-5 на ринку протягом періоду з дня укладання Договору У-190/21, як це передбачено умовами пункту 3.3.2 розділу ІІІ Договору № У-190/21 та яке мало бути підставою для збільшення ціни на товар відповідно до вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.

У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Східного офісу Дежаудитслужби від 22 вересня 2021 року повідомляю, відповідно до вимог п. 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3.3.2 розділу ІІІ. Договору про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 року, була укладена Додаткова угода від 25.08.2021 року № 1 до договору № У-190/21 від 26.03.2021 р. про закупівлю товарів. Підставою укладання зазначеної угоди є збільшення ціни за одиницю товару.
Підставою для підняття ціни на деякі позиції в специфікації до договору, був лист-звернення наданий переможцем торгів (ТОВ «ВЕСТ КАРД» 43603592) №25/08-1 від 25.08.2021 року. Підняття ціни спричинено фактом, що на ринку нафтопродуктів відбувається зростання цін.
Переможець звернувся до нас із пропозицією укласти Додаткову угоду про підняття ціни на 1 л Товару в межах 10%, а саме Бензин А-95 на 3,99% та Бензин А-92 на 4,53%. При цьому пропозиція Постачальника повністю відповідає вимогам п. 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
В якості обґрунтування пропозиції збільшення ціни, Постачальником було надано відповідна Цінова довідка Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати ТПП України від 25.08.2021 р. № 301/04-22, що підтверджує коливання ціни нафтопродуктів на ринку, в період з дати укладання договору відносно дати укладання додаткової угоди.
Як зазначає Мінекономрозвитку в листі від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06, документом, що слугує підтвердженням коливання ціни товару на ринку, може бути довідка Держстату. Але водночас наголошує, що перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним.
Відповідно до ст. 3, 11 Закону України «Про торгово-промислові палати України» від 02.12.1997 р. № 671/97-ВР, до основних завдань торгово-промислових палат належать, у тому числі, організація взаємодії між суб’єктами підприємницької діяльності, координація їх взаємовідносин з державою в особі її органів та надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців, надання експертних висновків, які є обов’язковими до виконання на території України.
За таких обставин експертний висновок (довідка) торгово-промислової палати про ціну на товар/коливання такої ціни на ринку є достатнім доказом для обґрунтованості змін до договору закупівлі.

Запит про надання пояснень
2. На якій підставі Вами змінено істотні умови укладеного за результатами проведення торгів по лоту № 2 Договору про закупівлю товарів від 26.03.2021 № У-191/21, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Автотранс-ойл» (далі – Договір № У-191/21) в частині підвищення ціни за одиницю товару. Так, згідно з умовами Договору № У-191/21, вартість 1 л бензину А-92 Євро-5 складає 26,06 грн (з ПДВ), 1 л дизельного палива Євро – 5 - 26,06 грн (з ПДВ). Згідно з умовами Додаткової угоди від 12.05.2021 № 1 до Договору № У-191/21, збільшено ціну 1 л бензину А-92 Євро-5 до 28,09 грн (з ПДВ), дизельного палива Євро – 5 до 28,29 грн (з ПДВ). Згідно з умовами Додаткової угоди від 23.07.2021 № 2 до Договору № У-191/21, збільшено ціну 1 л бензину А-92 Євро-5 до 29,07 грн (з ПДВ). Надайте документи, які свідчать про наявність коливання ціни на бензин А-92 Євро-5 та дизельного палива Євро-5 на ринку протягом періоду з дня укладання Договору У-191/21 та бензину А-92 Євро-5 – з дня укладання Додаткової угоди від 12.05.2021 № 1 до Договору № У-191/21, як це передбачено умовами пункту 3.3.2 розділу ІІІ Договору № У-191/21 та яке мало бути підставою для збільшення ціни на товар відповідно до вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.

У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Східного офісу Дежаудитслужби від 22 вересня 2021 року повідомляю, відповідно до вимог п. 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3.3.2 розділу ІІІ. Договору про закупівлю товарів № У-191/21 від 26.03.2021 року, були укладені Додаткова угода від 12.05.2021 року № 1 та Додаткова угода від 23.07.2021 року № 2 до договору № У-191/21 від 26.03.2021 р. про закупівлю товарів. Підставою укладання зазначених угод є збільшення ціни за одиницю товару.
Підставою для підняття ціни на деякі позиції в специфікації до договору, були листи щодо підвищення ціни надані переможцем торгів (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ» 36324681) № 6843-К від 12.05.2021 року та № 7215-К від 20.07.2021 року. Підняття ціни спричинено фактом, що на ринку нафтопродуктів відбувається зростання цін.
12.05.2021 року Переможець звернувся до нас із пропозицією укласти Додаткову угоду № 1 про підняття ціни на 1 л Товару в межах 10%, а саме Бензин А-92 на 7,79% та Дизельне паливо на 8,56%. При цьому пропозиція Постачальника повністю відповідає вимогам п. 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
В якості обґрунтування пропозиції збільшення ціни, Постачальником було надано відповідна Цінова довідка Полтавської торгово-промислової палати ТПП України від 12.05.2021 р. № 24.14-05/300, що підтверджує коливання ціни нафтопродуктів на ринку, в період з дати укладання договору відносно дати укладання додаткової угоди.
20.07.2021 року Переможець звернувся до нас із пропозицією укласти Додаткову угоду № 2 про підняття ціни на 1 л Товару в межах 10%, а саме Бензин А-92 на 3,49%. При цьому пропозиція Постачальника повністю відповідає вимогам п. 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
В якості обґрунтування пропозиції збільшення ціни, Постачальником було надано відповідна Цінова довідка Полтавської торгово-промислової палати ТПП України від 20.07.2021 р. № 24.14-05/435, що підтверджує коливання ціни нафтопродуктів на ринку, в період з дати укладання договору відносно дати укладання додаткової угоди.



З повагою,
Голова тендерного комітету Ігор ЖИЖКА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-23 17:34:25

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010766-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
З якої причини Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» по лоту № 1 не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність даного учасника кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону?
Так, відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
1) довідку, складену в довільній формі, про виконання аналогічного(-их) до предмету закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається договір на поставку палива через мережу АЗС), що виконаний Учасником в повному обсязі, яка повинна містити найменування контрагента, його ЄДРПОУ, ПІБ та контактний телефон уповноваженої особи контрагента, номер, суму та дату договору, предмет договору, стан виконання. Учасник може зазначити додаткову інформацію щодо виконання аналогічного(-них) договору(-ів) та видаткові накладні (видаткову накладну) що підтверджує виконання договору(-ів) у повному обсязі. До даної довідки Учасник надає оригінал позитивного листа-відгуку від організації-контрагента щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору (надається до усіх договорах зазначених у довідці). Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату договору.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» надано Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 03.03.2021 № 03/03-22 згідно з якою виконано аналогічні договори, укладені з ТОВ «Сумитеплоенерго»: договір від 22.12.2020 № 1 щодо постачання палива дизельного, договір від 28.12.2020 № 2 щодо постачання бензину А-92, договір від 28.12.2020 № 3 щодо постачання бензину А-95.
Однак, вищезазначений документ не містить інформацію про ПІБ та контактний телефон уповноваженої особи контрагента, що не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надано оригінал позитивного листа-відгуку від організації-контрагента щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору (надається до усіх договорах зазначених у довідці), який повинен містити посилання на номер та дату договору, шо також не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Внаслідок вищезазначеного, учасником ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надав у складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), уставленому статтею 16 Закону.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-28 16:45:33

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 23 вересня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-02-15-010766-с

Запит про надання пояснень
1. З якої причини Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» по лоту № 1 не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність даного учасника кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону? Так, відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: 1) довідку, складену в довільній формі, про виконання аналогічного(-их) до предмету закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається договір на поставку палива через мережу АЗС), що виконаний Учасником в повному обсязі, яка повинна містити найменування контрагента, його ЄДРПОУ, ПІБ та контактний телефон уповноваженої особи контрагента, номер, суму та дату договору, предмет договору, стан виконання. Учасник може зазначити додаткову інформацію щодо виконання аналогічного(-них) договору(-ів) та видаткові накладні (видаткову накладну) що підтверджує виконання договору(-ів) у повному обсязі. До даної довідки Учасник надає оригінал позитивного листа-відгуку від організації-контрагента щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору (надається до усіх договорах зазначених у довідці). Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату договору. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» надано Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 03.03.2021 № 03/03-22 згідно з якою виконано аналогічні договори, укладені з ТОВ «Сумитеплоенерго»: договір від 22.12.2020 № 1 щодо постачання палива дизельного, договір від 28.12.2020 № 2 щодо постачання бензину А-92, договір від 28.12.2020 № 3 щодо постачання бензину А-95. Однак, вищезазначений документ не містить інформацію про ПІБ та контактний телефон уповноваженої особи контрагента, що не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надано оригінал позитивного листа-відгуку від організації-контрагента щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору (надається до усіх договорах зазначених у довідці), який повинен містити посилання на номер та дату договору, шо також не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Внаслідок вищезазначеного, учасником ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надав у складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), уставленому статтею 16 Закону. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Східного офісу Дежаудитслужби від 23 вересня 2021 року повідомляю, що відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після автоматичної оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель, тендерний комітет Управління поліції охорони 05.03.2021 року приступив до розгляду на відповідність вимогам тендерної документації пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
11.03.2021 року членами тендерного комітету під час розгляду пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД» (43603592), було розглянуто файл Стаття 16.pdf, в якому були розміщені: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.03.2021 вих. № 03/03-10, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання від 03.03.2021 вих. № 03/03-7, Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 03.03.2021 вих. № 03/03-22.
Останній документ, а саме Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 03.03.2021 вих. № 03/03-22 в повному обсязі відповідає вимогам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, містить найменування контрагента, його ЄДРПОУ, ПІБ та контактний телефон уповноваженої особи контрагента, номер, суму та дату договору, предмет договору, стан виконання. В заперечення до виявлених недоліків необхідно зазначити про ПІБ та контактний телефон уповноваженої особи контрагента, який зазначено у документі: Директор – Васюнін Д.Г. (0542) 78-75-16.
Під час подальшого розгляду пропозиції було дійсно встановлено відсутність оригіналу позитивного листа-відгуку від організації-контрагента щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору (надається до усіх договорах зазначених у довідці), то б то виявлено невідповідність вимогам Тендерної документації але повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у електронній системі, відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, розмістити не змогли через залишення до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій менше ніж двох робочих днів.
Враховуючі наявний опит співпраці з ТОВ «ВЕСТ КАРД» (43603592) в попередніх роках було здійснено телефонний запит на директора ТОВ «Сумитеплоенерго» з уточненням щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору. У відповідь ми отримали Лист-Відгук від 28.01.2021 р. вих.. № 503 та інші документи про підтвердження співпраці.



З повагою,
Голова тендерного комітету Ігор ЖИЖКА

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень Східним офісом Державної аудиторської служби України на підставі наказу № 477 від 09.09.2021 року проведено моніторинг процедури закупівлі Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 код 091300000-9 Нафта і дистиляти) інформацію щодо якого опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-15-010766-с. За результатами проведеного моніторингу Східним офісом Держаудитслужби встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх опрелюднення - порушень не встановлено, про що опубліковано у висновку від 29.09.2021 року. За період з 10.09.2021 року по 28.09.2021 року Управлінням поліції охорони в Полтавській області надавались відповідні відповіді (пояснення) на запити (запитання) Східного офісу Держаудитслужби з питань проведення моніторингу процедури закупівлі Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 код 091300000-9 Нафта і дистиляти). З метою усунення виявлених недоліків між Замовником (Управління поліції охорони в Полтавській області) та Виконавцем (ТОВ «ВЕСТ КАРД») була укладена Додаткова угода № 2 від 06.10.2021 р., змістом якої є що, Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р., з моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли Договором. Зазначені зміни були оприлюдненні в електронній системі закупівель 06.10.2021 року. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного Управління поліції охорони у Полтавській області здійснило заходи по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З повагою, Голова тендерного комітету Ігор ЖИЖКА

2021-10-06 14:49:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти).
Опис предмету закупівлі:
EXW – Інкотермс 2010р., (АЗС Учасника) в м. Полтава, м. Миргород, а також в цілому по Україні, у т.ч кожен обласний (адміністративний) центр, окрім тимчасово окупованих територій.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 324 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 620,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69720 UAH

Аукціон

Початок: 04 березня 2021 11:42
Закінчення: 04 березня 2021 12:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

84000 л
Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти).
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна 32А
Дата доставки: 22 березня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування – власний бюджет. Розрахунок Покупцем за Товар здійснюється шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Постачальника відповідно виставленого Постачальником рахунку-фактури у термін, що не перевищує 90 (дев’яносто) календарних днів від дня отримання кожної окремої партії Товару Покупцем. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД" 2 307 800,00
UAH з ПДВ
2 295 440,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" 2 322 320,00
UAH з ПДВ
2 307 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 березня 2021 17:31
Електронний підпис
18 березня 2021 17:30
Довідка ДФС.zip
12 березня 2021 16:28
Електронний підпис
12 березня 2021 15:45
Довідка ДПС.zip
12 березня 2021 15:43
Пункт 12 СТ17.pdf
12 березня 2021 15:38
Корупція ВЕСТ.zip
12 березня 2021 15:38
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2021 15:37
Довідка МВС.pdf
12 березня 2021 15:30
Стаття 17.pdf
12 березня 2021 15:28
Корупція Ачкасов.zip
12 березня 2021 15:18
СТ17ч2.pdf
03 березня 2021 16:35
Електронний підпис
03 березня 2021 16:31
Сертифікати Білорусь.pdf
03 березня 2021 16:31
Проект договору.pdf
03 березня 2021 16:31
Довідки про талони.pdf
03 березня 2021 16:31
Довкілля+санкції.pdf
03 березня 2021 16:31
Витяг ЄДР 18,02,2021.pdf
03 березня 2021 16:31
Garantiya_69 720,00.zip
03 березня 2021 16:31
Довідка про АЗС.pdf
03 березня 2021 16:31
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2021 16:31
Статут(оригінал).pdf
03 березня 2021 16:30
Стаття17.pdf
03 березня 2021 16:30
ЛИСТ ВПМ.zip
03 березня 2021 16:30
Стаття16.pdf
03 березня 2021 16:30
Персональні дані.pdf
03 березня 2021 16:30
Технічні вимоги.pdf
03 березня 2021 16:30
Довідка про ПДВ.pdf
03 березня 2021 16:30
Довідка про ліцензії.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 17:33
Електронний підпис
03 березня 2021 17:26
паспорт 95й.pdf
03 березня 2021 17:26
Техвимоги Лот 1.pdf
03 березня 2021 17:20
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.zip
03 березня 2021 17:20
S1499201 ф3 Квитанція №2.pdf
03 березня 2021 17:20
S1499201 Квитанція №2.pdf
03 березня 2021 17:20
S1499201 ф2 Квитанція №2.pdf
03 березня 2021 17:19
S0100113 Ф1. Баланс.pdf
03 березня 2021 17:19
Ліцензія АЗС № 55 (2020).pdf
03 березня 2021 17:19
Ліцензія АЗС № 54 (2020).pdf
03 березня 2021 17:19
Ліцензія АЗС № 53 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 52 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 51 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 38 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 32 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 29 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 27 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 23 (2020).pdf
03 березня 2021 17:18
Ліцензія АЗС № 19 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 18 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 14 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 13 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 10 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 9 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 8 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 6 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 5 (2020).pdf
03 березня 2021 17:17
Ліцензія АЗС № 4 (2020).pdf
03 березня 2021 17:16
Ліцензія АЗС № 2 (2020).pdf
03 березня 2021 17:16
Ліцензія АЗС № 1 (2020).pdf
03 березня 2021 17:15
Копія Статуту 2021р..pdf
03 березня 2021 17:13
Завірені зразки талонів.pdf
03 березня 2021 17:09
Пропозиція Лот 1..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД"
#43603592
Переможець 2 295 440,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД"
#43603592
2 295 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 14:44
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
06 жовтня 2021 14:43
ПОВІДОМЛЕННЯ про розірвання.PDF зміни до договору
06 жовтня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 16:25
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 16:23
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 10:54
ДОГОВІР ВЕСТ.PDF укладений
26 березня 2021 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2 ч. 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: У-190/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПОВІДОМЛЕННЯ про розірвання Договору про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р. Між Управлінням поліції охорони в Полтавській області (надалі – Замовник), та ТОВ «ВЕСТ КАРД» (надалі – Постачальник) укладено Договір про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р. (далі – Договір). Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-010766-с працівниками Державної аудиторської служби України Східного офісу Дежаудитслужби від 29.09.2021 року. Під час моніторингу було встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВЕСТ КАРД» надано Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 03.03.2021 № 03/03-22, згідно з якими виконано аналогічні договори, укладені з ТОВ «Сумитеплоенерго», договір від 22.12.2020 № 1 щодо постачання палива дизельного, договір від 28.12.2020 № 2 щодо постачання бензину А-92, договір від 28.12.2020 щодо постачання бензину А-95. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надано оригінал позитивного листа-відгука від організації-контрагента щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору, який повинен містити посилання на номер та дату договору, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Внаслідок вищезазначеного, учасником ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надано у складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Управлінням поліції охорони в Полтавській області законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує Управління поліції охорони в Полтавській області здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом розірвання по лоту 1 Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 651, 654 Цивільного кодексу України, 188 Господарського кодексу України та п. 10.4 Договору про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р. повідомляємо про розірвання Договору про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: У-190/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин А-95 Євро-5, бензин А-92 Євро-5 та дизельне паливо Євро-5 (ДК 021:2015 - 091300000-9 Нафта і дистиляти). 82426.05 літр 27,84
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 485 315,00
UAH (в тому числі ПДВ 247 552,50 UAH)
Причини розірвання договору: ПОВІДОМЛЕННЯ про розірвання Договору про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р. Між Управлінням поліції охорони в Полтавській області (надалі – Замовник), та ТОВ «ВЕСТ КАРД» (надалі – Постачальник) укладено Договір про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р. (далі – Договір). Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-010766-с працівниками Державної аудиторської служби України Східного офісу Дежаудитслужби від 29.09.2021 року. Під час моніторингу було встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВЕСТ КАРД» надано Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 03.03.2021 № 03/03-22, згідно з якими виконано аналогічні договори, укладені з ТОВ «Сумитеплоенерго», договір від 22.12.2020 № 1 щодо постачання палива дизельного, договір від 28.12.2020 № 2 щодо постачання бензину А-92, договір від 28.12.2020 щодо постачання бензину А-95. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надано оригінал позитивного листа-відгука від організації-контрагента щодо якості поставленого товару та своєчасного виконання умов договору, який повинен містити посилання на номер та дату договору, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Внаслідок вищезазначеного, учасником ТОВ «ВЕСТ КАРД» не надано у складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Управлінням поліції охорони в Полтавській області законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує Управління поліції охорони в Полтавській області здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом розірвання по лоту 1 Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 651, 654 Цивільного кодексу України, 188 Господарського кодексу України та п. 10.4 Договору про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р. повідомляємо про розірвання Договору про закупівлю товарів № У-190/21 від 26.03.2021 р.