Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний та житній
Очікувана вартість
113 550,60 UAH
UA-2021-02-15-010677-c aecca89039ac4ac69fb84fce4f0fc6a0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубчик Світлана Анатоліївна

+380485233073 cfo2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр фінансового обслуговування закладів та установ Маяківської сільської ради"
Код ЄДРПОУ: 43425434
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., село Маяки, вул. Богачова, 99
Контактна особа: Якубчик Світлана Анатоліївна
+380485233073
cfo2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Місцезнаходження: 67654, Одеська область, Біляївський район, село Маяки, вулиця Богачова, 99; категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст..2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8324 шт
Хліб пшеничний та життній, Джерело фінансування: Місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, відповідно до дислокації навчальних закладів згідно з додатком №2, відповідно до дислокації навчальних закладів згідно з додатком №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем товарів після пред’явлення Постачальником відповідної накладної протягом 30 календарних днів з дати отримання товару.Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення. З урахуванням частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, платіжні зобов’язання Покупця виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2021рік та обсягів реального фінансування, передбаченого в кошторисі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Одеський хлібозавод №4»
#43370789
Переможець 113 550,60
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 17:36

Документи

15 лютого 2021 17:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю зменшити суму договору на 73408.80 грн, та інше
Номер договору про закупівлю: 29
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML