Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Виготовлення науково-проектної документації «Ремонт (реставраційний) приміщень Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім.В.Василька, за адресою: м.Одеса, вул. Пастера,15»
Очікувана вартість
961 604,00 UAH
UA-2021-02-15-010490-c c926f1fee76749d099d890c73aea425f
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148508 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148508
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2021 18:00
Очікувана вартість: 961 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 808,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення науково-проектної документації «Ремонт (реставраційний) приміщень Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім.В.Василька, за адресою: м.Одеса, вул. Пастера,15»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, Одеса, Канатна 83, каб. 312
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2021  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2021 10:23
Електронний підпис
17 лютого 2021 10:21
Додаток 1 до завдання.docx
17 лютого 2021 10:21
Зміни.docx
17 лютого 2021 10:21
Оголошення Укр.театр.docx
17 лютого 2021 10:21
Проект договору укр.театр.docx
17 лютого 2021 10:23
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:12
Електронний підпис
17 лютого 2021 10:21
Додаток 1 до завдання.docx
17 лютого 2021 10:21
Зміни.docx
17 лютого 2021 10:21
Оголошення Укр.театр.docx
15 лютого 2021 17:12
Оголошення Укр.театр.docx
17 лютого 2021 10:21
Проект договору укр.театр.docx
15 лютого 2021 17:12
Проект договору укр.театр.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання
Дата подання: 15 лютого 2021 20:28
Дата відповіді: 16 лютого 2021 15:53
Згідно п. 1.4. Термін виконання робіт складає 60 (шістдесят) календарних днів (з правом дострокового виконання). В даний термін входить погодження ПКД в органах культурної спадщини та проходження експертизи?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, так, через 60 календарних днів Замовник має отримати готовий проект з усіма погодженнями та з позитивним експертним висновком.
СКЛАД КНД
Дата подання: 15 лютого 2021 20:31
Дата відповіді: 16 лютого 2021 16:40
Згідно завдання на проектування та додатків до договору просимо надати інформацію, щодо складу комплексних-наукових досліджень. Чи Учасник на свій розсуд надає кошториси на КНД ТА ПКД?
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником буде внесено зміни та надані додатки до завдання на проектування , та Учасник на свій розсуд надає кошториси на ПКД на основі додатків.
Характер запланованих робіт
Дата подання: 15 лютого 2021 20:34
Дата відповіді: 16 лютого 2021 16:38
Згідно завдання на проектування необхідно виконати: Ремонт (реставраційний) приміщень Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. Василька: - виконання ремонту (реставраційного) приміщення за номером 1, 2, 7, 48, 49, 86 згідно копії техпаспорту (дивись додаток №1); - виконання ремонту (реставраційного) у приміщеннях гримерних артистів, які розташовані у ризаліті, який примикає до будівлі театру со сторони двору. Чи не передбачав Замовник виконання даних робіт згідно п.10.3 ДБН А.2.2-14-2016 лише складанням ДЕФЕКТНОГО АКТУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.9 Закону України "Про архітектурну діяльність" будівнитцво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України"Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно із частиною четвертою статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Відповідно до абзацу п'ятнадцятого частини п'ятої статті 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" пам'ятки культурної спадщини , визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини", відносяться до класу значних наслідків (СС3) відповідальності. Також, відповідно до абзацу першого частини першої статті 26 Закону України "Про охорону культурної спадщини" консервація , реставрація, реабілітація, музеєфікація, ремонт, пристосування пам'яток національного значення здійснюються лише за наявності письмового дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини на підставі погодженої з ним науково-проектної документації. Згідно із абзацом другим частини першої статті 26 Закаону України "Про охорону культурної спадщини" консервація , реставрація, реабілітація, музеєфікація, ремонт, пристосування пам'яток місцевого значення здійснюються за наявності письмового дозволу органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій відповідно до їхньої компетенції , на підставі погодженої з ними науково-проектної документації. Враховуючи вищенаведене, на законодавчому рівні передбачена обов'язкова процедура погодження науково-проектної документації з відповідними органами у сфері охорони культурної спадщини, а також у разі проведення робіт на пам'ятках культурної спадщини, що за класом наслідків (відповідальності) внесено до значних наслідків (СС3), науково-проектна документація підлягає обов'язковій експертизі. Тому наразі неможливо виконання робіт на пам'ятках на підставі дефектних актів.
Аналогчний договір відповідний вартості закупівлі
Дата подання: 16 лютого 2021 10:20
Дата відповіді: 16 лютого 2021 16:47
Шановний Замовнику просимо зняти дискримінаційну вимогу, а саме:"Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів по культурно-розважальним об’єктам протягом останніх двох років ( у тому числі хоча б один на пам’ятках архітектури, але за умови що вартість договорів не менша за очікувану вартість предмета закупівлі)." 1) Як Ви можете вимагати, досвід підтвердження аналогічної вартості закупівлі? Коли розрахунок вартості проектно-кошорисних робіт складається, згідно ДБН. Залежить від зарплати встановлюється, кожного року Мінрегіонбудом і від Завдання на проектні роботи і об'єми і можливостей Замовника фінансування робіт. 2)Чому обжено підтвердження 2-ма роками аналогічних робіт? Якщо Велика Реставрація, згідно Міністерства Культури стартує цього року? Раніше не було широкого застосування і виділення коштів на реставраційні роботи? Вимагаємо скасувати підтвердження вартісті аналогічного договору предмету закупівлі і розширети термін виконаних аналогічних договорів за останні 6 рокіа, або скасувати зовсім. Бо таки вимогі свідчать на користь вибраного Учасника наперед і зговор.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у даній частині відсутні дискримінаційні вимоги. По-перше, розрахунок вартості проектно-кошторисних робіт скадається із заробітної плати та об'ємів робіт. Заробітна плата в останне змінювалась у 2018 році. Тому і встановлені строки за останні два роки. По-друге, Велика реставрація не має ніякого відношення до даних умов. Замовник вимагає наявність працівників, які за останні два роки виконували аналогічні договори, оскільки предмет даної закупівлі такий, що передбачає високу кваліфікацію та досвід роботи. Роботи, які виконувались 6 років тому не будуть відповідати чинному законодавству та вимогам.
Наявність ліцензії
Дата подання: 16 лютого 2021 15:43
Дата відповіді: 16 лютого 2021 16:13
Прошу обгрунтувати, про яку ліцензію Учасника на право виконання робіт йде річ, коли проктувальники працють за сертифікатами ГІПа та ГАПа!
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Вашу уважність. Замовник внесе зміни до умов.
Характер запланованих робіт 2
Дата подання: 16 лютого 2021 17:15
Дата відповіді: 17 лютого 2021 10:31
Дякуємо за відповідь та посилання на закони, але згідно ДБН А.2.2.-14-2016 п.10.3 пише: Склад та зміст розділів РП з ремонту (реставраційного) обєктів може змінюватися залежно від технічної та технологічної складності робіт В окремих обгрунтованих випадках при поліпшені експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку оюєктів реставрації допускається розроблення лише ДЕФЕКТНОГО АКТА, в якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація. Дійсно згідно абзацу першого частини першої статті 26 Закону України "Про охорону культурної спадщини" консервація , реставрація, реабілітація, музеєфікація, ремонт, пристосування пам'яток національного значення здійснюються лише за наявності письмового дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини на підставі погодженої з ним науково-проектної документації. Але виконання попередніх робіт та складання "ДЕФЕКТНОГО АКТУ" являється також "НАУКОВО-ПРОЕКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ" Вона також погоджується уповноваженими органами по охороеі культурної спадщини та проходить експертизу СС3. Згідно оголошення у вас передбачено виконання ремонту (реставраційного) у приміщеннях, а не виконання комплексу наукових досліджень, технічного переоснащення, пристосування. Тому на нашу думку потрібно конкретизувати види робіт в Завданні на виготовлення науково-проєктної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Замовник наполягає на науково-проєктній документації, оскільки до складу робіт включається ремонт (реставраційний) фоє, концертної зали в 2 поверхи. Тому Замовник не вважає можливим проведення будівельних робіт на основі дефектного акту. Плани приміщень додатково опубліковано (Дадоток №1 до завдання на виготовлення науково-проєктної документації)
ВАРТІСТЬ ПРОЕКТНИХ РОБІТ
Дата подання: 16 лютого 2021 17:22
Дата відповіді: 17 лютого 2021 10:11
Згідно оголошення очікувальна вартість складає 801336,,67 грн без ПДВ. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток А - максимальна вартість проектних робіт чітко регламентується Таблицею А.1 клас наслідків СС3! Згідно розрахунків ваартість будівельно-монтажних робіт повинно складати згідно гл.1-9 Зведеного кошторису - 10 400,00 тис. грн.без ПДВ. Важаємо, що 10.4 млн.грн на ремонт реставраційний приміщень ЗАВИЩЕНА. Просимо надати розяснення. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, вартість будівельно-монтажних робіт визначається на основі проєктної документації. У разі, якщо за результатом експертного звіту вартість проєктних робіт не буде відповідати ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток А , вартість проєктних робіт буде відкорегована , згідно чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕТРОГРАД-ПЛЮС" 961 604,00
UAH з ПДВ
961 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 18:14
Електронний підпис
26 лютого 2021 18:12
17. Проект договору.pdf
26 лютого 2021 18:12
22. Ліцензія AutoCAD.pdf
26 лютого 2021 18:12
12. Лист відгук.pdf
26 лютого 2021 18:12
6.4. Диплом ГІП.pdf
26 лютого 2021 18:12
18. Довідка банка.pdf
26 лютого 2021 18:12
14.2. Сертифікат ГІП.pdf
26 лютого 2021 18:12
11. Виконанний договор.pdf
26 лютого 2021 18:12
6.3. Диплом ГАП.pdf
26 лютого 2021 18:12
8.1. Квитанція №2.PDF
26 лютого 2021 18:12
1. Устав.pdf
26 лютого 2021 18:12
21. Лист гарантія.pdf
26 лютого 2021 18:12
1.1. Опис к уставу.pdf
26 лютого 2021 18:12
2.2. Наказ права подписи.pdf
26 лютого 2021 18:12
4. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2021 18:12
22.1. Переклад Ліцензії.pdf
26 лютого 2021 18:12
8. Баланс 2020р..PDF
26 лютого 2021 18:12
9. Захист довкілля.pdf
26 лютого 2021 18:12
7.1. Додаток 1. Витяг.pdf
26 лютого 2021 18:12
14.0. Сертификат ГАП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РЕТРОГРАД-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕТРОГРАД-ПЛЮС"
#41745365
Відхилено 961 604,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 16:14

Документи

01 березня 2021 16:14
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій