Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 2015: 22820000-4 - Бланки (Бланки "Меню-вимога" для Костянтинівського дошкільного навчального закладу "Ромашка")
Очікувана вартість
420,00 UAH
UA-2021-02-15-006548-c b6ca9f38a9c34e9d9aef21080354d55b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Відповідно до умов виробника встановленої форми.
Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний фонд, наказ УО ЮМР ім.Б.Грінченка від 03.02.2021 №62
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Бланки "Меню-вимога"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55340, Україна, Миколаївська область, смт.Костянтинівка, вул. Садова 10, ДНЗ "Ромашка"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  15 березня 2021
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ЄГОРОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2888513136
Переможець 420,00
UAH
15 лютого 2021 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 14:36
договір №46 від 15.02.2021.pdf укладений
15 лютого 2021 14:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки "Меню-вимога" 300 штуки 1,40
UAH