Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90620000-9 Послуги з прибирання снігу (Усунення наслідків спричинених надзвичайними погодними умовами: очищення доріг та тротуарів від снігу)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-02-15-005612-c 3f3b139092a2467a8b58a3803548d4f4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону. Відповідно до підпункту 24 пункт 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Протоколами № 2 від 06.02.2021р. та № 3 від 09.02.2021р. Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Волинської обласної державної адміністрації; Протоколом № 3 від 06.02.2021р. засідання комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Виконавчому комітету Нововолинської міської ради, визначено порядком денним: вжиття невідкладних заходів в зв’язку із ускладненням погодних умов на території області та вжиття додаткових заходів щодо ліквідації наслідків погодних умов. З метою реалізації таких заходів є необхідність провести скорочену переговорну процедуру закупівлі згідно п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року. 2. Протоколами № 2 від 06.02.2021р. та № 3 від 09.02.2021р. Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Волинської обласної державної адміністрації; Протоколом № 3 від 06.02.2021р. засідання комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Виконавчому комітету Нововолинської міської ради. 3. Протокол Переговорів № 17/1 від 15.02.2021р. з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКОНБУД".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 13:52
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції Учасника: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Інші документи, що мають відношення до пропозиції, та викладені іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою перекладачем з нотаріальним засвідченням підпису перекладача або перекладом зробленим бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Усунення наслідків спричинених надзвичайними погодними умовами: очищення доріг та тротуарів від снігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вулиці об'єднаної територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних Сторонами протягом 10 робочих днів від дати підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКОНБУД"
#35826032
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 13:52

Документи

15 лютого 2021 13:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 13:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКОНБУД"
#35826032
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2021 13:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 15:43
Додаткова угода _ 1 від 24.02.2021р.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 15:40
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 08:29
Договір № 61 від 22.02.2021р. укладений
22 лютого 2021 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погоджена зміна загальної суми Договору враховуючи фактичні обсяги наданих послуг та відсутності подальшої потреби у їх наданні.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 19 796,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 299,33 UAH)