Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Нове будівництво дощової каналізації по вул. Старокозацькій у м. Дніпрі, на ділянці від вул. Короленка до вул. Воскресенської»
Очікувана вартість
643 076,03 UAH
UA-2021-02-15-005006-c 1d2e175a61bf4a97985cd9dc39fb79d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михаил Юрьевич Ступак

+380673230015 gidrosporudi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23359086
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Яружна, буд. 13
Контактна особа: Михаил Юрьевич Ступак
+380673230015
gidrosporudi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 643 076,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 215,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Нове будівництво дощової каналізації по вул. Старокозацькій у м. Дніпрі, на ділянці від вул. Короленка до вул. Воскресенської».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів на підставі підписаного акту (актів) здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Остаточний розрахунок за виконану роботу у розмірі 10 % проводиться виходячи із загальної вартості виконаних проєктних робіт та проміжних платежів (за виконані етапи робіт, згідно календарного плану) після отримання Замовником позитивного висновку за результатами проведеної експертизи. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2021 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 13:09
Оголошення.docx
15 лютого 2021 13:09
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 17 лютого 2021 12:12
Дата відповіді: 17 лютого 2021 12:43
Просимо пояснити чи потрібно Учаснику в складі своєї пропозиції надавати заповнений проект договору згідно Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та заповнені додатки до нього.
Відповідь: Добрий день, згідно з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Додаток 2 до оголошення) Учасник має надати в складі своєї пропозиції гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника в довільній формі щодо погодження з проєктом договору згідно Додатку 5 до Оголошення. Також надається календарний план виконання робіт та договірна ціна з кошторисами, які і є додатками до договору.
Запитання
Дата подання: 17 лютого 2021 12:44
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:10
Відповдно до п.4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника надати: "Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником не менше трьох аналогічних договорів, укладених за останні три роки, із зазначенням предмету договору, номеру та дати укладеного договору, суми (ціни) договору, суми виконання договору, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента. На підтвердження інформації необхідно надати копії аналогічних договорів, зазначених у довідці, з додатками (якщо такі зазначені у договорі) та посилання на електронну систему закупівель, якщо такі документи є у відкритому доступі, а також копій документів, які підтверджують виконання договорів, такі як акти виконаних робіт та позитивних експертних звітів (без додатків) щодо розгляду проєктної документації". Просимо пояснити посилання на електронну систему закупівель якщо такі документи є у відкритому доступі необхідно надати окремо у вигляді листа чи це посилання має бути в копії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, надайте окремим листом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект" 497 398,00
UAH з ПДВ
497 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 14:33
Електронний підпис
22 лютого 2021 14:24
35. про кредити стр. 169.pdf
22 лютого 2021 14:24
31. відомості єдрпоу.pdf
22 лютого 2021 14:24
29. календарний план.pdf
22 лютого 2021 14:24
23. сертифікати.pdf
22 лютого 2021 14:24
22. накази.pdf
22 лютого 2021 14:24
20. відгук 3.pdf
22 лютого 2021 14:24
19. експертний звіт 3.pdf
22 лютого 2021 14:24
18. акти 3.pdf
22 лютого 2021 14:24
17. аналог. дог. 3.pdf
22 лютого 2021 14:24
16. відгук 2.pdf
22 лютого 2021 14:24
15. експертний звіт 2.pdf
22 лютого 2021 14:24
14. акти 2.pdf
22 лютого 2021 14:24
13. аналог. дог. 2.pdf
22 лютого 2021 14:24
12. відгук 1.pdf
22 лютого 2021 14:24
11. експертний звіт 1.pdf
22 лютого 2021 14:24
10. акти 1.pdf
22 лютого 2021 14:24
09. аналог. дог. 1.pdf
22 лютого 2021 14:24
08. про аналог. дог..pdf
22 лютого 2021 14:24
07. статут.pdf
22 лютого 2021 14:24
06. згода на обробку.pdf
22 лютого 2021 14:24
05. паспорт.pdf
22 лютого 2021 14:24
04. наказ керівник.pdf
22 лютого 2021 14:24
03. протокол.pdf
22 лютого 2021 14:24
01. пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"
#03328959
Переможець 497 398,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"
#03328959
497 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 18:01
Договір.pdf укладений
04 березня 2021 17:58