Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення побутових відходів
Очікувана вартість
3 341,11 UAH
UA-2021-02-15-004974-a be58467fb52d48638973b885b7cfe7ae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Согласова Наталя Вікторівна

380687795018 smz_don@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Донецькій області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611760
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ НОВЕ ЖИТТЯ, будинок 14
Контактна особа: Согласова Наталя Вікторівна
380687795018
smz_don@hsc.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені частиною 1 статті 40 та пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме така процедура може бути застосована, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин.
Відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури.
Відповідно до п. 3 Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070, послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку.
Рішенням виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області від 20.10.2017 № 223 «Про визначення виконавців комунальних послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових) на території міста Маріуполя» КП "КОМУНАЛЬНИК" визначено виконавцем послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових).
КП "КОМУНАЛЬНИК" (код ЄДРПОУ 32164402) є єдиним підприємством, яке може надати послуги з вивезення побутових відходів для адміністративної будівлі за адресою вул. Нове Життя,14, м. Маріуполь, Донецька область, 87535, та не має конкурентів з технічних причин.
На підставі вищезазначеного, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі для закупівлі послуги з вивезення побутових відходів за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям для адміністративної будівлі за адресою: вул. Нове Життя,14, м. Маріуполь, Донецька область та запросити до участі у переговорах представника КП "КОМУНАЛЬНИК".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 16:55
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35.688 метри кубічні
Послуги з вивезення побутових відходів для адміністративної будівлі за адресою: вул. Нове Життя, 14. м. Маріуполь, Донецька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. НОВЕ ЖИТТЯ, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата постачання послуг з вивезення побутових відходів здійснюється Споживачем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання Акту, наданого Постачальником, за умови наявності відповідних асигнувань державного бюджету на цілі, визначені цим Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом державної казначейської служби. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 16:41
Протокол переговорів № 65.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунальник"
#32164402
Переможець 3 341,11
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 16:55

Документи

15 лютого 2021 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комунальник"
#32164402
3 341,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2021 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 17:10
ДУ1 - мусор Мариуполь.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 17:09
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 12:42
дог. 5221.pdf укладений
01 березня 2021 12:40
5221.pdf укладений
26 лютого 2021 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору на 1670,59
Номер договору про закупівлю: 5221
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 670,52
UAH (в тому числі ПДВ 278,42 UAH)