Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивіз твердих побутових відходів
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-02-15-003758-a 91eeb4785afa4eda9d9980e3e45d0de8
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Купченко Юлія Михайлівна

dimlzkiev95@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний історико-меморіальний Лук`янівський заповідник
Код ЄДРПОУ: 23379574
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Дорогожицька, 7
Контактна особа: Купченко Юлія Михайлівна
dimlzkiev95@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2021 10:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 592,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Інформація у приєднаному файлі з документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 метри кубічні
Вивіз твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, Дорогожицька, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг протягом 14-ти днів після підписання акту надання послуг. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 лютого 2021 15:39
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Необхідність проведення спрощеної закупівлі.
Документи:
15 лютого 2021 15:38
Електронний підпис
15 лютого 2021 15:37
протокол 15.02.pdf