Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
170 679,30 UAH
UA-2021-02-15-003070-a 0afaf987f9664a8a83b302f317c3e2ad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батиль Сергій Сергійович

+380617879484 uobatyl@zp.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 38625593
Вебсайт: https://zp.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65
Контактна особа: Батиль Сергій Сергійович
+380617879484
uobatyl@zp.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В авторизованому електронному майданчику на ЕСЗ було розміщено два оголошення від 31.12.2020 (Ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-12-14-008346-c) та від 22.01.2021 (Ідентифікатор закупівлі UA-P-2021-01-06-001645-b) про проведення закупівлі за процедурою відкриті торги: за код ДК: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуга з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів). Аукціони по вищезазначеним відкритим торгам не відбулись через відсутність учасників. Беручи до уваги відсутность пропозиції від заінтересованих осіб під час проведення закупівель за процедурою відкритих торгів, виникає потреба у застосуванні норм п.1 ч.2 ст. 40 Закону та проведення переговорної процедури. Як зазначено, у п.1 ч. 2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


ДК 021:2015: 90513100-7 Послуги з утилізації побутових відходів (послуга з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Усі документи, що входять до складу пропозиції учасника мають бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1582.32 м.куб
послуга з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65, 69035, м. Запоріжжя, вул. Заводська, 1а, 69096, м. Запоріжжя, вул. Дніпрогесівська, 7, 69014, м. Запоріжжя, вул. Миколи Корищенка, 38 б, 69089, м. Запоріжжя, вул. Зачиняєва, 160 а, 69097, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 5а, 69059, м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 17, 69123, м. Запоріжжя, вул. Василя Стуса, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
Переможець 170 679,30
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 14:30

Документи

15 лютого 2021 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
170 679,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2021 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2022 09:18
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 09:38
Додаткова угода Вельтум.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 09:37
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 14:49
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 липня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 16:52
Доп угода (ТПВ Запоріжжя).pdf зміни до договору
28 липня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 10:43
Договір укладений
26 лютого 2021 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою від 28.07.2021 № 1 зменшено загальний обсяг закупівлі послуг у зв’язку зі зміною розміру тарифу відповідно до Рішенням Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 року № 161. Загальний об'єм накопичення твердих відходів становить 1463,094 м3. Зменшення обсягу закупівель послуг передбачено пунктом 1.3. Договору та не суперечить положенню п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 20210355
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою від 30.07.2021 № 2 внесено зміни до п. 6.1. у зв’язку зі зміною розміру тарифу відповідно до рішеннь Виконавчого комітету Запорізької міської ради №533 від.29.11.2019 року «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» та № 216 від 11.06.2021 року «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 року №161 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами». Загальний об'єм накопичення твердих відходів становить 1547,9513 м3. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 20210355
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди та уклали додаткову угоду від 08.11.2021 № 3 до Договору «Про надання послуг з поводження з побутовими відходами» № 20210355 від 26.02.2021 року про наступне:1. Пункт 6.1. Договору викласти в наступній редакції: 2. Пункт 6.5 Договору викласти в наступній редакції: «Загальний об’єм накопичення твердих відходів на об’єктах Споживача становить 1 523,857 м3. По об’єктове накопичення твердих відходів викладено у Додатку №1 до Договору, який є невід’ємною частиною цього Договору.» Зміна розміру тарифу обумовлена погодженням в законодавчо встановленому порядку Інвестиційної програми поводження з побутовими відходами товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» (рішення 7 сесії міської ради 10.09.2021 року за № 46), на підставі рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021р. № 161 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» з урахуванням рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 11.06.2021р. № 216 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 № 161 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» встановлені тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення), які надає товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» в м. Запоріжжі. Зменшення обсягу закупівель не суперечить пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 20210355
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 170 679,30
UAH (в тому числі ПДВ 28 446,55 UAH)