Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги провайдерів». Послуги Інтернет
Очікувана вартість
37 800,00 UAH
UA-2021-02-15-002775-c df7710fcb309474b965072380e5fbef8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
31 грудня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю послуги Інтернет за ДК 021:2015: 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги Інтернет), ІЗ: UA-2020-12-31-002018-с Проте станом на 23 січня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 28 січня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2021-01-28-001842-b». Проте знову ж таки станом на 13 лютого 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за ДК 021:2015: 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги Інтернет) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 11:15
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
Переможець 37 800,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 11:15

Документи

15 лютого 2021 11:15
Електронний підпис
15 лютого 2021 11:14
Пр-л ПЕРЕГОВОРИ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 11:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2021 11:15
Електронний підпис
15 лютого 2021 11:14
Пр-л ПЕРЕГОВОРИ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 11:14
Д.у. №3 від 18.01.22.PDF зміни до договору
18 січня 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:20
Д.у. №2 від 21.12.21.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:57
Д.у. №1 від 21.12.21.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 13:22
Договір № СА-60017553.2021 ВІД 01.03.2021.pdf укладений
01 березня 2021 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору на 4800,00 грн. Загальна сума за договором складає 33000,00 грн., у т.ч. ПДВ 5500,00 грн.
Номер договору про закупівлю: СА-60017553/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: СА-60017553/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію договору на суму 6000,00 грн., в т.ч. ПДВ 1000,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: СА-60017553/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 39 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 000,00 UAH)