Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з пересилання письмової кореспонденції з нанесенням відбитків кліше маркувальної машини (код ДК 021:2015 – 64110000-0 – Поштові послуги)
Очікувана вартість
657 800,00 UAH
UA-2021-02-15-002377-b 847eddad8a60479eb40cd53001727a7e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маньков Сергій Анатолійович

+380532561119 poltava.dfsaho@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Код ЄДРПОУ: 44057192
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Європейська, 4
Контактна особа: Маньков Сергій Анатолійович
+380532561119
poltava.dfsaho@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
необхідність застосування переговорної процедури по предмету закупівлі «Послуги з пересилання письмової кореспонденції з нанесенням відбитків кліше маркувальної машини» (код ДК 021:2015 – 64110000-0 – Поштові послуги) обумовлена абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), оскільки роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником. Особливості надання послуг поштового зв’язку та діяльності національного оператора регулюються Законом України «Про поштовий зв’язок» від 04 жовтня 2001 року (далі – Закон) та Правилами надання послуг поштового зв’язку, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270. Відповідно до статті 1 даного Закону маркувальна машина – пристрій, призначений для нанесення на письмову кореспонденцію відбитку державного знака, що підтверджує оплату послуг поштового зв'язку, дату приймання та іншу інформацію. Згідно зі статтею 15 Закону передбачено, що національний оператор поштового зв’язку має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Також даною статтею передбачено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (зі змінами та доповненнями) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Акціонерне товариство «Укрпошта». Згідно зі статтею 15 Закону національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв’язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Пересилання письмової кореспонденції з відбитком про оплату здійснюється у порядку, визначеному Правилами надання послуг поштового зв’язку, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, Порядком використання відбитка про оплату письмової кореспонденції, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 30.01.2015 № 20. Використання відбитка про оплату здійснюється відправниками на підставі укладеного договору про надання послуг з пересилання згрупованої письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Адреса замовника - м. Полтава, вул. Європейська, 4. Категорія замовника - орган державної влади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з пересилання письмової кореспонденції з нанесенням відбитків кліше маркувальної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64112000-4 — Поштові послуги з доставки письмової кореспонденції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться у строки, встановлені договором про закупівлю (на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг протягом 5 робочих днів з моменту надання послуг за умови надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені Договором) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія Полтавська дирекція АТ "Укрпошта"
#21061678
Переможець 657 800,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 16:39

Документи

15 лютого 2021 16:39
Електронний підпис
15 лютого 2021 16:38
протокол 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Філія Полтавська дирекція АТ "Укрпошта"
#21061678
657 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2021 16:39
Електронний підпис
15 лютого 2021 16:38
протокол 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:06
Маркмашина дод угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:33
договір 288.pdf укладений
03 березня 2021 10:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 червня 2021 12:05
43 424,38 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений
25 червня 2021 11:58
8 076,60 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений
27 липня 2021 16:32
49 910,40 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений
10 серпня 2021 12:44
53 727,00 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений
15 вересня 2021 12:54
51 943,80 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений
13 жовтня 2021 12:07
69 748,20 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений
19 листопада 2021 11:20
129 800,00 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений
29 грудня 2021 18:24
28 985,20 UAH UA668201720343110001000111318
ГУ ДПС у Полтавській області
UA423314670000026008300946221
АТ "Укрпошта" Полтавська дирекція
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відсутністю потреби в наданні послуг з використання маркувальної машини, керуючись п.п.8.1. п.8 сторони дійшли згоди про внеення до Договору наступних змін: зменшити суму договору на 222184,42 в тому числі ПДВ - 37030,74 грн.
Номер договору про закупівлю: 08.1-288
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 435 615,58
UAH (в тому числі ПДВ 72 602,60 UAH)