Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням для дошкільних навчальних закладів виконкому Інгулецької районної у місті ради
Очікувана вартість
5 300,00 UAH
UA-2021-02-15-001237-b 35b93a27615b456095320945213907fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням для дошкільних навчальних закладів виконкому Інгулецької районної у місті ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Форма оплати по даному Договору - безготівковий розрахунок шляхом перерахування грошових коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (пятнадцяти) календарних днів з дня підписання акту здачі-прийняття послуг, розрахунки проводяться у національній валюті України. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВІ ЗНАННЯ"
#35856569
Переможець 5 300,00
UAH
15 лютого 2021 13:30

Документи

15 лютого 2021 13:30
Електронний підпис
15 лютого 2021 13:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 13:39
Договір №17656 укладений
15 лютого 2021 13:38
Договір №17656 укладений
15 лютого 2021 13:38
Договір №17656 укладений
15 лютого 2021 13:38
Договір №17656 укладений
15 лютого 2021 13:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 лютого 2021 10:04
5 300,00 UAH UA168201720344280016000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA463348510000000002600511970
ТОВ " НОВI ЗНАННЯ"
Оплачений