Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи - 39121200-8; шафи - 39122200-5
Очікувана вартість
49 999,00 UAH
UA-2021-02-15-000842-c 169850dd83454510ba083f2a27b1d60b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левуцька Світлана Федорівна

(0536)758545 LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03351898
Вебсайт: http://katp1628.com/
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 48/75
Контактна особа: Левуцька Світлана Федорівна
(0536)758545
LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Столи; шафи, відповідно до потреб і заявок замовника, окремими партіями, протягом 2021 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
2 шт.
Шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець зобов'язується сплатити постачальнику загальну ціну товару протягом 3 (трьох) банківських днів з дати виписки постачальником рахунку, шляхом переказу відповідних грошових коштів на банківський рахунок постачальника. Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ДАСк-Центр"
#24430567
Переможець 49 999,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 09:44

Документи

15 лютого 2021 09:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 11:32
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 09:46
ДАСк-Центр 141.pdf укладений
15 лютого 2021 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 416,67 UAH)