Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
1 104,00 UAH
UA-2021-02-15-000086-b 4991c281527c4a229e7d0cf2a334a29f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Радченко Тетяна Миколаївна

+380972766865 silrada_aivanovoka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Андрієво-Іванівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04380181
Місцезнаходження: 67021, Україна , Одеська обл., Андрієво-Іванівка, вул. Центральна, 89
Контактна особа: Радченко Тетяна Миколаївна
+380972766865
silrada_aivanovoka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67021, Україна, Одеська область, Андрієво-Іванівка, вул. Центральна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67021, Україна, Одеська область, Андрієво-Іванівка, вул. Центральна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
24 штуки
швидкозшивач прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67021, Україна, Одеська область, Андрієво-Іванівка, вул. Центральна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
папки на кнопці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67021, Україна, Одеська область, Андрієво-Іванівка, вул. Центральна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 пачок
папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67021, Україна, Одеська область, Андрієво-Іванівка, вул. Центральна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 пачка
папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67021, Україна, Одеська область, Андрієво-Іванівка, вул. Центральна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Захаров Леонід Борисович
#2000401557
Переможець 1 104,00
UAH
15 лютого 2021 08:57

Документи

15 лютого 2021 08:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 08:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір для друку 5 пачка 140,00
UAH
файли 50 штуки 1,50
UAH
швидкозшивач прозорий 24 штуки 7,00
UAH
папки на кнопці 10 штуки 12,00
UAH
папір для нотаток 1 пачок 23,00
UAH
папір для нотаток 1 пачка 18,00
UAH