Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 2015 - 39140000-5 Меблі для дому
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2021-02-13-000263-c 0e2d1e6e8cb64abfbe8da3cf4db9bc17
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Юріївна Крошевич

+380505007767 kroshevicht@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03568161
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Героїв, буд. 22
Контактна особа: Тетяна Юріївна Крошевич
+380505007767
kroshevicht@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2021 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 23 лютого 2021 13:56
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Шафа для одягу 2-х створчата 700х500х1900Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Героїв, 22; вул. Ламана, 4; вул. Набережна Перемоги, 94а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
15 штуки
Пенал для одягу 400х500х1900Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Героїв, 22; вул. Ламана, 4; вул. Набережна Перемоги, 94а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
2 штуки
Шафа для одягу 1170х600х1800Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
2 штуки
Антресоль шафи для одягу 1170х600х400Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
3 штуки
Шафа з полицями чотиридверна 900х450х1800Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
3 штуки
Антресоль до шафи 900х450х400Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
1 штуки
Шафа у ніші 1100х500х1800Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
1 штуки
Антресоль до шафи у ніші 1100х500х400Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
1 штуки
Шафа для одягу 700х600х1900Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
1 штуки
Стіл письмовий кутовий 2400х2000х780Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 штуки
Стіл письмовий кутовий 1600х1900х780Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2021 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2021 15:42
Оголошення.doc
13 лютого 2021 15:42
додаток 3.docx
13 лютого 2021 15:42
Додаток 2.doc
13 лютого 2021 15:42
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зразки товару
Дата подання: 15 лютого 2021 07:33
Дата відповіді: 16 лютого 2021 14:24
Підкажіть, будь ласка, у термін три дні необхідно надати зразки продукції по кожній позиції або тільки декілька виробів на вибір Замовника? Уся продукція виробляється під замовлення і зразки усіх позицій неможливо зробити та доставити у такий короткий термін
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник на свій розсуд може запросити зразки продукції для визначення відповідності технічним вимогам.
Надання зразків
Дата подання: 15 лютого 2021 10:00
Дата відповіді: 16 лютого 2021 14:38
Шановний Замовнику! В Додатку 1 Ви вимагаєте наступне: "Увага! Учасник торгів з найнижчою ціною, з метою встановлення відповідності товару вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі повинен протягом 3-х робочих днів надати замовнику зразки запропонованого товару. Оскільки прийом товару буде здійснюватися відповідно до зразків (еталонів) тому у разі відмови Учасника надати зразок, ненадання Учасником зразку у встановлений Замовником строк, або надання Учасником зразку товару, який не відповідає встановленим вимогам, Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника." та "Замовник, при виборі переможця, має право запросити зразок товарів. Надати гарантійний лист." Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до п.3 ч. 3 ст. 14 Закону Замовник визначає інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, виходячи з його фактичних потреб. Закон також не встановлює виключний перелік способів підтвердження технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі. Разом з тим як Закон, так і діюче законодавство України не містить жодної заборони як щодо встановлення Замовником вимоги щодо надання/отримання зразка запропонованої продукції Учасником, так і щодо отримання зразка продукції Замовником.
Після отримання учасником зразку товару, замовником буде проведено аналіз на протязі одного дня, після прийнятого рішення учасник зможе забрати свій зразок товару.
Представництво у Дінпропетровській області
Дата подання: 15 лютого 2021 10:25
Дата відповіді: 16 лютого 2021 15:34
Шановний Замовнику! Ваша вимога дискримінує учасників, що є прямим порушенням діючого законодавства України в сфері публічних закупівель: "Обов’язкова наявність у виробника офіційного представництва у Дніпропетровській області. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру. Надати гарантійний лист виробника." Замовник документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в Документації. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими виробниками, представництва у Дніпропетровській області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! КНП «МП №2» ДМР наразі перебуває у стадії реорганізації, відповідно до Рішення Дніпровської міської ради від 27.01.2021 №30/2. Приймаючи до уваги тісні строки поставки, що сформовані виключно з потреб нашого підприємства, в технічному завданні присутня дана вимога
відносно замовного тендеру
Дата подання: 17 лютого 2021 19:15
Дата відповіді: 18 лютого 2021 14:19
Шановний замовник,ви посилаєтесь на рішення Дніповської міської ради від 27.01.21р про реорганізацію вашого закладу . Та хіба міська рада приймала рішення про те ,що потрібно обов'язково порушувати чинне законодавство України в сфері державнх закупівель та прописувати в ТД наявність у виробника офіційного представництва в Дніпропетровській області.?І як це вплине на терміни ,які у вас дуже стислі в процесі реорганізації? Кожен рік КНП"МП№2,ТА ІНШІ МЕДЗАКЛАДИ ДНІПРА, проводять замовні тендерні закупівлі,які прописані під "конкретних постачальників" з перевищеним бюджетом в 2,5-3 рази Тому й роздробили закупівлі на частини ,щоб не можна було звертатись до АМК з вимогами Прокоментуйте будь ласка
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч. 3 ст. 14 Закону Замовник визначає інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що і зроблено Замовником, виходячи з його фактичних потреб. Закон також не встановлює виключний перелік способів підтвердження технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі.
Щодо наявності у виробника офіційного представництва в Дніпропетровській області, то Замовником встановлено дану вимогу з метою впевненості в наданні якісного та швидкого гарантійного ремонту.
З урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства, Замовник не обмежений рамками Закону щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у тендерній документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у закупівлі, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
Більше того, технічні вимоги можуть містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до них включити.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-18-000007 • cbec28bde21e4f0bbf1a9df7fb95969c
Автор звернення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
Дата створення звернення: 2021-02-18 14:10
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-13-000263-c встановив у Тендерній документації вимоги для учасників, які є незаконними та суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: 1) В Додатку 1 Замовник вимагаєте наступне: "Увага! Учасник торгів з найнижчою ціною, з метою встановлення відповідності товару вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі повинен протягом 3-х робочих днів надати замовнику зразки запропонованого товару. Оскільки прийом товару буде здійснюватися відповідно до зразків (еталонів) тому у разі відмови Учасника надати зразок, ненадання Учасником зразку у встановлений Замовником строк, або надання Учасником зразку товару, який не відповідає встановленим вимогам, Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника." 2) "Обов’язкова наявність у виробника офіційного представництва у Дніпропетровській області. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру. Надати гарантійний лист виробника." Вище вказані вимоги Замовника є незаконними та включені у Документацію навмисно задля виключення учасників, з якими нема домовленості. Також, зауважуємо, що Замовником одночасно було об'явлено чотири спрощені закупівлі по одному предмету закупівлі з аналогічними вимогами. Тобто, Замовник, навмисно "розбив" одні відкриті торги на чотири спрощені закупівлі до 200 тис. грн. задля виключення можливості учасників оскаржити незаконні вимоги Замовника до Антимонопольного комітету України. Ідентифікатори ще трьох закупівель Замовника по цьому ж предмету закупівлі з аналогічними незаконними вимогами: - UA-2021-02-13-000245-c; - UA-2021-02-13-000222-c; - UA-2021-02-13-000118-c. Задля уникнення розкрадання бюджетних коштів, наполегливо вимагаємо вплинути на Замовника, щоб вище вказані закупівлі відбулися на законних та рівних засадах. Довіряємо та віримо в Вас.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна" 143 130,00
UAH з ПДВ
143 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 09:49
Електронний підпис
22 лютого 2021 09:48
10 Паспорти виробів.pdf.p7s
22 лютого 2021 09:48
2 Виписка з ЄДР.PDF.p7s
22 лютого 2021 09:48
13 ДСТУ.pdf.p7s
22 лютого 2021 09:48
13 ДСТУ.pdf
22 лютого 2021 09:48
10 Паспорти виробів.pdf
22 лютого 2021 09:48
6 Додаток 2 Пропозиція.pdf
22 лютого 2021 09:48
2 Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

22 лютого 2021 18:58
Електронний підпис
22 лютого 2021 18:56
На подачу .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"

ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"
#2766205268
Відхилено 143 130,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 17:37
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2021 14:01

Документи

25 лютого 2021 17:37
Електронний підпис
25 лютого 2021 17:36
протокол розгляд.pdf

Документи

02 березня 2021 14:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2021 14:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:20
ДУ 1 дог 34 зменш..pdf зміни до договору
15 березня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 16:38
180000.00 КЕКВ Кондарєв меблі.pdf укладений
09 березня 2021 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення на 6000,00
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 174 000,00
UAH