Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ (09123000-7 - Природний газ)
Очікувана вартість
712 140,00 UAH
UA-2021-02-12-010994-c c822d91897bd4a9eb58ef83b980ef411
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Миколаївна Картавенко

+380681622347 osvitahorol1-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 44133660
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул.1-го Травня, 4
Контактна особа: Вікторія Миколаївна Картавенко
+380681622347
osvitahorol1-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до ч.10 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Відповідно до ч.2 ст.13 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. У відповідності до положень абз. 2 пункту 3 частини 2 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. У зв’язку з проведенням адміністративної реформи з децентралізації та на виконання ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій» від 17.11.2020 р. №1009-IX, Хорольською міською радою Лубенського району Полтавської області прийнято рішення 1 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 08.12.2020 р. №9 «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату міської ради» зі змінами від 23.12.2020 р. №14. 26.12.2020 року відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і присвоєно ідентифікаційний код юридичної особи. Тобто, відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області є новоствореною юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку з зображенням Державного гербу України і своїм найменуванням, має право у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди про співробітництво. Положення про відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області затверджено рішенням третьої сесії Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області восьмого скликання від 23.12.2020 р. №16. Для забезпечення функціонування закладів та установ освіти під час опалювального сезону 2021 року, замовник зобов'язаний застососувати конкурентну процедуру закупівлі - відкриті торги на закупівлю природного газу. Оскільки, процедура закупівлі триває протягом часу, що визначено Законом для здійсння такої процедури та вкладення договору із учасником переможцем, а заклади освіти та культури не можуть залишатись без газопостачання, замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону - у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю під час виникнення особливих економічних та ліквідацією соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Відповідно до Протоколу засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Хорольського району Полтавської області від 09.02.2021р. №9, з метою уникнення соціальної напруги, забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування, соціального захисту, освіти та культури на території громади Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, для своєчасного проведення тендерів на закупівлю природного газу для забезпечення ліквідації загрози здоров’ю учнів, вихованців та персоналу, критичне зниження температурного режиму, що приведе до неможливості експлуатації приміщень та їх руйнуванню із загрозою виходу з ладу газоспоживного та теплового обладнання, необхідно укласти договір на постачання природного газу об’єктам освіти та культури на території громади. Згідно до даного рішення зобов'язано начальника відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області Штейнберг І.О. провести переговорну процедуру для укладення договору з постачальником ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ» протягом лютого 2021 року відповідно до вимог чинного законодавства України. Наслідком неукладення договору з метою постачання приодного газу в опалювальний період, що призведе до припинення постачання природного газу для закладів освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради призведе до негативних наслідків та надзвичайної ситуації місцевого рівня, що створить соціальну напругу та ставить під загрозу розмороження системи опалення в будівлях закладів освіти та культури, що в свою чергу призведе виникнення негативних наслідків, які поставлять під загрозу здоров’я дітей та працівників (в т. ч. і недотримання санітарно-гігієнічних норм), також в подальшому призведе до порушення безпечних умов праці працівників та організації навчально-виховного процесу. Невідповідність повітряно - теплового режиму у навчальних закладах санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчального процесу у них чим буде порушено ст. 3, 26, 33, 35, 51, 57 Закону України «Про освіту» та призведе до порушення безпечних умов праці працівників, тим самим буде порушено право останніх, гарантоване ст.283 Цивільного кодексу України, на охорону життя та здоров’я. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 №368 «Про затвердження порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями» і класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МНС України №1400 від 12.12.2012 відключення системи газопостачання, як наслідок призведе до надзвичайної події об’єктового чи місцевого рівня. В бюджеті Хорольської міської ради передбачені кошти для фінансування оплати енергоносіїв, в тому числі природного газу для закладів освіти, молоді та спорту. Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради, уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення, вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ та інші небезпечні для здоров'я людей захворювання через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, у зв’язку з необхідністю закупівлі природного газу та відповідно до абзацу 2 п.3 ч.2 ст.40 Закону, замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі та проведено переговори щодо постачання природного газу з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ» на період достатній для вирішення питання щодо ліквідації наслідків припинення газопостачання до закладів освіти (до 28.02.2021 р.). Сторони переговорів підтвердили можливість застосування переговорної процедури у скорочені строки для підписання договору про закупівлю. Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг, технічні та якісні характеристики та інші умови закупівлі, про що складено протокол переговорів. Учасником надано документи, що були визначені замовником у відповідному запиті для підтвердження повноважень представника учасника та умов його ліцензійної діяльності. За результатами переговорів замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником переговорів - товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ». Учасник здійснює діяльність на підставі ліцензії з постачання природного газу згідно постанови НКРЕКП від 25.04.20179 р. №549

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71500 метр кубічний
природний газ (09123000-7 - Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунковим періодом за цим Договором є відповідний розрахунковий місяць. Розрахунки Споживача за природний газ здійснюються за розрахунковий період, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, у наступному порядку: • щомісячної 100% поточної оплати договірного обсягу постачання газу, визначеного в Додатку 1 до Договору. • у разі збільшення в установленому порядку узгодженого обсягу природного газу протягом розрахункового періоду Споживач здійснює оплату вартості додатково узгоджених обсягів природного газу до моменту коригування Постачальником планових обсягів, що передбачено пунктом 2.6. цього Договору. • у випадку недоплати вартості послуг з постачання газу за розрахунковий період Споживач проводить остаточний розрахунок не пізніше 08 числа місяця, наступного за розрахунковим. За домовленістю сторін порядок оплати може бути змінений, про що укладається додаткова угода, яка є невід'ємною частиною даного договору. Пiсляоплата 8 Календарні 100

Тендерна документація

12 лютого 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ"
#39813404
Переможець 712 140,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 17:06

Документи

12 лютого 2021 17:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ"
#39813404
712 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2021 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 10:21
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 10:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 13:31
Договір.pdf укладений
24 лютого 2021 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором Сторони вирішили внести зміни до Договору № 6/21 – 3/Б від 24.02.2021 року (далі - «Договір»), а саме:. 2 Розділ ХІІ Договору викласти в наступній редакції: «12.1 Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх печатками і діє в частині постачання природного газу з 16.02. 2021 року до 28.02.2021 року а в частині розрахунків до 20 .04. 2021 року. але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним.» 3.Інші пункти договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 6/21-З/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України та ч.5 п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися зменшити суму Договору № 6/21-3/Б від 24.02.2021 на 149549,40 грн. (Сто сорок девять тисяч п’ятсот сорок девять гривень 40 копійок) та внести зміни в розділі ІІІ. пункт 3.2 Договору та викласти його в новій редакції : «Вартість Договору визначається як добуток ціни природного газу та договірних обсягів постачання природного газу визначених Споживачем у Додатку 1 цього Договору та становить 562590,60 грн. (п’ятсот шістдесят дві тисячі п’ятсот дев’яносто гривень 60 копійок.) (з ПДВ). 2. Внаслідок цього викласти Додаток 1 до Договору в новій редакції що додається. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін та діє на протязі дії даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 6/21-З/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2021 — 20 квітня 2021
Сума оплати за договором: 562 590,60
UAH (в тому числі ПДВ 93 765,10 UAH)