Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду, ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги.
Очікувана вартість
14 943,70 UAH
UA-2021-02-12-007996-c 645da3f843104b0681044d8811600f71
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шурдова

+380983799477 shurdova74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №125 "ЧЕРВОНА ГВОЗДИКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 36599724
Вебсайт: http://marosvita.org.ua
Місцезнаходження: 87556, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Будівельників, 102
Контактна особа: Оксана Шурдова
+380983799477
shurdova74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жінк, 1 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87556, Україна, Донецька область, м.Маріуполь , пр. Будівельників,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
2 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (чол, 2 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87556, Україна, Донецька область, м.Маріуполь , пр. Будівельників,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
50 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жінк, 2 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87556, Україна, Донецька область, м.Маріуполь , пр. Будівельників,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
49 послуга
М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87556, Україна, Донецька область, м.Маріуполь , пр. Будівельників,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

12 лютого 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 14 943,70
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 14:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 14:10
додаткова угода до договору 006.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:41
договор390.pdf укладений
12 лютого 2021 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 3322,70 Загальна сума договору встановлюється згідно Калькуляції на надання медичних послуг (Додаток 1) до договору №390 від 11.02.2021р.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML