Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ongoing repair of hydraulic structures of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Ракуленко Елена Игорьевна 048-738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Карабанов Костянтин Володимирович (048)738-17-44 Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Ракуленко Олена Ігорівна (048)738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua Бовть Наталія Володимирівна (048)738-17-65 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Volodymyrivna 048-738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Karabanov Kostiantyn Volodimirovich (048)738-17-44 Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodimirivna (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Rakulenko Olena Igorevna (048)738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua Bovt Natalia Vladimirovna (048)738-17-65 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 15:30 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 4 166 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 666,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 лютого 2021 09:43 |
Enquiries until: | 09 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2021 15:30 |
Information
Estimated total value: | 4 166 667 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 41 667 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Авансування у розмірі 30 % від загальної ціни за Договором протягом 15 банківських днів з моменту набрання чинності Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, за умови виконання Виконавцем п. 4.2.1. Договору. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному Акту наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 09:49 |
перелік змін від 10.03.2021.docx | |
11 березня 2021 09:49 |
ТД Послуги з поточного ремонту ГТС (редакція 2).docx | |
11 березня 2021 09:49 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (редакція 2).docx | |
11 березня 2021 09:49 |
announcement (as amended).docx | |
12 лютого 2021 09:40 |
Схема 3 додаток до Відомості обсягів.pdf | |
12 лютого 2021 09:40 |
Схема 5 додаток до Відомості обсягів.pdf | |
12 лютого 2021 09:40 |
Схема 2 додаток до Відомості обсягів.pdf | |
12 лютого 2021 09:40 |
Схема 1 додаток до Відомості обсягів.pdf | |
12 лютого 2021 09:40 |
Схема 4 додаток до Відомості обсягів.pdf | |
12 лютого 2021 09:40 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-05-000054 ● 5eda06b10dff4fb79327406796316a95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 липня 2021 09:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2021 № 404
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.07.2021 № 404
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-12-000384-b 12.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 09:45:01
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-12-000384-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Південною філією ДП «АМПУ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 14:59:23
Пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 06.07.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-12-000384-b
Пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 06.07.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-12-000384-b
12.02.2021 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) (надалі - адміністрація морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на закупівлю Послуг з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (надалі - Процедура закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-12-000384-b.
Наказом Державної аудиторської служби від 05.07.2021 № 404 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі.
06.07.2021 о 09:45:01 в межах проведення моніторингу, в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі повідомляємо наступне.
Адміністрації морського порту Південний здійснює закупівлю послуг з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний з метою підтримання гідротехнічних споруд в працездатному/експлуатаційному стані, виходячи з наступного:
Згідно з розділами 2 та 3 Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд (далі – Правил), затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005 № 257, технічна експлуатація гідротехнічних споруд (далі – ГТС) повинна забезпечувати працездатність споруди протягом усього терміну служби при найбільш ефективному, безпечному і безаварійному використанні за прямим призначенням.
Для підтримання працездатності ГТС повинен передбачатися комплекс організаційних та інженерно-¬технічних заходів щодо дотримання встановленого режиму експлуатації, технічного обслуговування і поточного ремонту споруд, а саме:
- швартовні й відбійні пристрої повинні перебувати у справному технічному стані та відповідати за своїми характеристиками суднам, що швартуються до причалів. (п. 3.1.11. Правил);
- на кожній швартовній тумбі мають бути нанесені такі цифрові позначення (що читаються з берега): вгорі - порядковий номер тумби; під горизонтальною рискою - відстані у метрах до найближчих швартовних тумб зліва й справа, розділені одна від одної вертикальною рискою. (п. 3.1.14. Правил);
- причальні споруди мають бути оснащені біля кордону колесовідбійними брусками, які повинні постійно бути справними (п. 3.1.18. Правил).
Проведення поточного ремонту ГТС та пред’явлені вимоги до технічних та якісних характеристик зазначених послуг дозволить виконати комплекс запланованих організаційних та інженерно-технічних операцій з відновлення працездатності/справності зазначених споруд для подальшого забезпечення/дотримання встановленого безпечного режиму і умов експлуатації, вимог вищезазначених нормативних документів.
Також вважаємо за необхідне додати, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведено у складі тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, а саме у Додатку 5 (Технічної специфікації) «Технічні вимоги на закупівлю: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи».
Що стосується розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості на закупівлю Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» повідомляємо:
Витрати на зазначені послуги передбачені фінансовим планом на 2021 рік. Очікувана вартість була розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (із змінами), та склала 4 166 666,67 грн. (без ПДВ)/ 5 000 000,00 грн. (з ПДВ), детальний опис обґрунтування очікуваної вартості додається.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднена в строки, передбачені Законом.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель.
Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, ДП «АМПУ», як єдиним власником веб-сайту, було прийнято рішення не розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайту.
Додатки:
1. обґрунтування очікуваної вартості на 2 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-15 14:07:30
запит про надання пояснень
У чому саме Замовником було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» у тендерній пропозиції на виконання вимог п.п. 3.1.1 п. 3.1 ч.3 Розділу І Додатку 2 до ТД та якими документами вказаним учасником виправлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 09:36:46
Пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 15.07.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-12-000384-b
Пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської
служби України від 15.07.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-12-000384-b
12.02.2021 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) (надалі - адміністрація морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на закупівлю Послуг з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (надалі - Процедура закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-12-000384-b.
Наказом Державної аудиторської служби від 05.07.2021 № 404 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі.
15.07.2021 о 14:07:30 в межах проведення моніторингу, в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу до учасників, організаційно-правова форма господарювання яких є «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю», надати:
- рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість;
- довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії).
Так, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «МОРБУДПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції наданий протокол Загальних Зборів Учасників від 03.03.2021 № 17/03/21, яким уповноважено директора Дерев’янка Володимира Анатолійовича на укладення від імені юридичної особи значного правочину з Замовником на суму, що не перевищує 4 166 666,67 (чотири мільйони сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн., 67 коп.) грн.
Очікувана вартість закупівлі складає 4 166 666,67 грн. без ПДВ, у той же час Учасником був наданий витяг з реєстру платників ПДВ.
Отже, враховуючи те, що у рішенні про надання згоди директору вчиняти значні правочини, сума зазначена без ПДВ, а Учасник має статус платника ПДВ, Замовником була встановлена відсутність у Учасника повноважень на підписання таких правочинів, та прийняте рішення про усунення Учасником зазначеної невідповідності.
В свою чергу Учасником був наданий протокол Загальних зборів із зазначенням, що вищеозначена сума є сумою без урахування ПДВ.
Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «МОРБУДПРОЕКТ» було усунуто виявлену Замовником невідповідність.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Північного офісу Держаудитслужби України від 22.07.2021 по відкритим торгам на предмет закупівлі: Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015-45450000-6 Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 оголошення UA-2021-02-12-000384-b 12.02.2021 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015-45450000-6 Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (надалі також – Процедура закупівлі), оголошення UA-2021-02-12-000384-b. Наказом Північного офісу Держаудитслужби (надалі також – ПО ДАСУ) від 05.07.2021 № 404 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі. 22.07.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок ПО ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі (надалі також – Висновок), яким установлено невідповідність тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНІЯ») умовам, встановленим у тендерній документації (надалі також – ТД), у зв'язку з тим, що у тендерній пропозиції переможця наявні посвідчення видані російською мовою, які не містять автентичного перекладу на українську мову, що, на думку ПО ДАСУ, є порушенням пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищезазначеним Висновком також зобов'язано Замовника розірвати договір з урахуванням Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Користуючись вказаною норомою Закону доводимо до відома, що Замовник із зазначеним Висновком не погоджується у повному обсязі, та надає свої заперечення до Висновку, враховуючи наступне. Так, орган державного фінансового контролю у своєму Висновку зауважає, що відповідно до пункту 7 Розділу 1 ТД Замовника під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад може бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Водночас, абзац 4 пункту 7 Розділу 1 ТД Замовника, який з незрозумілих причин не взято до уваги органом державного фінансового контролю, містить фразу про те, що «При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.». Таким чином, відповідно до умов ТД Замовника, посвідчення є документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, у зв'язку з чим надання таких документів учасниками на російській мові без перекладу на українську не є порушенням ТД Замовника. Така вимога ТД повністю узгоджується з положеннями абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, відповідно до яких ТД може містити, крім відомостей, встановлених частиною 2 статті 22 Закону, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як «мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції». Тобто, сам Закон, який вичерпно врегулював зазначені правовідносини, передбачає можливість використання декількох мов при формуванні тендерної пропозиції. Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника у Замовника відсутні. Враховуючи викладені у запереченні на Висновок обставини, вважаємо зазначені у Висновку порушення необґрунтованими та протиправними, оскільки Замовником були виконані всі передбачені чинним законодавством дії. Разом із цим, відповідно до частини 10 стастті 8 Закону у разі незгоди Замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Враховуючи зазначене, вважаємо за доцільне зауважити, що у разі неврахування законної правової позиції Замовника, викладеної у запереченні перший має на меті скористатись наданим йому правом на оскарження Висновку до суду. З огляду на викладене, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) просить прийняти до уваги наведені аргументовані заперечення до Висновку в прийнятті подальшого рішення.
2021-07-29 09:40:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2021-08-02 11:56:49
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» адміністрацією морського порту Південний було подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. Копія Позовної заяви із додатками додається. |
Дата публікації: | 05 серпня 2021 |
Документи:
05 серпня 2021 16:17
|
Електронний підпис |
05 серпня 2021 16:17
|
Позовна заява із додатками.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2021 09:48
|
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ІНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНІЯ" |
3 749 995,00
UAH
|
3 749 995,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ |
4 084 950,00
UAH
|
3 998 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНІЯ" #38351502 |
Переможець |
3 749 995,00
UAH
|
22 квітня 2021 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:04
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 134-В-ПВФ-21 від 12.05.2021.docx | укладений |
13 січня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 13:40
|
ду 1 к 134-В-ПВФ-21 від 12.05.2021 ТОВ ІНІЯ.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 13:40
|
Повідомлення про внесення змін до договору № 134-В-ПВФ-21 від 12.05.2021.docx | зміни до договору |
17 листопада 2021 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 12:05
|
134-В-ПВФ-21 від 12.05.2021 ТОВ ІНІЯ.pdf | укладений |
13 травня 2021 12:02
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
13 травня 2021 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: - згідно з пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - згідно з пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди абзац 1 пункту 4.1. викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається па підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна», який є невід’ємною частиною цього Договору, та складає 3 748 534,08 грн. (три мільйони сімсот сорок вісім тисяч п'ятсот тридцять чотири гривні, 08 копійок), крім того ПДВ – 749 706,82 грн. (сімсот сорок дев'ять тисяч сімсот шість гривень, 82 копійки). Разом з ПДВ ціна цього Договору становить 4 498 240,90 грн. (чотири мільйони чотириста дев'яносто вісім тисяч двісті сорок гривень, 90 копійок).». 2. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони домовились Додаток № 1 – «Відомість обсягів» та Додаток № 2– «Договірна ціна» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами Договору.». Опис змін, які не відносяться до істотних умов договору: «3. Відповідно до пункту 8.5 Договору, Сторони досягли згоди розділ 11. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» в частині юридичної адреси Виконавця викласти в наступній редакції: «65074, м. Одеса, вул. Косовська, буд. 47, оф. 202». |
Номер договору про закупівлю: | 134-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |