Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015 15840000-8 -Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби(15842000-2 -шоколад та цукрові кондитерські вироби(цукерки));15841300-8 Какао-порошок непідсолоджений (какао-порошок)), 15842300-5 —Солодощі (зефір білий вищого гатунку, свіжий, без барвників та ароматизаторів)»
Очікувана вартість
827 672,00 UAH
UA-2021-02-12-000046-b ● 6fb53181cb3e4a168e5367bb94f2ec93
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 08:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 827 672,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 138,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24830 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кг
цукерки "Ромашка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби
1300 кг
Цукерки "Корівка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби
1340 кг
Какао-порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15841300-8 — Какао-порошок непідсолоджений
4140 кг
Зефір білий вищого гатунку, свіжий, без барвників та ароматизаторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15842300-5 — Солодощі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 15:53 |
Перелік змін (зефір_ какао).docx | |
18 лютого 2021 15:53 |
Додаток 3 Технічні вимоги (зі змінами).docx | |
18 лютого 2021 15:53 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii_(із змінами).doc | |
18 лютого 2021 15:53 |
ТД цукерки_ какао_ зефір 2021 (нова редакція).docx | |
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 7 Лист - згода.pdf | |
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 6 Переможець.pdf | |
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.pdf | |
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 2 Стаття 17.pdf |
18 лютого 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2021 15:53 |
Перелік змін (зефір_ какао).docx
|
|||
18 лютого 2021 15:53 |
Додаток 3 Технічні вимоги (зі змінами).docx
|
|||
18 лютого 2021 15:53 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii_(із змінами).doc
|
|||
18 лютого 2021 15:53 |
ТД цукерки_ какао_ зефір 2021 (нова редакція).docx
|
|||
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 7 Лист - згода.pdf
|
|||
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 6 Переможець.pdf
|
|||
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
|||
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.pdf
|
|||
12 лютого 2021 08:08 |
Додаток 2 Стаття 17.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-12-000046-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”, Код ЄДРПОУ:21620913
Дата подання: 19 лютого 2021 13:56
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник.
1. Відповідно до Додатку №3 ТД вимагається згідно п.1
«сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), виданий на ім’я Учасника органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України;
атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, зі сферою акредитації органу сертифікації, який видав вказаний сертифікат».
Питання до Вас: яким нормативно-правовим актом Ви керуєтеся встановлюючи обов’язковість акредитації органів оцінювання саме -Національним агентством з акредитації України?
Зазначаємо, що Ви порушуєте положення статей 3,4 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII зі змінами, оскільки встановлюєте прямі дискримінаційні вимоги до учасників торгів, а згідно чинного законодавства всі учасники повинні мати рівні права. Адже одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону).
Згідно з ч. 4 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно п.4 ст.22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Згідно п.4 ст.23 Закону «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Тому, задля уникнення даних порушень та недопущення звуження кола учасників, просимо внести зміни до документації, а саме:
Прибрати термін «Національним агентством з акредитації України», оскільки Учасники котрі мають ISO, але орган сертифікації акредитований іншою організацією не взмозі прийняти участь у закупівлі. В разі відмови чи ігнорування нашого звернення, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Зазначаємо наступну інформацію для Вашого аналізу та інформування:
Згідно положень комітету ISO орган сертифікації повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності.
Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер.
«Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» (https://www.iso.org/certification.html).
Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO з видачею офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.
Крім того, сертифікат на систему менеджменту видається з урахуванням нормативно-правового акту України, а саме Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III .
ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
Добровільність акредитації
Статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації.
На офіційному сайті Національного агентства за акредитації України зазначена наступна інформація:
«Основними принципами діяльності НААУ є:
забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін;
загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації;
прозорість діяльності з акредитації;
професійна компетентність виконавців робіт;
добровільність акредитації;
забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;
застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;
дотримання суспільних інтересів;
конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.»
(https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/)
Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019 (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf).
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але, даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам.
Сертифікація систем менеджменту носить добровільний характер та не входить в законодавчорегульовану сферу.
Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до Додатку №3 ТД вимагається згідно п.1
«сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), виданий на ім’я Учасника органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України;
атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, зі сферою акредитації органу сертифікації, який видав вказаний сертифікат».
Питання до Вас: яким нормативно-правовим актом Ви керуєтеся встановлюючи обов’язковість акредитації органів оцінювання саме -Національним агентством з акредитації України?
Зазначаємо, що Ви порушуєте положення статей 3,4 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII зі змінами, оскільки встановлюєте прямі дискримінаційні вимоги до учасників торгів, а згідно чинного законодавства всі учасники повинні мати рівні права. Адже одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону).
Згідно з ч. 4 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно п.4 ст.22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Згідно п.4 ст.23 Закону «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Тому, задля уникнення даних порушень та недопущення звуження кола учасників, просимо внести зміни до документації, а саме:
Прибрати термін «Національним агентством з акредитації України», оскільки Учасники котрі мають ISO, але орган сертифікації акредитований іншою організацією не взмозі прийняти участь у закупівлі. В разі відмови чи ігнорування нашого звернення, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Зазначаємо наступну інформацію для Вашого аналізу та інформування:
Згідно положень комітету ISO орган сертифікації повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності.
Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер.
«Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» (https://www.iso.org/certification.html).
Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO з видачею офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.
Крім того, сертифікат на систему менеджменту видається з урахуванням нормативно-правового акту України, а саме Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III .
ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
Добровільність акредитації
Статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації.
На офіційному сайті Національного агентства за акредитації України зазначена наступна інформація:
«Основними принципами діяльності НААУ є:
забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін;
загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації;
прозорість діяльності з акредитації;
професійна компетентність виконавців робіт;
добровільність акредитації;
забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;
застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;
дотримання суспільних інтересів;
конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.»
(https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/)
Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019 (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf).
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але, даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам.
Сертифікація систем менеджменту носить добровільний характер та не входить в законодавчорегульовану сферу.
Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 16:19
Відхилено Вимогу до процедури закупівлі — ДК 021:2015 15840000-8 -Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби(15842000-2 -шоколад та цукрові кондитерські вироби(цукерки));15841300-8 Какао-порошок непідсолоджений (какао-порошок)), 15842300-5 —Солодощі (зефір білий вищого гатунку, свіжий, без барвників та ароматизаторів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-12-000046-b.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-12-000046-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”, Код ЄДРПОУ:21620913
Дата подання: 17 березня 2021 15:52
Дата подання: 17 березня 2021 15:52
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 березня 2021 10:20
рішення від 19.03.2021 № 5459 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 10:20
інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 №6285.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 16:13
рішення від 29.03.2021№6285.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Решення про визначення переможця відхилено.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2021 15:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
787 580,00
UAH з ПДВ
|
758 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович |
809 407,60
UAH з ПДВ
|
787 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Густі Валентина Олександрівна |
826 828,80
UAH з ПДВ
|
826 828,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Рішення скасоване |
758 600,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:13
|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Рішення скасоване |
787 570,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Відхилено |
758 600,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:31
|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Відхилено |
787 570,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:36
|
ФОП Густі Валентина Олександрівна #2202416922 |
Відхилено |
826 828,80
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 квітня 2021 15:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі