Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ - ДК 021:2015: код 09123000-7 «Природний газ»)
Очікувана вартість
343 689,00 UAH
UA-2021-02-11-009124-a 9dfae373752249c891eef32d1538b2fe
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Григорівна Сівач

+380505707996 omskm_viddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41093479
Місцезнаходження: 51107, Україна , Миколаївська обл., Миколаївський р-н., с. Степове, вул. Козацька, 1а
Контактна особа: Тетяна Григорівна Сівач
+380505707996
omskm_viddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 2 Закону «До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; - органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; - у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;».
Згідно Положення про Відділ освіти, культури, молоді та спорту Степівської сільської ради одним з основних завдань Відділу освіти, культури, молоді та спорту Степівської сільської ради (далі – управління) є забезпечення організації з підготовки ДНЗ та ЗОШ до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період, та підтримання повітрянотемпературного режиму у закладах освіти відповідно до санітарно-гігієнічних норм.
Підпорядковані та заклади ДНЗ та ЗОШ, які обліковуються на балансі Відділу освіти, культури, молоді та спорту Степівської сільської ради необхідно забезпечити в зимовий період природним газом для опалення приміщень. Враховуючи, ті обставину що Відділ освіти, культури, молоді та спорту Степівської сільської ради як юридична особа зареєстровано у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 29.12.2020 р. та згідно Положення про тендерний комітет створено тендерний комітет.
На даний час склалася негативна ситуація щодо забезпечення Замовника природним газом на початку 2021 року, яка полягає у неможливості укласти договір по процедурі та забезпечити безперебійне постачання газу. Наслідком цього може бути недотримання у них температурного режиму відповідно до вимог санітарних норм, що може призвести до пошкодження теплових систем у закладах Замовника.
Невідповідність повітряно - теплового режиму у навчальних закладах санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчального процесу у них, чим буде порушено ст. 3, 26, 33, 35, 51, 57 Закону України «Про освіту» та призведе до порушення безпечних умов праці працівників, тим самим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного кодексу України, на охорону життя та здоров’я. З метою підтримання безпечної життєдіяльності учнів, працівників та інших учасників освітнього процесу, сталого проходження опалювального сезону, дотримання температурного режиму в закладі, недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відсутності постачання природного газу є передумовами нагальної потреби у здійсненні закупівлі природного газу.
Керуючись частиною 1 розділу X Кодексу газотранспортної системи Оператор газотранспортної системи має право припинити транспортування природного газу в точці входу до газотранспортної системи або точці виходу з газотранспортної системи, зокрема у випадку несанкціонованого відбору природного газу. Якщо споживачі газу та території України отримують газ природний без належним чином укладених відповідних договорів (угод) або при наявній заборгованості за поставлений природний газ ТОВ ЗБУТам (при виконанні договору в повному обсязі, тобто на весь обсяг коштів) - такий відбір газу вважається несанкціонованим. Несанкціонований відбір природного газу - це відбір природного газу: за відсутності по суб’єкту ринку природного газу підтвердженої номінації (підтвердженого обсягу природного газу) на відповідний розрахунковий період; без укладення відповідного договору з постачальником; шляхом самовільного під’єднання та/або з навмисно пошкодженими приладами обліку природного газу або поза охопленням приладами обліку; шляхом самовільного відновлення споживання природного газу (частина 5 пункту 1 розділу І Кодексу газотранспортної системні). Тобто дії Оператору газотранспортної системи з точки Кодексу газотранспортної системи є правомірними. Замовник торгів згідно обставин описаних вище, положень законів України «Про публічні закупівлі» та «Про ринок природного газу» не мають право укладати договори про закупівлю до/без проведення конкурентних процедур закупівель, що фактично унеможливлює законодавчо вплинути на процес запобігання у відключенні Споживача від постачання природного газу. Таким чином, в процесі відключення від постачання природного газу, мають місце обставини, що не залежать від дій та волі Сторін. Наслідком відключення в розпал опалювального періоду або під час виконання своїх функціональних обов’язків Споживача від постачання природного газу, є настання надзвичайних обставин, що ставлять під загрозу життя та здоров’я громадян. Все це підпадає під обставини непереборної сили. Окрім цього, відключення системи газопостачання в опалювальний період об'єктів, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. №368 Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями» і Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МНС України №1400 від 12.12.2012р., як наслідок може призвести до надзвичайної ситуації об'єктового чи місцевого рівня. Частиною 1 статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-IV від 24.06.2004 року зі змінами дано наступне визначення: «непереборна сила - дія надзвичайної ситуації техногенного, природного або екологічного характеру, яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору».
Розпочати переговорну процедуру закупівлі (скорочена) в порядку та з підстави передбаченої п. 3 ч. 2 ст. 40 «Про публічні закупівлі»: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Застосування переговорної процедури в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.
Відповідно до положень Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених Законом. Також, у відповідності до «Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019-2010» відсутність газопостачання в опалювальний період призведе до виникнення порушення нормальних умов життя та діяльності людей на об’єктах. Згідно з НКДК – 019-2010 ця подія є надзвичайною ситуацією. Припинення газопостачання до закладів освіти призведе до виникнення надзвичайних ситуацій об’єктового рівня за кодом: 10840 НС унаслідок аварій на газопроводі системи газопостачання та газифікації. Згідно пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» безпека постачання природного газу - це надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу, а також належним технічним станом газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ та установки LNG. У відповідності до роз’яснення ДСНС України при припиненні подачі газу надзвичайна ситуація виникає в разі: - при припиненні подачі газу внаслідок аварії на комунальному газопроводі в район (населений пункт), що обслуговується від 24 годин; - припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень від 24 годин; - припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря від 0°С до +8°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень від 48 годин. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі для закупівлі ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ - ДК 021:2015: код 09123000-7 «Природний газ»). Не укладання або несвоєчасного укладання договору на закупівлю природного газу для потреб ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ призведе до порушення умов належного функціонування об’єктів замовника та безпеки життєдіяльності, виникнення негативних економічних і соціальних наслідків, поставити під загрозу здоров’я та життя учнів, працівників та інших учасників освітнього процесу.
Таким чином, з метою запобігання негативних наслідків та недопущення виникнення надзвичайних ситуацій, а також зважаючи на те, що постачання природного газу необхідно здійснювати безперебійно протягом опалювального періоду, є термінова необхідність укладання договору на закупівлю природного газу. Тому, негайне придбання природного газу та попередження вищезгаданих соціальних обставин є передумовами нагальної потреби у здійсненні такої закупівлі. З метою запобігання виникнення соціальної напруги серед учасників освітнього процесу та задля уникнення суспільного резонансу у випадку незабезпечення природним газом об’єкта позашкільної освіти, недопущення виникнення аварійних ситуацій техногенного характеру, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі природного газу.
Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також 'у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368 «Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями»;
- Наказ МВС України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 06.08.2018 №658, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 р. за № 969/32421.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 15:19
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34716.06 метр кубічний
Природний газ - ДК 021:2015: код 09123000-7 «Природний газ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата газу здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника шляхом 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 лютого 2021 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 15:01
Протокол_переговорiв.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ"
#39589483
Переможець 343 689,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 15:19

Документи

11 лютого 2021 15:19
Електронний підпис
11 лютого 2021 15:13
Повiдомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 15:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ"
#39589483
343 689,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 15:19
Електронний підпис
11 лютого 2021 15:13
Повiдомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 08:41
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 16:37
Договір № 41АВ547-160-21 від 17.02.2021 року.pdf укладений
17 лютого 2021 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 343 689,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 281,50 UAH)