Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі Інтернет)
Очікувана вартість
7 600,00 UAH
UA-2021-02-11-009074-a 519302d5052446459ae9fccadc6932c7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Володимир Володимиро

0443640275 VOLODYMYR.MELNYCHUK@CENTRENERGO.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Контактна особа: Мельничук Володимир Володимиро
0443640275
VOLODYMYR.MELNYCHUK@CENTRENERGO.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 18:00
Очікувана вартість: 7 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


72411000-4 Постачальники Інтернет-послуг; Усі документи та інформація, які учасник включив в свою пропозицію на дану закупівлю та надані замовнику через електронну систему закупівель, викладаються українською мовою; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): замовником на дану закупівлю не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги доступу до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  01 березня 2022
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Разовий платіж за підключення: протягом 10-ти (десяти) робочих днів після підключення до мережі Інтернет, на підставі наданих Виконавцем рахунків та Акту приймання-передачі Послуг. Платіж за підключення сплачується Замовником один раз. Щомісячний платіж: розрахунковим місяцем є календарний місяць, за який здійснюється щомісячний платіж за надані послуги. Кожного місяця, наступного за розрахунковим, Замовник сплачує Виконавцю щомісячний платіж після підписання Сторонами Актів приймання-передачі Послуг, протягом 10 робочих днів з дня надання рахунку Виконавцем. У випадку, якщо послуги надавались Замовнику на протязі неповного місяця, то з щомісячного платежу Виконавцем вираховується тільки сума, пропорційна кількості днів, в які надавались Послуги, з розрахунку, що платіж за один день надання Послуг становить суму щомісячного платежу поділену на кількість днів у відповідному розрахунковому місяці. У випадку виникнення переплати, така переплата буде врахована Виконавцем в подальших розрахунках або повернута на рахунок Замовника за його письмовою вимогою. Розмір щомісячного платежу та дані особового рахунку зазначаються в особистому кабінеті Замовника, що знаходиться на веб-сторінці Виконавця. У випадку настання терміну сплати платежів за Послуги або необхідності опротестування нарахованих сум, Замовник може оплатити належні до сплати кошти або звернутися з претензією щодо їх нарахування посилаючись на дані, що наведені в його особистому кабінеті. Усі документи та інформація, які учасник включив в свою пропозицію на дану закупівлю та надані замовнику через електронну систему закупівель, викладаються українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): замовником на дану закупівлю не вимагається. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖАРКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 7 600,00
UAH
7 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 18:54
Електронний підпис
17 лютого 2021 18:29
Цінова пропозиція.jpg
17 лютого 2021 18:29
Технічні вимоги.jpg
17 лютого 2021 18:29
Довідка працівники.jpg
17 лютого 2021 18:29
Диплом.jpg
17 лютого 2021 18:29
Видяг з ЄДР.pdf
17 лютого 2021 18:29
ВИТЯГ платн ПДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖАРКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖАРКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2459406732
Переможець 7 600,00
UAH
24 лютого 2021 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖАРКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2459406732
7 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2023 09:01
Звіт про виконання договору.jpg укладений
09 червня 2023 09:01
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 15:44
ДУ №1 від 23.02.2022р.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 15:44
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:53
ДОГОВОР 5-02 002 від 01.03.2021Р..pdf укладений
01 березня 2021 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 15/02(002)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 8 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 400,00 UAH)