Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а)
Очікувана вартість
1 016 168,00 UAH
UA-2021-02-11-007003-a 7bae76aef1e74300860d4eac0c48206a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Самардак

+380462775083 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Вебсайт: http://osvita.ch.ua/
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141
Контактна особа: Алла Самардак
+380462775083
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 13:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2021 13:43
Початок аукціону: 25 лютого 2021 12:16
Очікувана вартість: 1 016 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 161,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5080.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Соснова, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт замовник проводить розрахунки за виконані роботи упродовж 10-ти календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 та надання Підрядником виконавчої документації, при наявності коштів на рахунках Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2021 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 13:45
Спрощена Пож.сигналіз. ЗНЗ № 5.doc
11 лютого 2021 13:45
ПРОЄКТ Пож.сигналіз. ЗНЗ № 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Законість вимоги
Дата подання: 12 лютого 2021 11:32
Дата відповіді: 12 лютого 2021 16:06
1. Проект виконання робіт (далі – ПВР) - ПВР розробляється на основі робочого проекту та Проекту Організації Будівництва. У Вас є в наявності Проект Організації Будівництва? 2. Наявність посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно затвердженого списку працівників, зокрема, стосовно: - виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень - дані посвідчення на даний час не потрібні та не законні - головне наявність у працівника диплома про фахову освіту або свідоцтв (посівдчень) про присвоювання розряду та професії (електромонтажник, налагоджувальник, зварювальник і т.п.) 3. Наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: - на виконання зварювальних робіт - поясніть будь-ласка навіщо мати дану декларацію при виконанні робіт улаштування систем пожежної сигналізації, на яких зварювальні роботи не застосовуються? 4. Наявність свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком та документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії - в якому діючому нормативно-правовому документі прописано, що суб,єкт господарювання (ліцензіат) при виконанні робіт протипожежного призначення зобов,язаний мати або свою електротехнічну лабораторію аба сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», якщо це можно зробити по договору з любим суб,єктом господарювання, який має на ці вимірювання ліцензію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Управлінням освіти ЧМР розроблено робочий проєкт «Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а» та отримано позитивний висновок експертизи ТОВ "Сіверексперт" від 15.05.2020 р. № 02/142/20. Усі вимоги стосовно обов’язкової розробки проекту виконання робіт, які зазначені у тендерних вимогах, передбачені у пояснювальній записці вищезазначеного робочого проєкту, а в умовах існуючої епідемічної ситуації у державі є необхідною умовою для безпечного виконання робіт у закладі освіти.
2) У вимогах до тендерної документації була зазначена необхідність подання сканкопії наказу ДСНС України про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Виконання робіт з застосування ліцензії (наказу ДСНС) по монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень не можливе без наявності у працівників організації виконавця відповідних посвідчень на право виконання вищезазначених робіт (Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 та інших нормативно правових актів у сфері пожежної безпеки).
3) Робочим проєктом передбачено виконання зварювальних робіт.
Робочим проєктом передбачені пуско-налагоджувальні роботи, виконання яких вимагає наявність свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком, які може мати лише сертифікована електротехнічна лабораторія. Управління освіти ЧМР не має фінансової можливості додатково закупити вищезазначені послуги.

Щодо змісту проекту виконання робіт
Дата подання: 12 лютого 2021 19:47
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:21
Чи потрібно Учаснику, під час подачі пропозиції, у складі проекту виконання робіт надати генеральний будівельний план ЗОШ №5 згідно вимог Додатку К (пункт Б) ДБН А.3.1-5:2016?
Відповідь: Добрий день ! Згідно розробленої проектної документації.
Щодо проекту виконання робіт
Дата подання: 12 лютого 2021 19:53
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:21
Чи потрібно Учаснику, під час подання пропозиції, разом з проектом виконання робіт надати технологічні карти згідно вимог Додатку К ДБН А.3.1-5:2016?
Відповідь: Добрий день ! Потрібно.
Щодо надання розрахунків
Дата подання: 12 лютого 2021 21:19
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:23
Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він не надасть до договірної ціни фактичні розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за минулий рік?
Відповідь: Розрахунок кошторисного прибутку і адміністративних витрат необхідно надати по об’єкту у відповідності з вимогами діючого законодавства України
Щодо надання розрахунків
Дата подання: 12 лютого 2021 21:21
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:24
Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він не надасть фактичний розрахунок заробітної плати згідно вимог наказу Мінрегіонбуду, яку він планує сплачувати робітникам на даному об'єкті?
Відповідь: Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати по об’єкту необхідно надати у відповідності з вимогами діючого законодавства України
Уточнення предмету закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2021 21:42
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:23
До якого виду будівництва відноситься встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а - нове будівництво, реконстркція, капітальний ремонт чи технічне переоснащення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до предмету закупівлі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а - відноситься до капітального ремонту.
Щодо експертизи проекту предмету закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2021 22:25
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:25
Чи проходив проект "Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а" комплексну екпертизу (технічну частину, креслення, кошторис) чи лише кошторисну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проєкт проходив експертизу в частині кошторисної вартості, пожежної та техногенної безпеки .
Щодо повноважень управління освіти на проведення даної закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2021 22:47
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:18
Чи не суперечить Положенню про управління освіти ЧМР проведення закупівлі на капітальний ремонт «Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а», код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. (найменування предмета виконання робіт, як зазаначено в пункті 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі)? Можливо дану закупівлю повинно проводити управління капітального будівництва ЧМР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Повідомляємо, що згідно установчих документів управління освіти уповноважене на замовлення виконання робіт як щодо капітального, так і поточного ремонту. Також Замовником таких робіт може виступати управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, за наявності відповідних бюджетних призначень. Оскільки кошти на здійснення виказаних ремонтних робіт спрямовано на управління освіти, саме тому воно і виступає Замовником по даній закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 15 лютого 2021 11:13
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:25
Чому проектна документація не передбачає адресну систему пожежної сигналізації? Нагадуємо, що з 01.04.2019 діє ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Згідно п.10.13 Громадські будівлі і споруди повинні бути обладнані системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей не нижче 4-го типу. Згідно ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ 7.2.27 У випадках, коли використовуються системи оповіщення С04 та С05, система пожежної сигналізації повинна бути з адресними компонентами. В додатку 2 Дефектний акт в обладнанні та матеріалах вказані прилади приймально контрольні Тірас-16.128П, Тірас-16П та сповіщувачі пожежні СПД-3 та ТПТ-3, які не являються адресними. Відсутні пристрої, які забезпечують Зв’язок зони оповіщення з диспетчерською згідно ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ Таблиця Б.2. Переша ж перевірка органами державного пожежного нагляду виявить ці порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проєкт пройшов експертизу та має позитивний висновок в частині пожежної та техногенної безпеки у 2020 році
Уточнення
Дата подання: 15 лютого 2021 12:56
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:05
Чи буде відхилено пропозицію, якщо нами на субпідряд буде найнята організація з відповідними документами, вартість робіт, при цьому, не збільшиться? Згідно Документи, які повинен надати Учасник у складі пропозиції : п4.
Відповідь: Доброго дня. У документації Замовника відсутні обмеження щодо виконання робіт на умовах субпідряду.
Щодо зварювальних робіт та наявності дозволу (декларації) на зварювальні роботи
Дата подання: 15 лютого 2021 18:57
Дата відповіді: 16 лютого 2021 15:52
В якій позиції дефектного акту передбачено виконання зварювальних робіт під час виконання робіт з улаштування пожежної сигналізації (якщо це улаштування проходок через стіни та перегородки з металевих труб, то в кошторисі застосована розцінка на прокладання труб водопроводу, як найбільш прийнятна для цього виду робіт, і включає в себе і зварювальні роботи. Але ж проходки з металевих труб не потрібно зварювати, а лише різати за потрібним розміром)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зварювальні роботи передбачені робочим проєктом.
Щодо надання технічних умов для підключення до мереж
Дата подання: 15 лютого 2021 19:13
Дата відповіді: 16 лютого 2021 15:52
Чому не надані технічні умови для підключення будівельних машин, механізмів та інструментів до електричних мереж (380 та 220 В) та мереж водопостачання школи які необхідні для розробки проекту виконання робіт (необхідно визначити щоб улаштувати тимчасові мережі та додаткове обладнання і зафіксувати їх в ПВР)?
Відповідь: Роботи по облаштуванню пожежної мають виконуватись в будівлі школи, яка експлуатується, у зв’язку з чим, для виконання робіт виконавець має можливість підключитись до внутрішніх інженерних комунікаційних мереж.
Щодо генплану до проекту виконання робіт
Дата подання: 15 лютого 2021 21:58
Дата відповіді: 16 лютого 2021 15:53
Згідно до якої розробленої проектної документації необхідно надати генеральний будівельний план школи №5?
Відповідь: Генеральний будівельний план школи додається до проекту виконання робіт, якщо в цьому є потреба.
Щодо технологічних карт до проекту виконання робіт
Дата подання: 15 лютого 2021 21:59
Дата відповіді: 16 лютого 2021 15:53
Які конкретно технологічні карти потрібно надати до проекту виконання робіт (надайте, будь ласка, перелік)?
Відповідь: Технологічні карти необхідно надати на роботи, передбачені дефектним актом та календарним графіком виконання робіт.
Щодо змісту технологічних карт та відхилення пропозиції Учасника
Дата подання: 15 лютого 2021 22:08
Дата відповіді: 16 лютого 2021 15:53
Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо в технологічній карті не буде конкретного опису для робіт з монтажу пожежної сигналізації в будівлі школи №5 розділів з організації та технології виробництва, послідовність і зміст робіт, склад бригади (ланки) і розподіл робіт між виконавцями, механізми, устаткування, пристосування й інструмент, що застосовуються, час виконання робіт, загальні трудовитрати, витрата застосовуваних матеріалів, питання охорони праці та техніки безпеки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технологічні карти розробляються у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5:2016 .
посвідчення
Дата подання: 17 лютого 2021 12:40
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:58
У ТД наявна вимога надання посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно затвердженого списку працівників, зокрема, стосовно: 1) виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; 2) виконання робіт на висоті та верхолазних робіт; 3) виконання зварювальних робіт. Уточніть будь ласка, які саме посвідчення ви маєете на увазі, і на основі якого нормативно-правового акту Ви їх вимагаєте? Існують посвідчення про проходження спеціального навчання, існує Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, проте таких посвідчень як Ви зазначили у документації не існує. Просимо відкорегувати вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги, зазначені у тендерній документації відповідають вимогам діючого законодавства України у сфері охорони праці та пожежної безпеки
Виконання робіт з застосування ліцензії (наказу ДСНС) по монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень не можливе без наявності у працівників організації виконавця відповідних посвідчень на право виконання вищезазначених робіт, відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 та інші нормативно правових актів у сфері пожежної безпеки.
Відповідно до пунктів 1, 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 («робіт підвищеної небезпеки» відповідно до п. 7 (3) змін до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140), до робіт підвищеної небезпеки відносяться роботи:
- Електрозварювальні, газополум'яні, наплавочні і паяльні
роботи. Контроль за зварювальними з'єднаннями.
- Роботи верхолазні та на висоті.
Відповідно до п. 4.1. розділу 4 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05) зі змінами, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140, посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, що і вимагається в умовах тендерних торгів.
Також, пунктом 1.3. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 року № 62, до виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15.

відгук
Дата подання: 17 лютого 2021 12:43
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:02
У ТД наявна вимога надати сканкопії зазначених у довідці Договорів (у кількості 3 шт.) від трьох різних замовників, завірені належним чином. Сканкопії позитивних відгуків до зазначених у довідці Договорів (у кількості 3 шт.) від трьох різних замовників, про виконання Договорів, адресований Замовнику. Чому відгук повинен бути саме адресований і яким чином він відрізняється від неадресованого? Зазвичай відгук отримується після того як виконані роботи по догвору. Навіщо по декілька разів брати відгук та турбувати інших Замовників? Просимо прибрати вимогу, що відгук повинен бути адресований Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки заклади освіти є бюджетними установами і фінансування реалізації проєкту здійснюється за рахунок бюджетних коштів, то з метою аналізу та вивчення досвіду учасника стосовно якості виконання аналогічних робіт, у тендерній документації вимагається надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (у кількості 3 шт.) від трьох різних замовників, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 5, а також, сканкопії зазначених у довідці договорів (у кількості 3 шт.) від трьох різних замовників, завірені належним чином.
Дана вимога не може бути анульована, оскільки являється свого роду гарантом якості виконання робіт та безпеки учасників освітнього процесу і не порушує норми чинного законодавства України.
Скасувати вимоги
Дата подання: 17 лютого 2021 12:49
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:02
В п. 15 оголошення про закупівлю Замовником вимагаються наступні документи 10.1. наказу про призначення відповідальних осіб за безпечне виконання робіт (охорону праці, пожежну безпеку) та робочого персоналу; 10.4. посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно затвердженого списку працівників, зокрема, стосовно: 1) виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; 2) виконання робіт на висоті та верхолазних робіт; 3) виконання зварювальних робіт. 10.5. заключного акту про проходження медичного огляду відповідно затвердженого списку працівнників; 10.10. посвідчень (протоколів, допусків) з перевірки знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98, ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01, ПЕЕЗ) тощо у посадових осіб і спеціалістів Учасника (Підрядника), зокрема, копії посвідчень про присвоєння кваліфікаційної групи допуску з електробезпеки керівним та відповідальним особам - не нижче IV, робочому персоналу - не нижче IІІ; 10.11. паспортів, сертифікатів, протоколів перевірки (випробувань і вимірювань) обладнання та спорядження, яке буде застосовуватись під час виконання монтажних робіт на об’єкті (зокрема копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструментів, що будуть використовуватися при виконанні монтажних робіт). Відповідно до чинного законодавства України, зокрема ПОЛОЖЕННЯ Про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 р. № 96, ПРАВО ТА ОБОВ’ЯЗОК контролю зазначених галузей діяльності підприємств покладено на ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ. Визначеним діючим законодавством документом, що підтверджую відповідність та додержання підприємством законодавства про охорону праці є декларація, прийняма відповідним підрозділом Держпраці. Як нам відомо Управління освіти не маює повноважень та компетенції проводити оцінку та/або перевірку суб’єктів господарської діяльності на відповідність вимогам чинного законодавства у сфері охорони праці Згідно з ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного зазначені вимоги замовника є такими, що не ґрунтуються на нормах Законодавства України, містять ознаки перевищення повноважень службовими особами і підлягають скасуванню. Вимагаємо внести зміни до документації закупівлі та виключити вищезазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги, зазначені у підпункті 10 пункту 15 тендерної документації є правомірними і жодним чином не перевищують службові повноваження у сфері охорони праці, оскільки їх було сформовано на підставі діючих державних нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки в Україні і дані вимоги не передбачають здійснення перевірок чи штрафні санкції.
Заклади освіти є об’єктами з масовим перебуванням людей, зокрема дітей, що вимагає підвищеної відповідальності до їх безпеки, що в свою чергу унеможливлює скасування викладених у тендерній документації вимог, які є гарантом безпеки учасників освітнього процесу.

Скасувати вимоги (достатньо ліцензії)
Дата подання: 17 лютого 2021 12:51
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:04
В п. 15 оголошення про закупівлю Замовником вимагаються наступні документи 9) Довідка про наявність обладнання та матер.-техн. бази 13) Довідка про наявність працівників Звертаємо Вашу увагу, що І) відповідно ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» Постанови КМУ від 5.08.15 р. № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування ...» органом ліцензування надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено ДСНС України ІІ) Ліцензійні умови (далі ЛУ) провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23.11.16 № 852 визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів (ст.1) до яких нележать 1) відомості про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази… за формою згідно з додатком 2; 2) відомості про наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) за окремими посадами… за формою згідно з додатком 3; 3) копії документів, що підтверджують право власності (оренди) здобувача ліцензії на обладнання та виробничі приміщення, необхідні для провадження відповідного виду господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими ЛУ; 4) копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими ЛУ…» ІІІ) ДСНС України (орган ліцензування) на підставі ЛУ та Постанови КМУ від 05.09.18 №716 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, і встановлюється періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з надзвичайних ситуацій» здійснює періодичний контроль за додержанням Ліцензіатом встановлених Законодавством вимог щодо виконання протипожежних робіт. ІV) Як нам відомо ні Управління освіти ні міська рада не мають повноважень та компетенції проводити оцінку та/або перевірку суб’єктів господарської діяльності на відповідність вимогам чинного законодавства у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. V) Згідно з ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного зазначені вимоги замовника (п.п. 9, 13) є такими, що не ґрунтуються на нормах Законодавства України і підлягають скасуванню. Вимагаємо внести зміни до документації закупівлі та виключити вищезазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги, зазначені у пункті 15 тендерної документації є правомірними і були сформовані на підставі діючих державних нормативно-правових актів України.
Просимо обгрунтувати вимогу
Дата подання: 17 лютого 2021 12:51
Дата відповіді: 17 лютого 2021 14:51
В тендерній документації зазначена вимога: 10.3. затверджений список працівників, які будуть виконувати роботи на території закладу освіти (не менше 5-х осіб); Відповідно до чинного законодавства мінімальний склад бригади для робіт в установках дл 1000 в – 2 (ДВІ) людини. Будь ласка обгрунтуйте Ваше вимогу З ПОСИЛАННЯМИ НА КОНКРЕТНІ ПУНКТИ ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ УКРАЇНИ. В противному випадку вимагаємо скасувати зазначену вимогу та привести її у відповідність до чинного законодавства. Дякуємо за співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прорахунок мінімальної кількості осіб проводився на підставі кошторисної інвестиційної документації до робочого проєкту з урахуванням зазначених людино/годин за середнім розрядом складності робіт.
Саме тому, мінімальна кількість виконавців не може бути менша ніж 5 осіб. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки відповідає вимогам чинного законодавства України (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва).
Просимо дати роз'яснення
Дата подання: 17 лютого 2021 12:52
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:06
В тендерній документації зазначена вимога: 10.9. документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії. Роз’ясніть будь ласка, які саме документи маються на увазі??? А що свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, виданого уповноваженим Державою органом оцінювання відповідності Вам НЕДОСТАТНЬО ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У підпунктах 10.8 та 10.9 ТД вимагається надати сканкопії свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком, а також сканкопії документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії, до яких відносяться:
1) паспорт електротехнічної лабораторії;
2) реєстраційні документи (паспорти) на засоби вимірювальної техніки, які повинні включати дані про:
- найменування, типи засобів випробувань (вимірювань);
- країну, завода-виробника (фірму), заводський та інвентарний номер, рік випуску;
- дату одержання та введення в експлуатацію;
- технічні харакетристики;
- технічне обслуговування, ремонти;
- атестацію, повірку, калібрування;
3) свідоцтва (протоколи) про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (їх атестації), видані державною метрологічною службою, зокрема на: вимірювачі опору, мегаоммерти, омметри, вимірювачі опору петлі «Фаза-нуль», ампервольтмери постійного струму та нші електровимірювальні прилади;
4) документи, які підтверджують наявність відповідного кваліфікаційного персоналу:
- керівника лабораторії, що відповідає в повному обсязі за організацію робіт з вимірювань (стаж роботи не менше 5 років);
- персонал, який має відповідну професійну підготовку, теоретичні знання і практичний досвід, необхідні для виконання робіт з вимірювань;
- інженера 1-й категорії (стаж роботи 3 роки);
- інженера 2-ї категорії або техніка лабораторії (стаж роботи 3 роки);
Керівник і технічний керівник лабораторії (заступник керівника лабораторії) повинні бути призначені з числа співробітників установи (організації) Учасника (Підрядника), робота для яких у даній установі (організації) є основною.
Крім цього, співробітники лабораторії повинні мати інструкції з безпечного проведення робіт при здійсненні випробувань (вимірювань) відповідно до вимог діючого законодавства.


Скасувати вимогу
Дата подання: 17 лютого 2021 12:53
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:23
В тендерній документації зазначена вимога: 17. Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону повинен дозавантажити в систему “Prozorro” нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf та ims з обов’язковим зазначенням остаточної ціни в гривнях, що підтверджують ціну за результатами аукціону та наступні документи до неї: .... Зазначена вимога (дія) не передбачена чинним порядком проведення спрощеної закупівлі і її технічна реалізація НЕМОЖЛИВА в системі електронних торгів ПРОЗОРРО. https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli «Подання документів після аукціону Чи може Учасник додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір. Ні. Технічної можливості додати документи до своєї пропозиції в цей період у Учасника немає. Окрім того, як було зазначено вище, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.» Вимагаємо скасувати п. 17, як такий що не відповідає чинному законодавству та технічно неможливий
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Зуважуємо, що у випадку відсутності технічної можливості веб-порталу, через який працє учасник, здійснити довантаження документів після завершення аукціону, Учасник може надіслати їх на електронну пошту Замовника, вказану в оголошенні.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Супрунюк Олександр Віталійович 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів" 744 921,06
UAH з ПДВ
744 921,06
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД" 1 009 661,00
UAH з ПДВ
1 009 661,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 11:32
Електронний підпис
23 лютого 2021 11:26
Статут (3).PDF
23 лютого 2021 11:10
Електронний підпис
23 лютого 2021 10:10
Опис.pdf
23 лютого 2021 10:10
доверенность.pdf
23 лютого 2021 10:10
Банківська ліцензія.pdf.p7s
23 лютого 2021 10:10
Банківська ліцензія.pdf
22 лютого 2021 20:34
Електронний підпис
22 лютого 2021 20:20
210205_DKBO_Гарантiя_5080,84.pdf
22 лютого 2021 20:20
210205_DKBO_Гарантiя_5080,84.pdf.p7s
22 лютого 2021 20:20
Свідоцтва.PDF
22 лютого 2021 20:20
Накази.PDF
22 лютого 2021 20:20
Наказ висота.PDF
22 лютого 2021 20:20
Договір співпраця.PDF
22 лютого 2021 20:20
Довідка податкова.PDF
22 лютого 2021 20:20
Довідка банк.PDF
22 лютого 2021 20:20
Угода Альфа банк.pdf
22 лютого 2021 20:20
Лист розяснення.PDF
22 лютого 2021 20:20
Календарний графік.PDF
22 лютого 2021 20:20
Гарантійний лист.PDF
22 лютого 2021 20:20
Гарантійний лист 2.PDF
22 лютого 2021 20:20
057.21.74-Д.pdf
22 лютого 2021 20:20
Соснова, 23.pdf
22 лютого 2021 20:20
Свідоцтва.PDF
22 лютого 2021 20:20
68.ims
22 лютого 2021 20:20
Статут оригінал.PDF
22 лютого 2021 20:20
Статистика оригінал.PDF
22 лютого 2021 20:20
Статдовідка копія.PDF
22 лютого 2021 20:20
Список працівників.PDF
22 лютого 2021 20:20
Сертификат-3 07.12.2020.jpg
22 лютого 2021 20:20
Сертификат-2 07.12.2020.jpg
22 лютого 2021 20:20
Сертификат-1 07.12.2020.jpg
22 лютого 2021 20:20
Свідоцтво ПДВ копія.PDF
22 лютого 2021 20:20
Свідоцтво ДСТУ ISO10012 2005.PDF
22 лютого 2021 20:20
Свідоцтва, протоколи.PDF
22 лютого 2021 20:20
Посвідчення.PDF
22 лютого 2021 20:20
Посвідчення висота.PDF
22 лютого 2021 20:20
Наказ МЧС копія.PDF
22 лютого 2021 20:20
Наказ МЧС 741-19.12.2018 (1).pdf
22 лютого 2021 20:20
Заключний акт.PDF
22 лютого 2021 20:20
Дозвіл.PDF
22 лютого 2021 20:20
Витяг ПДВ.PDF
22 лютого 2021 20:20
Витяг ПДВ оригінал.PDF
22 лютого 2021 20:20
витяг з ЄДР 2021.pdf
22 лютого 2021 20:20
Статут.PDF
22 лютого 2021 20:20
Лист розяснення.PDF
22 лютого 2021 20:20
Лист згода.PDF
22 лютого 2021 20:20
Лист гарантія.PDF
22 лютого 2021 20:20
Договір проект.PDF
22 лютого 2021 20:20
Довідка працівники.PDF
22 лютого 2021 20:20
Довідка ознайомлення.PDF
22 лютого 2021 20:20
Дефектний акт.PDF
22 лютого 2021 20:20
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

23 лютого 2021 12:27
Електронний підпис
23 лютого 2021 12:23
Установчі 2.pdf
23 лютого 2021 12:23
Установчі 1.pdf
23 лютого 2021 12:23
ПВР ЗОШ №5.pdf
23 лютого 2021 10:23
ПВР ЗОШ №5.pdf
22 лютого 2021 14:37
Електронний підпис
22 лютого 2021 14:34
120_ЗНЗ№5_Т.imd
22 лютого 2021 13:53
Електронний підпис
22 лютого 2021 13:49
ГІП.pdf
22 лютого 2021 13:49
Проєкт договору.PDF
22 лютого 2021 13:49
лист- відгук 3.PDF
22 лютого 2021 13:49
Лист відгук 2.pdf
22 лютого 2021 13:49
Лист відгук 1.pdf
22 лютого 2021 13:49
Договір Гранд Холми.pdf
22 лютого 2021 13:49
Договір Гранд Борзна.PDF
22 лютого 2021 13:49
Договір суборенди.PDF
22 лютого 2021 13:49
Декларація з ОП 2020.PDF
22 лютого 2021 13:49
Глазов Ю.Ю. монтаж АПС.pdf
22 лютого 2021 13:49
Юреско В.Ю. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 13:49
Шумель Я.В. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 13:49
Снітко А.М. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 13:49
Небога В.В. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 13:49
Локальний кошторис.PDF
22 лютого 2021 13:49
Пояснювальна записка.PDF
22 лютого 2021 13:49
Договірна ціна.PDF
22 лютого 2021 13:49
Витяг.pdf
22 лютого 2021 13:49
Статут.PDF
22 лютого 2021 13:49
Банківська гарантія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Супрунюк Олександр Віталійович

ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів"

ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Супрунюк Олександр Віталійович
#3490410698
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 10:49
ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів"
#31188789
Відхилено 744 921,06
UAH з ПДВ
03 березня 2021 15:02
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД"
#42409385
Відхилено 1 009 661,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 15:03

Документи

01 березня 2021 10:49
Електронний підпис
01 березня 2021 10:49
Відх уч 1 ЗНЗ№5.pdf

Документи

03 березня 2021 15:02
Електронний підпис
03 березня 2021 15:01
Відх уч 2 ПОЖ №5.pdf

Документи

03 березня 2021 15:03
Електронний підпис
03 березня 2021 15:03
Відх уч 3 Гранд №5.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій