Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір (Папір офісний А4; Папір А3; Папір для фліпчату)
Очікувана вартість
22 295,00 UAH
UA-2021-02-11-006835-a f3532701e070469187bd811d51a9ff85
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьяненко Костянтин

(0564) 92-29-79 cdi.irm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37665263
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Героїв АТО, буд.30
Контактна особа: Касьяненко Костянтин
(0564) 92-29-79
cdi.irm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір формату А3-ватман, щільність паперу 180 г/м2, тип-біла-500 арк.
Папір формату А4, щільність паперу 80 г/м2, тип-біла-500 арк., тип-біла
Папір для фліпчарту: розмір 64х90 см, щільність паперу -80 г/м», тип-біла – 20 аркушів -пачка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 штуки
Папір (Папір офісний А4; Папір А3; Папір для фліпчату)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 лютого 2021 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бердник Олександр Анатолійович
#3054208417
Переможець 22 295,00
UAH
11 лютого 2021 13:39

Документи

11 лютого 2021 13:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 08:56
Дод угода 1 до дог 3 від 11 02 2021 (2).pdf зміни до договору
04 листопада 2021 08:55
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 13:41
Договір (папір) - Бердник О.А. -2021.pdf укладений
11 лютого 2021 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кількості товару щодо зменшення суми Договору №3 від 11.02.2021р. на 218,10грн. та викладення Специфікації додаткової угоди № 1 від 04.11.2021 р. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML