Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки)
Очікувана вартість
397 750,00 UAH
UA-2021-02-11-006380-c 9967a92cdb544ee5aea333221e1e514a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганіна Олена Анатоліївна

+380443653256 ganina@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Ганіна Олена Анатоліївна
+380443653256
ganina@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 19:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 15:00
Початок аукціону: 01 березня 2021 13:30
Очікувана вартість: 397 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 988,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Державної міграційної служби України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання; реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – «Державна міграційна служба України, 37508470, 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 9, п/р UA 708201720343190003000078660 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172»; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “ ” 202 р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 000,00 грн. (Одинадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 найменувань
1. Заправка картриджів до принтера HP 1320, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 2. Заправка картриджів до принтера HP 2015, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 3. Заправка картриджів до принтера лазерного чорно-бiлого HP LJ 1022, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 4. Заправка картриджів до принтера лазерного HP LJ 1020, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 5. Заміна картриджів до багатофункціонального пристрою А3 Xerox WC5735C, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 6. Заправка картриджів до БФП НР LaserJet M1536dnf, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 7. Заправка картриджів до принтера А4 НР LJP2055D, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 8. Заправка картриджів до принтера лазерногоА4 HP LaserJet P1505, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 9. Заправка картриджів до копіра А4 цифр Canon ir1018, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 10. Заправка картриджів до БФП Xerox WC PE120i, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 11. Заправка картриджів до принтера лазерного HP LJ 1010, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 12. Заправка картриджів до принтера лазерного HP LJ 1018, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 13. Заправка картриджів до БФП HP Color LJ Pro М175, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 14. Заправка картриджів до БФП ОКІ MB472dnw, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 15. Відновлення картриджів до принтера HP 1320, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 16. Відновлення картриджів до принтера HP 2015, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 17. Відновлення картриджів до принтера лазерного чорно-бiлого HP LJ 1022, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 18. Відновлення картриджів до принтера лазерного HP LJ 1020, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 19. Заміна драм-картриджів до багатофункціонального пристрою А3 Xerox WC5735C, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 20. Відновлення картриджів до БФП НР LaserJet M1536dnf, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 21. Відновлення картриджів до принтера А4 НР LJP2055D, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 22. Відновлення картриджів до принтера лазерногоА4 HP LaserJet P1505, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 23. Відновлення картриджів до копіра А4 цифр Canon ir1018, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 24. Відновлення картриджів до БФП Xerox WC PE120i, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 25. Відновлення картриджів до принтера лазерного HP LJ 1010, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 26. Відновлення картриджів до принтера лазерного HP LJ 1018, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 27. Відновлення картриджів до БФП HP Color LJ Pro М175, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 28. Відновлення драм-картриджів до БФП ОКІ MB472dnw, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 29. Заміна картриджів до принтера EPSON LQ-630, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 30. Діагностика з наданням висновку про технічний стан обладнання, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 31. Технічне обслуговування принтера, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 32. Технічне обслуговування копіра, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 33. Технічне обслуговування БФП, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 34. Ремонт джерела безперебійного живлення, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 35. Заміна акумуляторної батареї CSB 12B 7.2 A. ч. (GP 1272 F2) , 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 36. Заміна акумуляторної батареї CSB 12V 9AH (HR1234WF2), 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 37. Заміна акумуляторної батареї CSB 12V 12Ah (GP12120), 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 38. Заміна акумуляторної батареї CSB 12В 17 А. ч. (GP12170B1/В3), 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 39. Ремонт принтера HP 1320 з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 40. Ремонт принтера HP 2015 з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 41. Ремонт принтера лазерного чорно-бiлого HP LJ 1022 з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 42. Ремонт принтера лазерного HP LJ 1020 з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 43. Ремонт багатофункціонального пристрою А3 Xerox WC5735C з заміною тонер-картриджа, драм-картриджа і вузла закріплення, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 44. Ремонт принтера EPSON LQ-630 з заміною друкуючого механізму та плати живлення, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 45. Ремонт МФУ НР LaserJet M1536dnf з відновленням вузла закріплення та заміною роликів і шлейфа, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 46. Ремонт МФУ НР LaserJet M1536dnf з заміною вузла закріплення, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 47. Ремонт МФУ НР LaserJet M1536dnf з заміною плати форматування, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 48. Ремонт МФУ НР LaserJet M1536dnf з заміною головного редуктора, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 49. Ремонт принтера А4 НР LJP2055D з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 50. Ремонт принтера А4 НР LJP2055D з заміною вузла термозакріплення, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 51. Ремонт принтера А4 НР LJP2055D з заміною плати форматування, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 52. Ремонт лазерного принтера А4 HP LaserJet P1505 з заміною плати форматування, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 53. Ремонт лазерного принтера А4 HP LaserJet P1505 з заміною вузла захвату в зборі та блоку сканера, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 54. Ремонт принтера HP 1010 з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 55. Ремонт копіра А4 цифр Canon ir1018 з заміною печі в зборі, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 56. Ремонт БФП Xerox WC PE120i з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 57. Ремонт лазерного принтера HP LJ 1010 з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 58. Ремонт лазерного принтера HP LJ 1018 з відновленням вузла закріплення та заміною роликів, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 59. Ремонт багатофункціонального пристрою HP Color LJ Pro М175 з заміною плати форматування, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 60. Ремонт багатофункціонального пристрою HP Color LJ Pro М175 з заміною скануючої лінійки та вузла захвату паперу, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 61. Ремонт багатофункціонального пристрою ОКІ MB472dnw з заміною фьюзера, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 62. Ремонт багатофункціонального пристрою ОКІ MB472dnw з заміною плати живлення, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 63. Ремонт багатофункціонального пристрою ОКІ MB472dnw з заміною блоку сканера, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 64. Ремонт багатофункціонального пристрою ОКІ MB472dnw з заміною касети в зборі, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 65. Технічне обслуговування комп’ютеру HP 260 G2 з заміною клавіатури та комп’ютерної миші з інтерфейсом USB, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 66. Ремонт та технічне обслуговування комп’ютеру HP 260 G2 з заміною SSD SATA 2,5” ємкістю не менш 480 Gb, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 67. Ремонт та технічне обслуговування системної плати, або її заміна до комп’ютера HP 260 G2, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. 68. Ремонт монітору типу Asus VP228 без заміни LCD, 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, прийняття Виконавцем від Замовника обладнання та повернення його Замовнику після надання Послуг здійснюється за наступними адресами: м. Київ, вул. Богомольця, 10; м. Київ, вул. Володимирська, 9; м. Київ, вул. Саксаганського, 4; м. Київ, пров. Музейний, 12, вул. Павлівська, 29 (в залежності від фактичного місцезнаходження обладнання за цими адресами).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вартості наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг по кожному окремому Замовленню Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі згідно з Додатком 3 до Тендерної документації
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі згідно з Додатком 3 до Тендерної документації
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі згідно з Додатком 3 до Тендерної документації
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі згідно з Додатком 3 до Тендерної документації
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: для учасників-юридичних осіб - у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: для учасників-юридичних осіб - у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 лютого 2021 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 19:08
ТД_заправка картриджів_ремонт комптехніки_11.02.2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність документації
Дата подання: 12 лютого 2021 11:03
Дата відповіді: 12 лютого 2021 11:47
Документація буде?
Відповідь: Замовником в електронній системі закупівель оприлюднені всі документи та інформіція, передбачені частиною 1 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-11-006380-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 04 березня 2021 17:53
Неправомірне відхилення
Доброго дня, Шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома, що згідно п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тому, керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та у зв’язку з прийняттям рішення, що викладене у вигляді «Протоколу засідання тендерного комітету апарата Державної міграційної служби України щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:201 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки) від 04.03.2021 року», в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», вимушені звернутися до Вас через електронну систему закупівель з вимогою, оскільки вважаємо аргументацію недостовірною. Також вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам Тендерної документації.
При наданні відповіді просимо звернути увагу, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» не містить підстав для відхилення, адже:
1. У п. 12 Додатку №4 до Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен забезпечити повну заправку чи відновлення картриджів до лазерних принтерів відповідно до технічних характеристик конкретного зразка принтеру з обов’язковим використанням нових комплектуючих, які відповідають усім вимогам, що встановлені діючими нормативними актами України та ресурсам, які встановлені відповідними виробниками принтерів. Якість заправлених/відновлених картриджів картриджів повинна відповідати стандартам STMC. При наданні послуг використовуються витратні матеріали торгової марки Static Control Components. На підтвердження виконання заданих вимог Учасник надає: … - авторизаційний лист, виданий виробником витратних матеріалів або його офіційним дистриб’ютором, про те, що виконавець є офіційним партнером виробника (дистриб’ютора). Авторизаційний лист повинен бути адресований замовнику, містити ідентифікатор та предмет закупівлі, а також інформацію про те що, витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі.»
Так на виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальність «В.М.» надало у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист №52/01-21 від 16.02.2021 року, Лист авторизації №211-30/01-03 від 24.02.2021 року, Сертифікат виданий компанії ТОВ «В.М.» (дійний до 31.12.2021 року), Сертифікат ексклюзивного дистриб’ютора Товариства з обмеженою відповідальністю «МАККОН» від 01.01.2020 року.
Подані документи свідчать про виконання вимоги п. 12 Додатку №4 до Тендерної документації, оскільки Авторизаційний лист №52/01-21 від 16.02.2021 року та Лист авторизації №211-30/01-03 від 24.02.2021 року видані офіційними партнерами виробника витратні матеріали торгової марки Static Control Components, а також містять інформацію про те, що витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі.
До того ж Лист авторизації №211-30/01-03 від 24.02.2021 року, як і вимагалося в Тендерній документації, адресований Замовнику, містить ідентифікатор та предмет закупівлі, а також інформацію про те що, витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі.
Враховуючи викладене, вимога п. 12 Додатку №4 до Тендерної документації щодо надання авторизаційного листа виконана у повному обсязі, а тому не може слугувати підставою для відхилення учасника.
2. У п. 22 Додатку №4 до Тендерної документації зазначено: «Надання Послуг здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки, охорони 41 праці та інших нормативно-правових документів. Учасник повинен надати чинний договір з спеціалізованою компанією, яка має право здійснювати утилізацію небезпечних відходів (надати копію договору та підтверджуючий (і) акт (и) про утилізацію картриджів та відпрацьованого тонеру).»
На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмежено відповідальністю «В.М.» надало у складі тендерної пропозиції копію Договору №УТ-165-Н на здійснення обслуговування у сфері поводження з безпечними та небезпечними відходами від 29.12.2020 року. Зазначений договір укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДСЛ-2010», та діятиме до 31.12.2021 року. Згідно ліцензійного реєстру поводження з небезпечними відходами (посилання на сайт Реєстру - https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html ) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДСЛ-2010» (код ЄДРПОУ 37450720) має безстрокову ліцензію на поводження з відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, УТИЛІЗАЦІЮ, знешкодження. До «Договору №УТ-165-Н на здійснення обслуговування у сфері поводження з безпечними та небезпечними відходами від 29.12.2020 року» додано копію Акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №98 від 16 лютого 2021 року, яким підтверджується утилізація картриджів та відпрацьованого тонеру.
Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» виконало вимогу п. 22 Додатку №4 до Тендерної документації, а тому учасник не може бути відхилений з цієї підстави.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо: 1) надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам Тендерної документації; 2) у випадку відсутності додаткової інформації (аргументованих підстав для відхилення) просимо скасувати рішення, що оформлене у вигляді «Протоколу засідання тендерного комітету апарата Державної міграційної служби України щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:201 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки) від 04.03.2021 року», в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
У випадку не задоволення даної Вимоги щодо скасування «Протоколу засідання тендерного комітету апарата Державної міграційної служби України щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:201 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки) від 04.03.2021 року» будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 15:34
Відповідно до п.12 Додатку 4 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист, виданий виробником витратних матеріалів або його офіційним дистриб’ютором, про те, що виконавець є офіційним партнером виробника (дистриб’ютора). Авторизаційний лист повинен бути адресований замовнику, містити ідентифікатор та предмет закупівлі, а також інформацію про те що, витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» надано:
- авторизаційний лист від ТОВ «Маккон»,(від 16.02.2021 №52/01-21) як офіційного і ексклюзивного дистриб’ютора в Україні компанії Static Control Components, яким ТОВ «Маккон» підтверджує статус ТОВ «В.М.» як офіційного партнера дистриб’ютора;
- сертифікат ексклюзивного офіційного дистриб’ютора Static Control Components Inc., виданий ТОВ «Маккон»;
- сертифікат регіонального дилера з продажу витратних матеріалів TM Static Control, Makkon, Dayton, виданий ТОВ «В.М.»;
- лист авторизації від ТОВ «В.М.», як офіційного партнера дистриб’ютора.
Зважаючи на вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагалося надання авторизаційного листа від виробника витратних матеріалів або його офіційного дистриб’ютора.
Згідно наданих документів та інформації офіційним дистриб’ютором виробника є ТОВ «Маккон», ТОВ «В.М.» є офіційним партнером дистриб’ютора
Авторизаційний лист ТОВ «Маккон» (від 16.02.2021 №52/01-21)не адресований замовнику та не містить інформації про ідентифікатор та предмет закупівлі.
П.22 Додатку 4 Тендерної документації передбачено, що надання Послуг здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки, охорони праці та інших нормативно-правових документів. Учасник повинен надати чинний договір з спеціалізованою компанією, яка має право здійснювати утилізацію небезпечних відходів (надати копію договору та підтверджуючий (і) акт (и) про утилізацію картриджів та відпрацьованого тонеру).
На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» надані:
- копія договору від 29.12.2020 №УТ-165-Н між учасником та ТОВ «ДСЛ-2010»;
- акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №98 від 16.02.2021 до договору від 29.12.2020 №УТ-165-Н, відповідно до якого були надані послуги збирання, зберігання з метою подальшої утилізації залишків тонера поліграфічного (у т.ч. патрони).
Зазначений акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №98 від 16.02.2021 до договору від 29.12.2020 №УТ-165-Н не містить інформації про утилізацію картриджів.
З огляду на викладене, рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» повністю відповідає вимогам чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 321 936,54
UAH з ПДВ
209 824,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ" 328 710,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 325 014,00
UAH з ПДВ
309 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 11:24
Пропозиція.pdf
23 лютого 2021 11:24
стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

стаття 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

стаття 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

стаття 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

стаття 17.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

стаття 17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 209 824,56
UAH з ПДВ
04 березня 2021 14:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ"
#37394765
Відхилено
210 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 14:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 березня 2021 00:00
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 309 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 11:05

Документи

04 березня 2021 14:36
Електронний підпис
01 березня 2021 13:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 березня 2021 13:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

09 березня 2021 14:58
Електронний підпис
04 березня 2021 14:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
309 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2022 17:57
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:54
ДУ 4.pdf зміни до договору
28 січня 2022 14:51
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:17
ДУ 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:27
ДУ 2.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 12:23
ДУ 1.pdf зміни до договору
11 травня 2021 12:14
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 17:38
Договір зміни до договору
29 березня 2021 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктом 11.2 Договору від 29.03.2021 №27 дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду №1 до Договору (далі – Додаткова угода №1 ) про таке: 1. Сторони домовилися внести зміни в розділ 12 Договору, виклавши реквізити Замовника в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): від 29 березня 2021 року (далі – Договір), відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, статей 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктів 1.3., 2.2., 11.2. Договору Сторони досягли згоди зменшити загальний обсяг закупівлі Послуг за Договором з відповідним зменшенням ціни Договору на 9 987,00 грн. (дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ та укласти цю Додаткову угоду №2 до Договору (далі – Додаткова угода №2) про наступне: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. Абзац перший пункту 2.1. викласти в такій редакції: « 2.1. Ціна Договору становить 249 177,50 грн. (двісті сорок дев’ять тисяч сто сімдесят сім гривень 50 копійок), крім того ПДВ – 49 835,50 (сорок дев’ять тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 50 копійок), що разом складає – 299 013,00 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч тринадцять гривень 00 копійок).». 1.2. Додаток 1 до Договору «Специфікація послуг з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки» викласти в новій редакції, що додається (Додаток до Додаткової угоди № 2). 1.3. Реквізити Виконавця зазанчені в розділі 12 викласти в новій редакції, що додається. 3. Інші умови Договору, не обумовлені цією Додатковою угодою № 2, залишаються незмінними та Сторони підтверджують неухильне виконання зобов’язань, що виникли на основі Договору. 4. Ця Додаткова угода № 2 є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 5. Цю Додаткову угоду № 2 складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу, два примірники для Замовника, один для Виконавця. 6. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди № 2 є Додаток – «Додаток 1 до Договору № 27 від 29 березня 2021 року «Специфікація послуг з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки».
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктом 11.2. Договору № 27 від 29 березня 2021 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 3 до Договору (далі – Додаткова угода № 3) про наступне: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. В пункті 1.1 Договору слова та цифри «у 2021 році» виключити; 1.2. В пункті 10.1 Договору слова та цифри «31 грудня 2021 року» замінити словами та цифрами «28 лютого 2022 року». 2. Інші умови Договору, не обумовлені цією Додатковою угодою № 3, залишаються незмінними та Сторони підтверджують неухильне виконання зобов’язань, що виникли на основі Договору. 3. Ця Додаткова угода № 3 є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 4. Цю Додаткову угоду № 3 складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу, два примірники для Замовника, один для Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зважаючи на необхідність проведення Замовником на початку 2022 року процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування офісної техніки (послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки), керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктом 11.2.Договору № 27 від 29.03.2021року (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду №4 до Договору (далі – Додаткова угода №4), про наступне: 1. Сторони дійшли взаємної згоди здійснити закупівлю Послуг за Договором у період з 01.01.2022 до 28.02.2022, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми (ціни Договору) визначеної у пункті 2.1. Договору, розрахованої згідно Додатку 1 до Договору, та відповідно, визначити обсяг коштів, необхідних для здійснення розрахунків за Договором у період з 01.01.2022 до 28.02.2022, в розмірі, що не перевищує 20 відсотків суми (ціни Договору) визначеної у пункті 2.1. Договору, а саме: 33 921,00 грн. (тридцять три тисячі дев’ятсот двадцять одна грн. 00 коп.) з ПДВ, у зв`язку з чим Сторони домовились: 1.1. Абзац перший пункту 2.1. Договору викласти у такій редакції: «2.1. Ціна Договору становить 277 445,00 грн. (двісті сімдесят сім тисяч чотириста сорок п’ять гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 55 489,00 (п'ятдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят дев’ять гривень 00 коп.), що разом складає – 332 934,00 грн. (триста тридцять дві тисячі дев’ятсот тридцять чотири гривні 00 коп.)» 1.2. Додаток 1 до Договору «Специфікація послуг з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки» викласти в новій редакції, що додається (Додаток до цієї Додаткової угоди № 4). 2.Керуючись частиною третьою статті 631 Цивільного кодексу України, Сторони встановили, що умови цієї Додаткової угоди №4 застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 01.01.2022. 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 4, залишаються незмінними та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Додаткова угода №4 є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 5. Цю Додаткову угоду №4 складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу (два примірники - для Замовника, один – для Виконавця). 6. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди №4 є Додаток – «Додаток 1 до Договору №27 від 29.03.2021 року «Специфікація послуг з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки» на 4 арк.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 332 934,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 489,00 UAH)