Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. І.Мазепи, 35)
Очікувана вартість
920 046,00 UAH
UA-2021-02-11-005721-a dbf052eae42940ecaaccc765ab194f9a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Самардак

+380462775083 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Вебсайт: http://osvita.ch.ua/
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141
Контактна особа: Алла Самардак
+380462775083
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 12:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2021 12:38
Початок аукціону: 25 лютого 2021 13:58
Очікувана вартість: 920 046,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 200,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4600.23 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. І.Мазепи, 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. І.Мазепи, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт замовник проводить розрахунки за виконані роботи упродовж 10-ти днів після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 та надання Підрядником виконавчої документації, при наявності коштів на рахунках. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2021 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 12:42
ПРОЄКТ Пож. сигналізація ЗНЗ № 6.doc
11 лютого 2021 12:42
Спрощена Пож. сигналізація ЗНЗ № 6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Законість вимоги
Дата подання: 12 лютого 2021 11:41
Дата відповіді: 12 лютого 2021 16:07
1. Проект виконання робіт (далі – ПВР) - ПВР розробляється на основі робочого проекту та Проекту Організації Будівництва. У Вас є в наявності Проект Організації Будівництва? 2. Наявність посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно затвердженого списку працівників, зокрема, стосовно: - виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень - дані посвідчення на даний час не потрібні та не законні - головне наявність у працівника диплома про фахову освіту або свідоцтв (посівдчень) про присвоювання розряду та професії (електромонтажник, налагоджувальник, зварювальник і т.п.) 3. Наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: - на виконання зварювальних робіт - поясніть будь-ласка навіщо мати дану декларацію при виконанні робіт улаштування систем пожежної сигналізації, на яких зварювальні роботи не застосовуються? 4. Наявність свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком та документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії - в якому діючому нормативно-правовому документі прописано, що суб,єкт господарювання (ліцензіат) при виконанні робіт протипожежного призначення зобов,язаний мати або свою електротехнічну лабораторію аба сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», якщо це можно зробити по договору з любим суб,єктом господарювання, який має на ці вимірювання ліцензію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Управлінням освіти ЧМР розроблено робочий проєкт «Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. І.Мазепи, 35» та отримано позитивний висновок експертизи ТОВ "Сіверексперт" від 15.05.2020 р. № 02/125/20. Усі вимоги стосовно обов’язкової розробки проекту виконання робіт, які зазначені у тендерних вимогах, передбачені у пояснювальній записці вищезазначеного робочого проєкту, а в умовах існуючої епідемічної ситуації у державі є необхідною умовою для безпечного виконання робіт у закладі освіти.
2) У вимогах до тендерної документації була зазначена необхідність подання сканкопії наказу ДСНС України про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Виконання робіт з застосування ліцензії (наказу ДСНС) по монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень не можливе без наявності у працівників організації виконавця відповідних посвідчень на право виконання вищезазначених робіт (Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 та інших нормативно правових актів у сфері пожежної безпеки).
3) Робочим проєктом передбачено виконання зварювальних робіт.
Робочим проєктом передбачені пуско-налагоджувальні роботи, виконання яких вимагає наявність свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком, які може мати лише сертифікована електротехнічна лабораторія. Управління освіти ЧМР не має фінансової можливості додатково закупити вищезазначені послуги.

Уточнення
Дата подання: 15 лютого 2021 11:11
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:30
Чому проектна документація не передбачає адресну систему пожежної сигналізації? Нагадуємо, що з 01.04.2019 діє ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Згідно п.10.13 Громадські будівлі і споруди повинні бути обладнані системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей не нижче 4-го типу. Згідно ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ 7.2.27 У випадках, коли використовуються системи оповіщення С04 та С05, система пожежної сигналізації повинна бути з адресними компонентами. В додатку 2 Дефектний акт в обладнанні та матеріалах вказані прилади приймально контрольні Тірас-16.128П, Тірас-16П та сповіщувачі пожежні СПД-3 та ТПТ-3, які не являються адресними. Відсутні пристрої, які забезпечують Зв’язок зони оповіщення з диспетчерською згідно ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ Таблиця Б.2. Переша ж перевірка органами державного пожежного нагляду виявить ці порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день ! Проєкт пройшов експертизу та має позитивний висновок в частині пожежної та техногенної безпеки у 2020 році.
Працівники
Дата подання: 17 лютого 2021 09:46
Дата відповіді: 17 лютого 2021 11:55
У тендерній документації міститься вимога: "10.4. посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно затвердженого списку працівників, зокрема, стосовно: 1) виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; 2) виконання робіт на висоті та верхолазних робіт; 3) виконання зварювальних робіт." Законодавством вимагається лише наявність посвідчення про присвоєння кваліфікації або дипломів. Надайте пояснення на підставі якого нормативно-правового акту вимагаються вказані посвідчення? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо її виключити з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У вимогах до тендерної документації була зазначена необхідність подання сканкопії наказу ДСНС України про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Виконання робіт з застосування ліцензії (наказу ДСНС) по монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень не можливе без наявності у працівників організації виконавця відповідних посвідчень на право виконання вищезазначених робіт (Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 та інших нормативно правових актів у сфері пожежної безпеки).
2-3) У пункті 2.1. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 року № 62 зазначено: «…роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу…».
Висота спортивної зали у закладі освіти понад 5 м, що в свою чергу вимагає наявність наявність у роботодавця (Учасника) відповідної декларації на виконання верхолазних робіт, зареєстрованої Територіальним органом Держпраці.
Крім цього, відповідно до пунктів 1, 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 («робіт підвищеної небезпеки» відповідно до п. 7 (3) змін до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140), до робіт підвищеної небезпеки відносяться роботи:
- Електрозварювальні, газополум'яні, наплавочні і паяльні
роботи. Контроль за зварювальними з'єднаннями.
- Роботи верхолазні та на висоті.
Відповідно до п. 4.1. розділу 4 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05) зі змінами, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140, посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, що і вимагається в умовах тендерних торгів.
Крім цього, пунктом 1.3. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 року № 62, до виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15.
Всі вищезазначені вимоги не є дискримінаційними, оскільки відповідають вимогам діючого законодавства України у сфері охорони праці та пожежної безпеки.

працівники
Дата подання: 17 лютого 2021 09:47
Дата відповіді: 17 лютого 2021 11:55
У тендерній документації міститься вимога: "затверджений список працівників, які будуть виконувати роботи на території закладу освіти (не менше 5-х осіб);" та відповідно всі посвідчення про проходження навчання на цих працівників. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, тому просимо виключити її з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки об’єми робіт, передбачені робочим проєктом, необхідно виконати у максимально короткі терміни, передбачені тендерними вимогами, зважаючи на те, що в закладі освіти триває освітній процес, який не можна призупинити.
Учасник, який до пропозиції має додати необхідні додатки, повинен розуміти, що 5 осіб це той мінімум, за якого можливе виконання даного об’єму робіт у зазначені у тендерних вимогах терміни.
Кількість працівників, які будуть виконувати роботи на території закладу освіти, повинна відповідати кошторисному розрахунку та розрахунку загальновиробничих витрат, які повинен надати учасник.
скасувати вимогу тендерної
Дата подання: 17 лютого 2021 11:48
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:21
В тендерній документації зазначена вимога: 17. Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону повинен дозавантажити в систему “Prozorro” нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf та ims з обов’язковим зазначенням остаточної ціни в гривнях, що підтверджують ціну за результатами аукціону та наступні документи до неї: .... Зазначена вимога (дія) не передбачена чинним порядком проведення спрощеної закупівлі і її технічна реалізація НЕМОЖЛИВА в системі електронних торгів ПРОЗОРРО. Вимагаємо скасувати п. 17, як такий що не відповідає чинному законодавству та технічно неможливий
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Зуважуємо, що у випадку відсутності технічної можливості веб-порталу, через який працє учасник, здійснити довантаження документів після завершення аукціону, Учасник може надіслати їх на електронну пошту Замовника, вказану в оголошенні.
Просимо дати роз'яснення
Дата подання: 17 лютого 2021 11:49
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:07
В тендерній документації зазначена вимога: 10.9. документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії. Роз’ясніть будь ласка, які саме документи маються на увазі??? А що свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, виданого уповноваженим Державою органом оцінювання відповідності Вам НЕДОСТАТНЬО ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У підпунктах 10.8 та 10.9 ТД вимагається надати сканкопії свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком, а також сканкопії документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії, до яких відносяться:
1) паспорт електротехнічної лабораторії;
2) реєстраційні документи (паспорти) на засоби вимірювальної техніки, які повинні включати дані про:
- найменування, типи засобів випробувань (вимірювань);
- країну, завода-виробника (фірму), заводський та інвентарний номер, рік випуску;
- дату одержання та введення в експлуатацію;
- технічні харакетристики;
- технічне обслуговування, ремонти;
- атестацію, повірку, калібрування;
3) свідоцтва (протоколи) про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (їх атестації), видані державною метрологічною службою, зокрема на: вимірювачі опору, мегаоммерти, омметри, вимірювачі опору петлі «Фаза-нуль», ампервольтмери постійного струму та нші електровимірювальні прилади;
4) документи, які підтверджують наявність відповідного кваліфікаційного персоналу:
- керівника лабораторії, що відповідає в повному обсязі за організацію робіт з вимірювань (стаж роботи не менше 5 років);
- персонал, який має відповідну професійну підготовку, теоретичні знання і практичний досвід, необхідні для виконання робіт з вимірювань;
- інженера 1-й категорії (стаж роботи 3 роки);
- інженера 2-ї категорії або техніка лабораторії (стаж роботи 3 роки);
Керівник і технічний керівник лабораторії (заступник керівника лабораторії) повинні бути призначені з числа співробітників установи (організації) Учасника (Підрядника), робота для яких у даній установі (організації) є основною.
Крім цього, співробітники лабораторії повинні мати інструкції з безпечного проведення робіт при здійсненні випробувань (вимірювань) відповідно до вимог діючого законодавства.


Незаконна вимога
Дата подання: 17 лютого 2021 11:57
Дата відповіді: 17 лютого 2021 14:52
В тендерній документації зазначена вимога: 10.3. затверджений список працівників, які будуть виконувати роботи на території закладу освіти (не менше 5-х осіб); Відповідно до чинного законодавства мінімальний склад бригади для робіт в установках дл 1000 в – 2 (ДВІ) людини. Будь ласка обгрунтуйте Ваше вимогу З ПОСИЛАННЯМИ НА КОНКРЕТНІ ПУНКТИ ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ УКРАЇНИ. В противному випадку вимагаємо скасувати зазначену вимогу та привести її у відповідність до чинного законодавства. Дякуємо за співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прорахунок мінімальної кількості осіб проводився на підставі кошторисної інвестиційної документації до робочого проєкту з урахуванням зазначених людино/годин за середнім розрядом складності робіт.
Саме тому, мінімальна кількість виконавців не може бути менша ніж 5 осіб. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки відповідає вимогам чинного законодавства України (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва).
незаконні вимоги
Дата подання: 17 лютого 2021 12:19
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:09
В п. 15 оголошення про закупівлю Замовником вимагаються наступні документи 9) Довідка про наявність обладнання та матер.-техн. бази 13) Довідка про наявність працівників Звертаємо Вашу увагу, що І) відповідно ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» Постанови КМУ від 5.08.15 р. № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування ...» органом ліцензування надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено ДСНС України ІІ) Ліцензійні умови (далі ЛУ) провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23.11.16 № 852 визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів (ст.1) до яких нележать 1) відомості про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази… за формою згідно з додатком 2; 2) відомості про наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) за окремими посадами… за формою згідно з додатком 3; 3) копії документів, що підтверджують право власності (оренди) здобувача ліцензії на обладнання та виробничі приміщення, необхідні для провадження відповідного виду господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими ЛУ; 4) копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими ЛУ…» ІІІ) ДСНС України (орган ліцензування) на підставі ЛУ та Постанови КМУ від 05.09.18 №716 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, і встановлюється періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з надзвичайних ситуацій» здійснює періодичний контроль за додержанням Ліцензіатом встановлених Законодавством вимог щодо виконання протипожежних робіт. ІV) Як нам відомо ні Управління освіти ні міська рада не мають повноважень та компетенції проводити оцінку та/або перевірку суб’єктів господарської діяльності на відповідність вимогам чинного законодавства у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. V) Згідно з ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного зазначені вимоги замовника (п.п. 9, 13) є такими, що не ґрунтуються на нормах Законодавства України і підлягають скасуванню. Вимагаємо внести зміни до документації закупівлі та виключити вищезазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги, зазначені у пункті 15 тендерної документації є правомірними і були сформовані на підставі діючих державних нормативно-правових актів України.
Скасувати вимоги
Дата подання: 17 лютого 2021 12:34
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:10
В п. 15 оголошення про закупівлю Замовником вимагаються наступні документи 10.1. наказу про призначення відповідальних осіб за безпечне виконання робіт (охорону праці, пожежну безпеку) та робочого персоналу; 10.4. посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно затвердженого списку працівників, зокрема, стосовно: 1) виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; 2) виконання робіт на висоті та верхолазних робіт; 3) виконання зварювальних робіт. 10.5. заключного акту про проходження медичного огляду відповідно затвердженого списку працівнників; 10.10. посвідчень (протоколів, допусків) з перевірки знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98, ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01, ПЕЕЗ) тощо у посадових осіб і спеціалістів Учасника (Підрядника), зокрема, копії посвідчень про присвоєння кваліфікаційної групи допуску з електробезпеки керівним та відповідальним особам - не нижче IV, робочому персоналу - не нижче IІІ; 10.11. паспортів, сертифікатів, протоколів перевірки (випробувань і вимірювань) обладнання та спорядження, яке буде застосовуватись під час виконання монтажних робіт на об’єкті (зокрема копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструментів, що будуть використовуватися при виконанні монтажних робіт). Відповідно до чинного законодавства України, зокрема ПОЛОЖЕННЯ Про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 р. № 96, ПРАВО ТА ОБОВ’ЯЗОК контролю зазначених галузей діяльності підприємств покладено на ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ. Як нам відомо ні Управління освіти ні міська рада не мають повноважень та компетенції проводити оцінку та/або перевірку суб’єктів господарської діяльності на відповідність вимогам чинного законодавства у сфері охорони праці Згідно з ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного зазначені вимоги замовника є такими, що не ґрунтуються на нормах Законодавства України і підлягають скасуванню. Вимагаємо внести зміни до документації закупівлі та виключити вищезазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги, зазначені у підпункті 10 пункту 15 тендерної документації є правомірними і жодним чином не перевищують службові повноваження у сфері охорони праці, оскільки їх було сформовано на підставі діючих державних нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки в Україні і дані вимоги не передбачають здійснення перевірок чи штрафні санкції.
Заклади освіти є об’єктами з масовим перебуванням людей, зокрема дітей, що вимагає підвищеної відповідальності до їх безпеки, що в свою чергу унеможливлює скасування викладених у тендерній документації вимог, які є гарантом безпеки учасників освітнього процесу.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД-ЕЛЕКТРО" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів" 666 706,44
UAH з ПДВ
666 706,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД" 913 144,00
UAH з ПДВ
913 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 10:27
Електронний підпис

Публічні документи

23 лютого 2021 11:29
Електронний підпис
23 лютого 2021 11:27
Статут (3).PDF
23 лютого 2021 11:05
Електронний підпис
23 лютого 2021 10:16
Опис.pdf
23 лютого 2021 10:16
доверенность.pdf
23 лютого 2021 10:16
Банківська ліцензія.pdf.p7s
23 лютого 2021 10:16
Банківська ліцензія.pdf
22 лютого 2021 20:49
Електронний підпис
22 лютого 2021 20:15
210203_DKBO_Гарантiя_4600,23.pdf
22 лютого 2021 20:15
210203_DKBO_Гарантiя_4600,23.pdf.p7s
22 лютого 2021 20:15
Свідоцтва.PDF
22 лютого 2021 20:15
Накази.PDF
22 лютого 2021 20:15
Наказ висота.PDF
22 лютого 2021 20:15
Договір співпраця.PDF
22 лютого 2021 20:15
Довідка податкова.PDF
22 лютого 2021 20:15
Довідка банк.PDF
22 лютого 2021 20:15
Угода Альфа банк.pdf
22 лютого 2021 20:15
Лист розяснення.PDF
22 лютого 2021 20:15
Календарний графік.PDF
22 лютого 2021 20:15
Гарантійний лист.PDF
22 лютого 2021 20:15
Гарантійний лист 2.PDF
22 лютого 2021 20:15
057.21.74-Д.pdf
22 лютого 2021 20:15
І.Мазепи, 35.pdf
22 лютого 2021 20:15
Свідоцтва.PDF
22 лютого 2021 20:15
69.ims
22 лютого 2021 20:15
Статут оригінал.PDF
22 лютого 2021 20:15
Статистика оригінал.PDF
22 лютого 2021 20:15
Статдовідка копія.PDF
22 лютого 2021 20:15
Список працівників.PDF
22 лютого 2021 20:15
Сертификат-3 07.12.2020.jpg
22 лютого 2021 20:15
Сертификат-2 07.12.2020.jpg
22 лютого 2021 20:15
Сертификат-1 07.12.2020.jpg
22 лютого 2021 20:15
Свідоцтво ПДВ копія.PDF
22 лютого 2021 20:15
Свідоцтво ДСТУ ISO10012 2005.PDF
22 лютого 2021 20:15
Свідоцтва, протоколи.PDF
22 лютого 2021 20:15
Посвідчення.PDF
22 лютого 2021 20:15
Посвідчення висота.PDF
22 лютого 2021 20:15
Наказ МЧС копія.PDF
22 лютого 2021 20:15
Наказ МЧС 741-19.12.2018 (1).pdf
22 лютого 2021 20:15
Заключний акт.PDF
22 лютого 2021 20:15
Дозвіл.PDF
22 лютого 2021 20:15
Витяг ПДВ.PDF
22 лютого 2021 20:15
Витяг ПДВ оригінал.PDF
22 лютого 2021 20:15
витяг з ЄДР 2021.pdf
22 лютого 2021 20:15
Статут.PDF
22 лютого 2021 20:15
Лист розяснення.PDF
22 лютого 2021 20:15
Лист згода.PDF
22 лютого 2021 20:15
Лист гарантія.PDF
22 лютого 2021 20:15
Договір проект.PDF
22 лютого 2021 20:15
Довідка працівники.PDF
22 лютого 2021 20:15
Довідка ознайомлення.PDF
22 лютого 2021 20:15
Дефектний акт.PDF
22 лютого 2021 20:15
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

23 лютого 2021 12:18
Електронний підпис
23 лютого 2021 12:17
Установчі 2.pdf
23 лютого 2021 12:17
Установчі 1.pdf
23 лютого 2021 12:17
ПВР ЗОШ №6.pdf
23 лютого 2021 10:26
ПВР ЗОШ №6.pdf
22 лютого 2021 16:15
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:13
121_ЗНЗ№6_Т.imd
22 лютого 2021 16:13
ГІП.pdf
22 лютого 2021 16:13
Проєкт договору.PDF
22 лютого 2021 16:13
лист- відгук 3.PDF
22 лютого 2021 16:13
Лист відгук 2.pdf
22 лютого 2021 16:13
Лист відгук 1.pdf
22 лютого 2021 16:13
Договір Гранд Холми.pdf
22 лютого 2021 16:13
Договір Гранд Борзна.PDF
22 лютого 2021 16:13
Договір суборенди.PDF
22 лютого 2021 16:13
Декларація з ОП 2020.PDF
22 лютого 2021 16:13
Глазов Ю.Ю. монтаж АПС.pdf
22 лютого 2021 16:13
Юреско В.Ю. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 16:13
Шумель Я.В. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 16:13
Снітко А.М. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 16:13
Небога В.В. монтаж АПС.PDF
22 лютого 2021 16:13
Пояснювальна записка.PDF
22 лютого 2021 16:13
Договірна ціна.PDF
22 лютого 2021 16:13
Витяг.pdf
22 лютого 2021 16:13
Статут.PDF
22 лютого 2021 16:13
Банківська гарантія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД-ЕЛЕКТРО"

ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів"

ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД-ЕЛЕКТРО"
#43080875
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 10:50
ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів"
#31188789
Відхилено 666 706,44
UAH з ПДВ
03 березня 2021 15:12
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД"
#42409385
Відхилено 913 144,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 15:13

Документи

01 березня 2021 10:50
Електронний підпис
01 березня 2021 10:50
Відх уч 1 ЗНЗ№;6.pdf

Документи

03 березня 2021 15:12
Електронний підпис
03 березня 2021 15:11
Відх уч 2 ПОЖ №6.pdf

Документи

03 березня 2021 15:13
Електронний підпис
03 березня 2021 15:12
Відх уч 3 ГРАНД №6.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій