Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Курчатова в м. Дніпрі». Коригування.
Очікувана вартість
43 860,00 UAH
UA-2021-02-11-005641-a 923d9da46d784f48a86aa53997daf2f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567448257 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567448257
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні, економічні та інші дані й вимоги до проєктно-кошторисної документації, що є предметом договору, зазначені в завданні на проєктування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Курчатова в м. Дніпрі». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2021  —  01 березня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

11 лютого 2021 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
#40605430
Переможець 43 860,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 12:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 16:03
11-02-1.pdf укладений
11 лютого 2021 16:02