Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськавтопарк" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРО, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 18, ПОВЕРХ 2 |
Контактна особа: |
Кирилл Федорчук +380633289283 kpautopark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Мова, якою готуються тендерні пропозиції - українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 11:26 |
Тендерна документація.doc | |
11 лютого 2021 11:26 |
Додаток № 5 - Дефектний акт.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-02-000007 ● 9019f0676b23421b9e6503923238a0c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 10:54 |
08.04.2021 № 161
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-02-11-003870-а 11.02.2021 Комунальне підприємство "Міськавтопарк" Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 23357437) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 11:06:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-11-003870-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону, частини 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Моніторингом установлено, що у проекті договору, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будінвест Інжиніринг», учасником зазначено ОТП «Банк». При цьому, в укладеному договорі від 30.03.2021 №5/2021 на суму 4 354 000,00 грн сторони погодили ПАТ АБ «Укргазбанк».
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Чому укладено договір від 30.03.2021 №5/2021 з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-14 07:32:36
Повідомлення про усунення
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Переможцем (ТОВ БУДІНВЕСТІНЖЕНЕРІНГ) було помилково надано в реквізитах Договору реквізити іншого банку.
У відповідності до умов закупівлі та тендерної пропозиції Переможця, було укладено Додаткову угоду (Додаткова угода № 1 від 12.04.2021 р) про погодження змін у банківських реквізитах Переможця (Виконавця) на реквізити банку АТ "ОТП Банк". Угоду оприлюднено у відповідності до закону.
Згідно ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" , істотні умови договору про закупівлю не змінені.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомлення про усунення порушення Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Переможцем (ТОВ БУДІНВЕСТІНЖЕНЕРІНГ) було помилково надано в реквізитах Договору реквізити іншого банку. У відповідності до умов закупівлі та тендерної пропозиції Переможця, було укладено Додаткову угоду (Додаткова угода № 1 від 12.04.2021 р) про погодження змін у банківських реквізитах Переможця (Виконавця) на реквізити банку АТ "ОТП Банк". Угоду оприлюднено у відповідності до закону. Згідно ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" , істотні умови договору про закупівлю не змінені.
2021-04-28 20:19:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
4 398 914,24
UAH з ПДВ
|
4 354 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
4 356 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
4 354 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 08:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 09:07
|
Дод угода №1 Будінвестінженерінг - зміна банку подрядчика.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 21:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 20:15
|
Скан_Договору_ТОВ_Будінвестінженерінг_столбики_21_р_4_354_000,00грн.pdf | укладений |
31 березня 2021 19:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 5/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |