Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення покажчиків (табличок) назви вулиці, провулка, площі та номерних знаків на фасади житлових будинків
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-02-11-003225-c a33074e63f6f44d6a744d7a5a9a83d95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Задорожний

+380931611091 uzhg@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлового господарства Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34900607
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2
Контактна особа: Ігор Задорожний
+380931611091
uzhg@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 15:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2021 15:07
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
431 штуки
Виготовлення покажчиків (табличок) назви вулиці, провулка, площі та номерних знаків на фасади житлових будинків (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житмоир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021  —  15 квітня 2021
ДК 021:2015: 44423450-0 — Іменні таблички

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок з Постачальником здійснюється після передачі Товару та його вантажу шляхом перерахування Замовником коштів на розрахункових рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених та підписаних обома Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі протягом 20 календарних днів з дня отримання коштів з міського бюджету на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 14:35
Електронний підпис
24 лютого 2021 14:35
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 лютого 2021 14:35
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2021 14:35
Лист-згода.pdf.p7s
24 лютого 2021 14:35
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3318310349
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 19:10

Документи

25 лютого 2021 19:10
Електронний підпис
25 лютого 2021 19:08
Протокол - розгляд.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3318310349
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 19:10
Електронний підпис
25 лютого 2021 19:08
Протокол - розгляд.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:01
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 17:03
Додаткова Угода 2.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 12:19
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 12:18
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 09:12
Договір.docx укладений
03 березня 2021 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінився термін поставки Товару з 15.04.2021 року на 01.05.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінився термін поставки Товару: до 01.05.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 000,00
UAH