Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum - Barvinkove, km 13+652 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
5 953 000,00 UAH
UA-2021-02-11-002500-c e1642279896e413484aa69c91c798478
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 27 травня 2021 14:03
Очікувана вартість: 5 953 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59530 UAH
Publication date: 11 лютого 2021 14:53
Enquiries until: 11 квітня 2021 00:00
Complaints submission until: до 17 квітня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 квітня 2021 09:00

Information

Estimated total value: 5 953 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 пог.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum - Barvinkove, km 13+652 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.2 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.6 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 3.05
Надання послуг Пункт 5.2 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - 5.7. Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 4.57
Дата подання заявки Пункт 5.24 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 27.72
Надання послуг Пункт 5.2 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 64.66

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 березня 2021 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 11:21
Тендерна документація зі змінами.PDF
17 березня 2021 11:21
Зміни до ТД.PDF
17 березня 2021 11:21
Проект договору зі змінами.docx
11 лютого 2021 14:50
Тендерна документація.PDF
11 лютого 2021 14:50
Проект договору.docx
17 березня 2021 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 11:21
Тендерна документація зі змінами.PDF
17 березня 2021 11:21
Зміни до ТД.PDF
17 березня 2021 11:21
Проект договору зі змінами.docx
11 лютого 2021 14:50
Тендерна документація.PDF
11 лютого 2021 14:50
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-03-000092 ● 388a12de941b49f3a6e64d917d0396a1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2022 21:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.11.2022 № 247
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби

від 03.11.2022 № 247

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2021-02-11-002500-c 11.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-07 17:03:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) ICS I.1-218-182: 2011 «Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum - Barvinkove, km 13+652 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-11-002500-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
3. Надати додаткові угоди за номерами 1,3,4 до договору.

Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-09 15:31:05

Відповідь на запит

На Ваш запит від 07.11.2022р. по процедурі закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-11-002500-c), Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляємо наступне. Стосовно першого питання:
1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
1.1 Розмір бюджетного призначення визначений наступними документами:
- Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства";
- Постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. №891 "Про затвердження порядку використання коштів загального фонду державного бюджету, призначених для фінансування розвитку мережі і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, у 2021 році";
- Постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. №521 "Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії"
Копії постанов надаються.
1.2 Технічні характеристики предмету закупівлі -інженерної споруди надані у тендерній документації додаток №4 п. 14, а саме
Довжина споруди 12,00 п.м.
Схема мосту 2х6,0
Габарит 7,50+2х0,80 м
Навантаження Н-30, НК –80
Категорія дороги – IІІ , технічні параметри споруди приведені на схемі мосту ст.40 технічного завдання.
Якість послуг предмету закупівлі повинна відповідати діючим нормативним документам ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування», ДБН В.1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження та впливи», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво»
Передбачити використання сучасних енергозберігаючих приладів освітлення та систем їх керування та захисту
Передбачити використання сучасних енергозберігаючих приладів освітлення та систем їх керування та захисту;
влаштування металевого оцинкованого дорожнього огородження з ефективним антикорозійним захистом та світлоповертальними елементами;
- встановлення дорожніх знаків та полімерних напрямних стовпчиків. (Додаток №4 технічного завдання п.14;п.17;п.18;п.20).
1.3 Визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість закупівлі визначена замовником самостійно. Для здійснення обрахунку вартості розроблення проектної документації та безпосередньо попередньої вартості ремонту інженерної споруди замовник, Служба автомобільних доріг в Харківській області, має в своєму штаті відповідних сертифікованих фахівців з проектування та кошторисної справи. На підставі обстеження експлуатаційного стану інженерної споруди була визначена потреба у відновлені технічних параметрів та нормативних навантажень. Результати комісійного обстеження визначені у Дефектному акті (відомість обсягів робіт) (Додаток 4 тендерної документації ст. 42-47).
Розрахунок очікуваної вартості виконано з урахування обсягів робіт (Додаток 4 тендерної документації ст. 42-47) відповідно до Наказу Мінекономіки №275 від 12.02.2020р. у рамках діючих стандартів з ціноутворення ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання." Розрахунок очікуваної вартості виконано з використанням програмного комплексу «Будівельна технологія- КОШТОРИС», «Будівельна технологія- КОШТОРИС»»ПВР» .
Також повідомляємо, що обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднене з урахуванням вимог постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Служби автомобільних доріг у Харківській області https://kh.ukravtodor.gov.ua/.
Стосовно другого питання:
2. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідь:
Сума бюджетних призначень, визначених постановами, зазначеними у пункті 1.1 відповіді на запит, є недостатньою для виконання умов договору № Т84-ІБ136/21 від 16.06.2021р. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг), що свідчить про затримку фінансування витрат замовника.
Керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" строк дії договору було подовжено.
Копії постанов надаються.


Стосовно третього питання:
3. Надати додаткові угоди за номерами 1,3,4 до договору.
Відповідь:
Надаємо копії додаткових угод щодо коригування бюджетних зобов'язань до договору № Т84-ІБ136/21 від 16.06.2021р ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг):
- Додаткова угода №1 від 08.09.2021р.;
- Додаткова угода №3 від 22.12.2021р.;
- Додаткова угода №4 від 23.12.2021р..
Додатки:
1. Листи з тендерної документації на які є посилання у відповіді – 10 арк.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" - 7 арк.
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. №891 "Про затвердження порядку використання коштів загального фонду державного бюджету, призначених для фінансування розвитку мережі і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, у 2021 році"– 2 арк.
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. №521 "Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії"– 4 арк.
5. Копії додаткових угод до договору № Т84-ІБ136/21 від 16.06.2021р ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг):
- Додаткова угода №1 від 08.09.2021р. - 2 арк;
- Додаткова угода №3 від 22.12.2021р. - 3 арк;;
- Додаткова угода №4 від 23.12.2021р. - 2 арк;.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 травня 2021
UA-2021-02-11-002500-ce1642279896e413484aa69c91c798478
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2021 15:53
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2021 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕХ КОМПЛЕКТ" в процедурі відкритих торгів UA-2021-02-11-002500-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник не надав Додаток № 2 до Договору від 26.01.2021р. № 26/02/21 та документи що підтверджують строк дії договору, що дорівнює або перевищую строк виконання договору про закупівлю. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 етапу II Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати Додаток № 2 до Договору від 26.01.2021р. № 26/02/21 та документи, що підтверджують строк дії договору, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник надав не посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку з/п № 3 довідки від 19.04.2021р. № 3-19/04 "Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних (будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо". 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 етапу II Додатку 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник не надав підтверджуючі документи та інформацію щодо наявності автомобіля бортового, вантажопідйомністю до 15 т у кількості дві одиниці відповідно до "Переліку мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт". 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 етапу II Додатку 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати підтверджуючі документи та інформацію щодо наявності автомобіля бортового, вантажопідйомністю до 15 т відповідно до "Переліку мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт" у кількості дві одиниці. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей – Відсутня інформація, щодо поставки бетонної суміші В30 F300 W8 з добавками. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.4 Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати документи та інформацію відповідно до п. 1.4 Додатку № 2 тендерної документації для підтвердження поставки зазначеної бетонної суміші. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник не надав документальне підтвердження досвіду на працівників з/п № 2,3,4 відповідно до інформації від 06.04.2021р. № 1-6/04 "Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 етапу I Додатку 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Для документального підтвердження наявності досвіду працівників, Учасник подає копії трудових книжок (за наявності) або інших документів, що підтверджують наявність досвіду на кожну особу зазначену в довідці та копії кваліфікаційних сертифікатів (для головного інженера проекту, інженерів-проектувальників (при наявності), які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту). 6.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник надав копію позитивного відгуку від 16.02.2021 року № 406/05 в якому не зазначено повний предмет закупівлі. 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копію позитивного відгуку, в якому зазначено повний предмет закупівлі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

20 травня 2021 14:18
Електронний підпис
20 травня 2021 14:18
Електронний підпис
20 травня 2021 14:15
Дод 2 табл 5, 6 ЦБЗ.pdf
20 травня 2021 12:22
Електронний підпис
20 травня 2021 12:22
Електронний підпис
20 травня 2021 12:03
Електронний підпис
20 травня 2021 12:03
Електронний підпис
20 травня 2021 12:00
паспорт Воробйов.pdf
20 травня 2021 12:00
Дод 2 табл 1 Техніка.pdf
20 травня 2021 12:00
трудова Матюшенко.PDF
20 травня 2021 12:00
доп угода Вегамакс.PDF
20 травня 2021 12:00
Дод 2 табл 5,6 ЦБЗ.pdf
20 травня 2021 12:00
трудова Бугаевский.PDF
20 травня 2021 12:00
трудова Дацина.PDF
20 травня 2021 12:00
Дод 2 до дог 26 02 21.PDF
20 травня 2021 12:00
Кицевка.PDF
20 квітня 2021 18:03
Електронний підпис
20 квітня 2021 18:03
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:45
Дод 1 Гарантійний лист.PDF
20 квітня 2021 17:45
Додаток 6.PDF
20 квітня 2021 17:45
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni.zip
20 квітня 2021 17:45
Додаток 3.PDF
20 квітня 2021 17:45
Дод 7 Субпідрядник.PDF
20 квітня 2021 17:45
лаборатория.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 3, 4 АБЗ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 1 Техніка.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 тал 1 Техніка АБЗ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 2 МТБ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 2 МТБ АБЗ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 5, 6 ЦБЗ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" в процедурі відкритих торгів UA-2021-02-11-002500-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – На обладнання, що зазначене в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яке буде використовуватися для виконання І етапу технічного завдання не надано інвентарні картки. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 етапу I Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копії інвентарних карток на зазначене обладнання. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – Інформація про перелік матеріально-технічної бази не містить інформацію про наявність виробничих баз. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.2 Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати інформацію про наявність виробничих баз та копії підтверджуючих документів. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей – Відсутня інформація, щодо поставки бетонної суміші В30 F300 W8 з добавками. 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.4 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати документи та інформацію відповідно до п. 1.4 Додатку № 2 тендерної документації для підтвердження поставки зазначеної бетонної суміші. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник не надав документальне підтвердження наявності досвіду на працівника № з/п 21 відповідно до Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 етапу I Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Для документального підтвердження наявності досвіду працівників, Учасник подає копії трудових книжок (за наявності) або інших документів, що підтверджують наявність досвіду на кожну особу зазначену в довідці та копії кваліфікаційних сертифікатів (для головного інженера проекту, інженерів-проектувальників (при наявності), які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту). 5.1. Перелік виявлених невідповідностей – На працівників № з/п 1 та 4, зазначених в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не надано копій дипломів. 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 етапу II Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копії дипломів. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

16 червня 2021 10:08
Електронний підпис
03 червня 2021 17:49
Електронний підпис
20 травня 2021 14:12
Електронний підпис
20 травня 2021 10:03
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:51
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:51
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.8.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.6.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.5.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.10.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.9.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.2.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.3.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.4.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 6.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 4.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 3.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 2.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 7.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 5, 6.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 3, 4.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 2.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Povnovazhennya banku ta pidpisanta.zip
20 квітня 2021 17:46
Dovidka ta vipiska UA 2021 02 11 002500 c.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Додаток 3 п.4.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Додаток 3 п.3.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Додаток 3 п.1.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Додаток 3 п.2.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Додаток 3 п.9.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Додаток 3 п.10.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Додаток 3 п.5.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Додаток 3 п.6.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Додаток 3 п.8.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2021 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" 5 940 000,00
UAH з ПДВ
5 850 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 5 950 000,00
UAH з ПДВ
5 860 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 червня 2021 10:08
Електронний підпис
03 червня 2021 17:49
Електронний підпис
20 травня 2021 14:12
Електронний підпис
20 травня 2021 10:03
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:51
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:51
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.8.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.6.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.5.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.10.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.9.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.2.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.3.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3 п.4.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 6.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 4.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 3.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 2.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 7 частина 1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 3.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 7.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 5, 6.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 3, 4.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 2.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 2 табл. 1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Додаток 1.pdf
20 квітня 2021 17:46
Povnovazhennya banku ta pidpisanta.zip
20 квітня 2021 17:46
Dovidka ta vipiska UA 2021 02 11 002500 c.zip

Публічні документи

20 травня 2021 14:18
Електронний підпис
20 травня 2021 14:18
Електронний підпис
20 травня 2021 14:15
Дод 2 табл 5, 6 ЦБЗ.pdf
20 травня 2021 12:22
Електронний підпис
20 травня 2021 12:22
Електронний підпис
20 травня 2021 12:03
Електронний підпис
20 травня 2021 12:03
Електронний підпис
20 травня 2021 12:00
паспорт Воробйов.pdf
20 травня 2021 12:00
Дод 2 табл 1 Техніка.pdf
20 травня 2021 12:00
трудова Матюшенко.PDF
20 травня 2021 12:00
доп угода Вегамакс.PDF
20 травня 2021 12:00
Дод 2 табл 5,6 ЦБЗ.pdf
20 травня 2021 12:00
трудова Бугаевский.PDF
20 травня 2021 12:00
трудова Дацина.PDF
20 травня 2021 12:00
Дод 2 до дог 26 02 21.PDF
20 травня 2021 12:00
Кицевка.PDF
20 квітня 2021 18:03
Електронний підпис
20 квітня 2021 18:03
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:45
Дод 1 Гарантійний лист.PDF
20 квітня 2021 17:45
Додаток 6.PDF
20 квітня 2021 17:45
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni.zip
20 квітня 2021 17:45
Додаток 3.PDF
20 квітня 2021 17:45
Дод 7 Субпідрядник.PDF
20 квітня 2021 17:45
лаборатория.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 3, 4 АБЗ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 1 Техніка.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 тал 1 Техніка АБЗ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 2 МТБ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 2 МТБ АБЗ.pdf
20 квітня 2021 17:45
Дод 2 табл 5, 6 ЦБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Додаток 3 п.4.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Додаток 3 п.3.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Додаток 3 п.1.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Додаток 3 п.2.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Додаток 3 п.9.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Додаток 3 п.10.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Додаток 3 п.5.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Додаток 3 п.6.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Додаток 3 п.8.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Додаток 3.PDF

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"
#42281300
Переможець 5 850 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2021 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"
#42281300
5 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2022 15:49
Додаткова угода 6 Т84-ІБ136-21.PDF укладений
23 листопада 2022 15:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:39
Додаткова угода 5 Т84ІБ136-21.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 09:22
Додаткова угода 2 Т84-ІБ136-21.PDF зміни до договору
21 жовтня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 12:34
Т84-ІБ136-21.PDF укладений
16 червня 2021 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п.4.6.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" – погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: Т84-ІБ136/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника відповідно п.4.6.3, п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т84-ІБ136/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2021 — 23 листопада 2022
Сума оплати за договором: 4 927 817,09
UAH (в тому числі ПДВ 821 302,85 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку із виявленою недоцільністю інвестування коштів для надання послуг на об'єкті, відповідно абз.2 п.8.2.4 Договору, Замовник прийняв рішення щодо розірвання цього договору