Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum - Barvinkove, km 13+652 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Highway services in Kharkiv region |
National ID: | 30885376 |
Contact point: |
Kukhar Roman 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 5 953 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59530 UAH |
Publication date: | 11 лютого 2021 14:53 |
Enquiries until: | 11 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 953 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.2 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.6 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 3.05 |
Надання послуг | Пункт 5.2 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - 5.7. Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 4.57 |
Дата подання заявки | Пункт 5.24 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. | Аванс | 30 | Робочі | 27.72 |
Надання послуг | Пункт 5.2 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 64.66 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 11:21 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
17 березня 2021 11:21 |
Зміни до ТД.PDF | |
17 березня 2021 11:21 |
Проект договору зі змінами.docx | |
11 лютого 2021 14:50 |
Тендерна документація.PDF | |
11 лютого 2021 14:50 |
Проект договору.docx |
17 березня 2021 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2021 11:21 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
|||
17 березня 2021 11:21 |
Зміни до ТД.PDF
|
|||
17 березня 2021 11:21 |
Проект договору зі змінами.docx
|
|||
11 лютого 2021 14:50 |
Тендерна документація.PDF
|
|||
11 лютого 2021 14:50 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000092 ● 388a12de941b49f3a6e64d917d0396a1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 21:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2022 № 247
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2022 № 247
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2021-02-11-002500-c 11.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 17:03:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) ICS I.1-218-182: 2011 «Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum - Barvinkove, km 13+652 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-11-002500-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
3. Надати додаткові угоди за номерами 1,3,4 до договору.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-09 15:31:05
Відповідь на запит
На Ваш запит від 07.11.2022р. по процедурі закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-11-002500-c), Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляємо наступне. Стосовно першого питання:
1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
1.1 Розмір бюджетного призначення визначений наступними документами:
- Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства";
- Постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. №891 "Про затвердження порядку використання коштів загального фонду державного бюджету, призначених для фінансування розвитку мережі і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, у 2021 році";
- Постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. №521 "Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії"
Копії постанов надаються.
1.2 Технічні характеристики предмету закупівлі -інженерної споруди надані у тендерній документації додаток №4 п. 14, а саме
Довжина споруди 12,00 п.м.
Схема мосту 2х6,0
Габарит 7,50+2х0,80 м
Навантаження Н-30, НК –80
Категорія дороги – IІІ , технічні параметри споруди приведені на схемі мосту ст.40 технічного завдання.
Якість послуг предмету закупівлі повинна відповідати діючим нормативним документам ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування», ДБН В.1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження та впливи», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво»
Передбачити використання сучасних енергозберігаючих приладів освітлення та систем їх керування та захисту
Передбачити використання сучасних енергозберігаючих приладів освітлення та систем їх керування та захисту;
влаштування металевого оцинкованого дорожнього огородження з ефективним антикорозійним захистом та світлоповертальними елементами;
- встановлення дорожніх знаків та полімерних напрямних стовпчиків. (Додаток №4 технічного завдання п.14;п.17;п.18;п.20).
1.3 Визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість закупівлі визначена замовником самостійно. Для здійснення обрахунку вартості розроблення проектної документації та безпосередньо попередньої вартості ремонту інженерної споруди замовник, Служба автомобільних доріг в Харківській області, має в своєму штаті відповідних сертифікованих фахівців з проектування та кошторисної справи. На підставі обстеження експлуатаційного стану інженерної споруди була визначена потреба у відновлені технічних параметрів та нормативних навантажень. Результати комісійного обстеження визначені у Дефектному акті (відомість обсягів робіт) (Додаток 4 тендерної документації ст. 42-47).
Розрахунок очікуваної вартості виконано з урахування обсягів робіт (Додаток 4 тендерної документації ст. 42-47) відповідно до Наказу Мінекономіки №275 від 12.02.2020р. у рамках діючих стандартів з ціноутворення ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання." Розрахунок очікуваної вартості виконано з використанням програмного комплексу «Будівельна технологія- КОШТОРИС», «Будівельна технологія- КОШТОРИС»»ПВР» .
Також повідомляємо, що обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднене з урахуванням вимог постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Служби автомобільних доріг у Харківській області https://kh.ukravtodor.gov.ua/.
Стосовно другого питання:
2. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідь:
Сума бюджетних призначень, визначених постановами, зазначеними у пункті 1.1 відповіді на запит, є недостатньою для виконання умов договору № Т84-ІБ136/21 від 16.06.2021р. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг), що свідчить про затримку фінансування витрат замовника.
Керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" строк дії договору було подовжено.
Копії постанов надаються.
Стосовно третього питання:
3. Надати додаткові угоди за номерами 1,3,4 до договору.
Відповідь:
Надаємо копії додаткових угод щодо коригування бюджетних зобов'язань до договору № Т84-ІБ136/21 від 16.06.2021р ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг):
- Додаткова угода №1 від 08.09.2021р.;
- Додаткова угода №3 від 22.12.2021р.;
- Додаткова угода №4 від 23.12.2021р..
Додатки:
1. Листи з тендерної документації на які є посилання у відповіді – 10 арк.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" - 7 арк.
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. №891 "Про затвердження порядку використання коштів загального фонду державного бюджету, призначених для фінансування розвитку мережі і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, у 2021 році"– 2 арк.
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. №521 "Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії"– 4 арк.
5. Копії додаткових угод до договору № Т84-ІБ136/21 від 16.06.2021р ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм – Барвінкове, км 13+652 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг):
- Додаткова угода №1 від 08.09.2021р. - 2 арк;
- Додаткова угода №3 від 22.12.2021р. - 3 арк;;
- Додаткова угода №4 від 23.12.2021р. - 2 арк;.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2021 15:53
|
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2021 15:53
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2021 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" |
5 940 000,00
UAH з ПДВ
|
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ |
5 950 000,00
UAH з ПДВ
|
5 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" #42281300 |
Переможець |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 15:49
|
Додаткова угода 6 Т84-ІБ136-21.PDF | укладений |
23 листопада 2022 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:39
|
Додаткова угода 5 Т84ІБ136-21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 09:22
|
Додаткова угода 2 Т84-ІБ136-21.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2021 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 12:34
|
Т84-ІБ136-21.PDF | укладений |
16 червня 2021 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п.4.6.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" – погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | Т84-ІБ136/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника відповідно п.4.6.3, п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т84-ІБ136/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 червня 2021 — 23 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
4 927 817,09
UAH (в тому числі ПДВ 821 302,85 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із виявленою недоцільністю інвестування коштів для надання послуг на об'єкті, відповідно абз.2 п.8.2.4 Договору, Замовник прийняв рішення щодо розірвання цього договору |