Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 11112 - Цистоскоп (Набір діагностичного цистоскопа))
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2021-02-11-000031-c 9e1758a815854c919f1da2dc14a5bfbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кац Наталія

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Кац Наталія
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 07:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 01 березня 2021 14:58
Початок аукціону: 01 березня 2021 14:58
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 11112 - Цистоскоп (Набір діагностичного цистоскопа))

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 11112 - Цистоскоп (Набір діагностичного цистоскопа))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 33168000-5 — Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти
НК 024:2019: 11112 — Цистоскоп

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 лютого 2021 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 23:53
2-ТД-Цитоскоп.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-06-000058 ● 8b1620039a8548819d07efa0b423bded
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2021 09:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.04.2021 № 233

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-11-000031-c, 11.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

15.04.2021 р. Західним офісом Держаудитслужби (далі по тексту – орган держфінконтролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2021-04-06-000058), щодо закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 11112 - Цистоскоп (Набір діагностичного цистоскопа))» (ID закупівлі: UA-2021-02-11-000031-c). Згідно тексту даного висновку орган держфінконтролю зазначив про наявність порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 11112 - Цистоскоп (Набір діагностичного цистоскопа))» (ID закупівлі: UA-2021-02-11-000031-c), КНП "Сокальська РЛ" надає аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що ми категорично не погоджуємося із описаними у висновку «порушеннями» з наступних причин. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачалось: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.». Пропозиція фізичної особи-підприємця Лещенко К.В. надана у відповідності з вимогами Тендерної документації. Оскільки на Тендерну пропозицію накладено відповідний електронний підпис, при перевірці якого на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify відображаються прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та його РНОКПП. За результатами перевірки зазначеного файлу на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, встановлено наступне: " Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: ЛЕЩЕНКО КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА П.І.Б.: ЛЕЩЕНКО КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА РНОКПП: 2627104789 Організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 23:13:15 26.02.2021 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000009E316100C244D301 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований". Щодо підписання тендерної пропозиції ФОП Лещенко К.В. цифровим підписом – фізичної особи, вважаємо за необхідне також зазначити. Згідно Регламенту роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Товариства з обмеженою відповідальністю "центр сертифікації ключів "Україна" (далі – Регламент), розміщеного за посиланням https://uakey.com.ua/files/uploads/2b07e6d1187a51dc17d057c09ed4ddaa.pdf , не міститься інформації щодо ідентифікації та реєстрації саме фізичної особи-підприємця, лише юридичних осіб та фізичних осіб. Тобто поняття фізичної особи та фізичної особи-підприємця у регламенті не розмежовані, а тому підпис уповноваженої особи вважається накладеним та таким, що повністю відповідає всім вимогам Тендерної документації. Окрім того, наша Тендерна документація не містила окремих вимог до інформації яка має міститися у електронних підписах учасників, зокрема щодо наявності в них інформації про право на зайняття підприємницькою діяльністю. Фізична особа не перестає бути фізичною особою при її реєстрації як підприємця, а лише набуває додаткове право, яке дозволяє їй вести підприємницьку діяльність. Цивільним кодексом України встановлено поняття фізичної особи, та загальні положення щодо прав які набуває фізична особа коли реєструється як підприємець. Закон який регулює питання пов’язані із електронними підписами - ЗУ "Про електронні довірчі послуги", передбачає, що має бути вказано у кваліфікованому сертифікаті відкритих ключів: «Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити: 1) позначку, що сертифікат відкритого ключа виданий як кваліфікований сертифікат відкритого ключа; 2) позначку, що сертифікат відкритого ключа виданий в Україні; 3) ідентифікаційні дані, які однозначно визначають кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, засвідчувальний центр або центральний засвідчувальний орган, які видали кваліфікований сертифікат відкритого ключа (далі - суб’єкти, які видали сертифікат), у тому числі обов’язково: для юридичної особи: найменування та код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України, за якими здійснено її державну реєстрацію; для фізичної особи - підприємця: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), за якими здійснено її державну реєстрацію; 4) ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) або; найменування або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) створювача електронної печатки та код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України, за якими здійснено його державну реєстрацію, або унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта); 5) місцезнаходження юридичної особи, якій видано кваліфікований сертифікат відкритого ключа; 6) значення відкритого ключа, який відповідає особистому ключу; 7) відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа; 8) серійний номер кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, унікальний для суб’єкта, який видав сертифікат; 9) кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку, створені суб’єктом, який видав сертифікат; 10) відомості щодо розміщення у вільному доступі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів суб’єкта, який видав сертифікат; 11) відомості щодо розміщення інформації, необхідної для отримання кваліфікованої електронної довірчої послуги формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів; 12) відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки); 13) відомості про обмеження використання кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки); 14) ім’я (імена) домену, що належить фізичній або юридичній особі, якій видано сертифікат відкритого ключа (для кваліфікованого сертифіката автентифікації веб-сайту). Отже кваліфікований сертифікат відкритого ключу ФОП, не повинен містити інформацію, про його належність саме до фізичної особи "підприємця". Крім того реєстраційний номер облікової картки платника податків у фізичної особи та у разі набуття нею права на підприємницьку діяльність не змінюється. Варто зазначити і про практику розгляду скарг з питань публічних закупівель а також про позицію органу оскарження (колегія Антимонопольного комітету). Як приклад: - рішення органу оскарження від 07.05.2021 № 10138- р/пк-пз (UA-2021-03-18-008118-a.b2). «Міністерство цифрової трансформації України додатково до листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо використання електронних підписів під час здійснення публічних закупівель, щодо електронного підпису фізичної особи – підприємця повідомляє: «Оскільки Закон окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа – підприємець, то така особа, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис». Враховуючи наведене, пропозиція скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави». -рішення органу оскарження від 17.05.2021 № 10771-р/пк-пз (скарга UA-2021-04-02-002976-b.b2). «Позиція скаржника. Переможець підписує пропозицію КЕП фізичної особи (ПІБ). Проте, Пропозиція подана від фізичної особи- підприємця (ПІБ), згідно з файлами Пропозиції та інших документів пропозиція подається від фізичної особи-підприємця. Позиція Органу оскарження. Міністерство цифрової трансформації України додатково до листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо використання електронних підписів під час здійснення публічних закупівель, щодо електронного підпису фізичної особи – підприємця повідомляє наступне: Оскільки Закон окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа – підприємець, то така особа, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Також не погоджуємось із зазначеними у висновку органом держфінконтролю зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини 7 статті 33 Закону шляхом розірвання договору. З даного приводу повідомляємо, що ВІДСУТНІ законні на те підстави щодо розірвання укладеного договору. Оскільки, відповідно до ст. 651 ЦКУ договір може бути розірвано тільки за взаємною згодою сторін / або з підстав передбачених договором (чи законом) / або за рішенням суду у разі істотного порушення договору другою стороною. Після укладання договору з ФОП Лещенко К.В. відсутні будь-які істотні порушення договору, а також відсутні інші підстави для розірвання, що передбачались безпосередньо в договорі. Окрім того, звертаємо вашу увагу на позицію судів, щодо аналогічних вимог органів держфінконтролю розірвати договір. Так, згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 07.09.2020 р. по справі 120/1297/20-а (посилання - https://www.uacourt.openregister.info/administratyvni-spravy-z-01-01-2019-40000/spravy-z-pryvodu-realizatsiyi-derzhavnoyi-polityky-u-sferi-ekonomiky-ta-publichnoyi-finansovoyi-polityky-zokrema-shchodo-40073/zdiysnennya-publichnykh-zakupivel-z-nykh-40080?document=91353402) зокрема суд зазначає: «Також суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що зобов`язавши позивача вжити заходів щодо розірвання договору, укладеного за результатами проведених торгів, відповідач порушив принцип пропорційності та ДІЯВ БЕЗ ЛЕГІТИМНОЇ МЕТИ. Так, у Рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) Конституційний Суд України зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який у сфері соціального захисту означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обмеження конституційних прав повинно відповідати принципу пропорційності: інтереси забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та безпеки тощо можуть виправдати правові обмеження прав і свобод тільки в разі адекватності соціально обумовленим цілям. Принцип пропорційності є універсальним і незмінним гарантом захисту основних прав і свобод людини за допомогою збалансованого обмеження прав і свобод та забезпечення гармонії в суспільстві. Вимога мінімальності державно-правового впливу на суспільні відносини означає, що засоби повинні бути якнайменш обтяжливими для суб`єктів права. В умовах правової держави заборона надмірного державного втручання у свободу особи розглядається як аксіоматична вимога: держава має право обмежувати право людини тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і тільки в такому обсязі, в якому її заходи будуть співмірними з поставленою метою. Іншими словами, у цій сфері проголошується і діє принцип пропорційності (розмірності, адекватності). Відтак, під час розгляду справи щодо оскарження висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.03.2020 складеного за результатом моніторингу закупівлі UA-2020-01-03-000635-a, суд повинен керуватися принципом пропорційності та враховувати співмірність між виявленим порушенням замовником торгів та засобами його усунення, що визначений суб`єктом владних повноважень. Враховуючи все вище викладене вважаємо, що тендерний комітет діяв виключно у правовому полі. При проведення відкритих торгів враховано усі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі»; належним чином розглянуто подані тендерні пропозиції; правомірно обрано переможця та підписано договір за результатами процедури закупівлі. Відповідно відсутні підстави для виконання вимог, що зазначені у висновку органі держфінконтролю.

2021-06-04 12:30:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна 528 200,00
UAH з ПДВ
528 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міт Медіка" 530 000,00
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2021 11:43
Електронний підпис
25 березня 2021 11:42
Податкова
24 березня 2021 14:07
Ст.17
24 березня 2021 14:07
Банкрутство
24 березня 2021 14:07
Відсутність судимості
24 березня 2021 14:07
МВС
26 лютого 2021 23:13
Електронний підпис
26 лютого 2021 23:10
Технічна частина.zip
26 лютого 2021 23:10
ст.17.zip
26 лютого 2021 23:10
Комерційна частина.zip

Публічні документи

26 лютого 2021 19:15
Електронний підпис
26 лютого 2021 19:15
Електронний підпис
26 лютого 2021 19:12
Витяг ЄДРПОУ после 2018.pdf
26 лютого 2021 19:12
Довідка_Статут (1).PDF
26 лютого 2021 19:12
ВИПИСКА ДЕРЖСТАТ.pdf
26 лютого 2021 19:12
Витяг з реєстру ПДВ (1).pdf
26 лютого 2021 19:12
МОНІТОР.pdf
26 лютого 2021 19:12
Optica.pdf
26 лютого 2021 19:12
Реєстр документів.pdf
26 лютого 2021 19:12
Довідка з МВД.pdf
26 лютого 2021 19:12
UK-certificate інженера.jpg
26 лютого 2021 19:11
Uros.pdf
26 лютого 2021 19:11
Svitlo.pdf
26 лютого 2021 19:11
Irrigation POMP.pdf
26 лютого 2021 19:11
ВИСНОВОК ДСЕЕ.pdf
26 лютого 2021 19:11
фін звіт.pdf
26 лютого 2021 19:11
Оф.Представництво (1).pdf
26 лютого 2021 19:11
VideoSave.pdf
26 лютого 2021 19:11
Stoylapar.pdf
26 лютого 2021 19:11
Назначение на посад.pdf
26 лютого 2021 19:11
Сертифiкат_SHREK.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Катерина Валеріївна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі

так. ст.17

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

так. ст.17

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

так. ст.17

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

так. ст.17

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі

так. ст.17

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Учасник для підтвердження відповідності заповняє текстове поле (чи ставить відповідну відмітку) в електронній формі

так. ст17

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

так. ст17

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

так. ст17

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

так. ст17

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міт Медіка"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

+

+

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

+

+

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

+

+

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

+

+

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

+

+

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

+

+

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

+

+

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

+

+

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

+

+

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна
#2627104789
Переможець 528 200,00
UAH з ПДВ
20 березня 2021 23:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2021 23:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна
#2627104789
528 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 23:39
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:06
договір цитоскоп.pdf укладений
01 квітня 2021 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 528 200,00
UAH