Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вивіски інформаційні без монтажу
Information signs (without installation)
Information signs (without installation)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-02-10-013882-a ● 8330dae21bc84c0b8fb23b58a4417cc0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана +380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Биченко Анна Сергіївна +380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Anisiforova Svitlana +380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Биченко Анна Сергіївна +380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 19:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2021 15:37 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 лютого 2021 19:53 |
Enquiries until: | 05 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 3 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі
Scope of the procurement
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта".
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Застосовані критерії оцінки – ціна.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Розгорнути
Згорнути
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Застосовані критерії оцінки – ціна.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Customer's Name: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's Location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22. Code according to the USREOU of the Customer: 21560045. Customer's Category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Purchaser's Name: JSC "Ukrposhta" represented by Joint-stock company "Ukrposhta".
The language of the tender proposal is Ukrainian. The all documents that are prepared by the bidder should be submitted in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Applied evaluation criteria is price.
The tender security is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers is specified in the announcement. When submitting tender proposals and creating data, the person authorized to sign the tender documents must pass electronic identification in the electronic procurement system with a qualified/improved electronic signature (authentication) (ie, the QES/IES of the authorized person must be imposed on the proposal, including electronic information entered in the fields in the electronic procurement system).
Розгорнути
Згорнути
The language of the tender proposal is Ukrainian. The all documents that are prepared by the bidder should be submitted in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Applied evaluation criteria is price.
The tender security is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers is specified in the announcement. When submitting tender proposals and creating data, the person authorized to sign the tender documents must pass electronic identification in the electronic procurement system with a qualified/improved electronic signature (authentication) (ie, the QES/IES of the authorized person must be imposed on the proposal, including electronic information entered in the fields in the electronic procurement system).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Вивіска базова (2600 х 600 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски
Sign basic (2600 x 600 mm)
CPV: 39174000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
850 штуки
Ширма-перегородка з банерної тканини 1700х2200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски
Screen partition from banner fabric of 1700 х 2200mm
CPV: 39174000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4320 штуки
Навігаційні таблички з комплектом кріплень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски
Navigation plates with a set of fasteners
CPV: 39174000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
200 штуки
Табличка для службових приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски
Nameplate for office space
CPV: 39174000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, ооплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта". Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 14:48 |
Перелік змін від 18.02.2021.docx | |
18 лютого 2021 14:48 |
ТД зі змінами_вивіски без монтажа.docx | |
18 лютого 2021 14:48 |
ТД зі змінами_вивіски без монтажа.docx.p7s | |
18 лютого 2021 14:48 |
Перелік змін від 18.02.2021.docx.p7s | |
10 лютого 2021 19:54 |
Обґрунтування на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710.docx |
18 лютого 2021 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2021 14:48 |
Перелік змін від 18.02.2021.docx
|
|||
18 лютого 2021 14:48 |
ТД зі змінами_вивіски без монтажа.docx
|
|||
18 лютого 2021 14:48 |
ТД зі змінами_вивіски без монтажа.docx.p7s
|
|||
18 лютого 2021 14:48 |
Перелік змін від 18.02.2021.docx.p7s
|
|||
10 лютого 2021 19:54 |
Обґрунтування на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
матеріал та розміри
Дата подання: 17 лютого 2021 15:28
Дата відповіді: 18 лютого 2021 16:32
Доброго дня
Підкажіть будьласка яка довжина троса повинна бути на одру табличу?
Трос повинен бути саме стальний? є пропозиція використати трос з напівпрозорим пвх покриттям. Такий трос виглядає більш естетично
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником розглянуто ваше питання, про що повідомляємо наступне.
Умовами Технічної специфікації, наведеної в додатку 3 до Тендерної документації, передбачений трос для комплекту кріплень для розміщення табличок - троси-підвіски (дріт діаметром 2 мм) – у розрахунку 1,5 м на один комплект. Такий трос застосовується за призначенням протягом 3 років, нарікання щодо його використання відсутні. Враховуючи викладене, наразі Замовником не вбачається за доцільне внесення змін до технічної специфікації для цієї закупівлі.
Водночас, дякуємо за рекомендації, при плануванні та розрахунку майбутніх аналогічних закупівель розглянемо варіанти використання тросу з покриттям.
Запрошуємо до участі в торгах.
Умовами Технічної специфікації, наведеної в додатку 3 до Тендерної документації, передбачений трос для комплекту кріплень для розміщення табличок - троси-підвіски (дріт діаметром 2 мм) – у розрахунку 1,5 м на один комплект. Такий трос застосовується за призначенням протягом 3 років, нарікання щодо його використання відсутні. Враховуючи викладене, наразі Замовником не вбачається за доцільне внесення змін до технічної специфікації для цієї закупівлі.
Водночас, дякуємо за рекомендації, при плануванні та розрахунку майбутніх аналогічних закупівель розглянемо варіанти використання тросу з покриттям.
Запрошуємо до участі в торгах.
матеріал та розміри
Дата подання: 19 лютого 2021 14:09
Дата відповіді: 19 лютого 2021 17:26
Доброго дня.
Підкажіть будь ласка конструкція ширма - нижня частина повинна складатися з 3-х частин? чи ніжки повинні бути з двох частин кожна?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до пункту 2 Технічної специфікації, наведеної в додатку 3 до Тендерної документації, нижня частина шимри-перегородки з банерної тканини складається з трьох частин.
Запрошуємо до участі в торгах.
Запрошуємо до участі в торгах.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 березня 2021
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "БІЛОГЛАЗОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АРМА ДИЗАЙН КОМПАНІ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДАКШН-ІНТЕРНЕШНЛ ГРУПП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "СІТІАРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2021 11:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП "ШОВКОВСЬКА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
1 755 000,00
UAH з ПДВ
|
1 633 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 634 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "СІТІАРТ" |
2 495 000,00
UAH з ПДВ
|
1 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ |
2 795 000,00
UAH з ПДВ
|
2 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" |
2 962 700,00
UAH з ПДВ
|
2 962 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3318310349 |
Переможець |
1 633 999,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 19:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 17:46
|
Dohovir FOP KULIKOVA.zip | укладений |
23 квітня 2021 17:44
|