Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти: морква, цибуля, буряк, капуста, яблуко)
Очікувана вартість
35 222,57 UAH
UA-2021-02-10-011827-a 22b3c68a05914e9387d4680b154472e0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Євтушик

+380666066744 vokms.verhivtsevskamr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕРХІВЦЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43983317
Місцезнаходження: 51660, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, місто Верхівцеве, вул.Центральна, будинок 75
Контактна особа: Оксана Євтушик
+380666066744
vokms.verhivtsevskamr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 12:00
Очікувана вартість: 35 222,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншої мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.Категорія замовника: згідно п.3 ч1 ст.2 ЗУ "Про публічні закувлі". Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
929 кілограми
Капуста (ДК 021:2015 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
507 кілограми
Цибуля (ДК 021:2015 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
465 кілограми
Буряк (ДК 021:2015 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
530 кілограми
Морква (ДК 021:2015 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
545 кілограми
Яблуко (ДК 021:2015 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно накладних протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2021 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 16:23
Оголошення овочі (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 35 198,20
UAH з ПДВ
35 198,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 10:39
Електронний підпис
19 лютого 2021 10:34
Декларація_овочі.pdf
19 лютого 2021 10:34
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 лютого 2021 10:34
Проект договору.pdf
19 лютого 2021 10:34
сан.обробка авто.pdf
19 лютого 2021 10:34
Медичні книжки.pdf
19 лютого 2021 10:34
Документи щодо складу.pdf
19 лютого 2021 10:34
Документи щодо ISO.pdf
19 лютого 2021 10:34
ДОВІДКА ЩОДО ФОП.pdf
19 лютого 2021 10:34
ДОВІДКА ПРО СТАТУТ.pdf
19 лютого 2021 10:34
ДОВІДКА ПРО ПОДАТОК.pdf
19 лютого 2021 10:34
Витяг (єдиний податок).pdf
19 лютого 2021 10:34
Акт СЕС авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#0013500191
Переможець 35 198,20
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 15:21

Документи

19 лютого 2021 15:21
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:10
протокол 53.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#0013500191
35 198,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2021 15:21
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:10
протокол 53.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 11:50
ДУ-1 до договору №31.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 11:45
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:54
договір № 31.pdf укладений
25 лютого 2021 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору у зв’язку з необхідністю у зменшенні кількості закупівлі товару, керуючись п.1 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити загальну суму Договору на 870,11 грн. (Вісімсот сімдесят грн. 11 коп.), у тому числі: - по загальному фонду зменшити на 13 грн.25 коп. (Тринадцять грн. 25 коп.) – по спеціальному фонду зменшити на 856 грн. 86 коп.(Вісімсот п’ятдесят шість грн. 86 коп.) Пункт договору 2.1 викласти в новій редакції: «2.1 Загальна сума договору становить 34328,09 грн.(Тридцять чотири тисячі триста двадцять вісім грн. 09 коп.) без ПДВ та складається з суми вартості товару, вказаної у специфікації, у тому числі: - 26873,79 грн. (Двадцять шість тисяч вісімсот сімдесят три грн. 79 коп.) загальний фонд бюджету. – 7454,30 грн. (Сім тисяч п’ятдесят чотири грн. 30 коп.) спеціальний фонд бюджету.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 328,09
UAH