Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки і виплати соціальних допомог
Очікувана вартість
246 083,00 UAH
UA-2021-02-10-010022-a 3e620ce5ef4948b49667a2d1e9861336
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Теличко

+380996603163 info26@dszn.sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22977534
Місцезнаходження: 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, ВУЛИЦЯ ЩОРСА, будинок 55
Контактна особа: Юлія Теличко
+380996603163
info26@dszn.sm.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
У відповідності до положень ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
Питання виплати різних видів соціальних забезпечень, компенсацій, субсидій та інших допомог врегульовано на державному рівні наступними нормативними документами:
- Закон України «Про поштовий зв’язок» зі змінами;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» від 21.10.1995 р. №848 зі змінами;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 14 серпня 2019 р. №807;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 р. № 10-р «Про національного оператора поштового зв'язку» зі змінами;
- Правила надання послуг поштового зв'язку, затвержені постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. №270 зі змінами;
- Інструкція про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затверджена спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 28.04.2009 р. № 464/156.
Так, відповідно до ст.15 Закону України «Про поштовий зв’язок», для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов'язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України.
Функції національного оператора поштового зв’язку згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р покладено на акціонерне товариство «Укрпошта».
Згідно з пунком 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.2009 року, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктам поштового зв’язку, з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленному законодавством порядку.
Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 28.04.2009 року № 464/156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 02.07.2009 року за №592/16608, послуги з виплати та доставки пенсій, соціальної допомоги надають підрозділи національного оператора – пошти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв’язку.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 14 серпня 2019 р. №807, якою затверджено ПОЛОЖЕННЯ
про порядок призначення житлових субсидій, житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива надається за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам шляхом перерахування структурним підрозділом з питань соціального захисту населення коштів на рахунок громадянина, якому призначено житлову субсидію, відкритий у банківській установі, чи виплачується йому готівкою через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку. Виплата пільг у грошовій готівковій формі здійснюється шляхом перерахування структурним підрозділом з питань соціального захисту населення коштів на рахунок пільговика, відкритий в установі уповноваженого банку, або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”. Відшкодування поштових витрат АТ “Укрпошта” здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі.
Оскільки, частина одержувачів пільг, відповідно до стану здоров’я, мають змогу отримувати послуги по виплаті і доставці окремих видів допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Лебединської міської ради виникла потреба у закупівлі послуг з доставки і виплати пільг та житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення.
Згідно ч.1 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону та проведено переговори з АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" (Сумська дирекція АТ «Укрпошта») для укладення договору про надання послуг з доставки і виплати соціальних допомог. Сторони підтвердили можливість застосування переговорної процедури. Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг, технічні та якісні характеристики та інші умови закупівлі. За результатами переговорів замовником було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником переговорів - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" (Сумська дирекція АТ «Укрпошта») на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 15:39
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 послуга
Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг , придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу у грошовій формі (2501230)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, місто Лебедин, вул.Л.Батютенка, будинок 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 64114000-8 — Послуги поштових відділень
600 послуга
Виплата деяких видів допомог, компенсацій , грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення (2501030)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, місто Лебедин, вул.Л.Батютенка, будинок 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 64114000-8 — Послуги поштових відділень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями відповідно до діючих тарифів, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків за формою В9-М, на поточний рахунок Виконавця. Інша інформація щодо закупівлі: Місцезнаходження замовника: 42200, Сумська обл., місто Лебедин, ВУЛИЦЯ ЛЕОНІДА БАТЮТЕНКА, будинок 55. Вид закупівлі: Переговорна процедура. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 лютого 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СУМСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22981300
Переможець 246 083,00
UAH
10 лютого 2021 15:39

Документи

10 лютого 2021 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 15:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СУМСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22981300
246 083,00
UAH
Документи

Документи

10 лютого 2021 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:38
ДУ 1_від 31.03.2021.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 15:01
Договір 29-148_від 23.02.2021_УКРПОШТА.pdf укладений
23 лютого 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 31.03.2021 р. Сума договору після внесення змін: 101847,99 без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням змісту даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 29-148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 101 847,99
UAH