Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 24440000-0 - Добрива різні (Селітра)
Очікувана вартість
403,00 UAH
UA-2021-02-10-009128-a 400e83242ffc499ba9f723da318cf07d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24440000-0: Добрива різні


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 кг
Селітра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул, Лісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24440000-0 — Добрива різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяоплати: 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

10 лютого 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЧАШУК АНАТОЛІЙ ІСАКОВИЧ
#2296101950
Переможець 403,00
UAH
10 лютого 2021 15:42

Документи

10 лютого 2021 15:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 15:47