Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, етикетка самоклеюча, паперові пакети та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2021-02-10-007594-a beda32194f1647c99bcdb48941f13482
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Іванюк

+380507316022 mlrd721@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 34512809
Вебсайт: https://www.dneprtest.dp.ua
Місцезнаходження: 49083, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. НОВОСЕЛІВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Олександр Іванюк
+380507316022
mlrd721@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2021 13:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 13:44
Очікувана вартість: 16 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
Папір офісний «New Future Laser» формату А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 пачка
Папір офісний «А- One» формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Папір офісний «Lettura 60 OFICE» формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Етикетка самоклеюча А4/126 (28*16) (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Етикетка самоклеюча А4/56 (52,5*21,2) (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 упаковка
Етикетка самоклеюча А4/16 (105*37) (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 упаковка
Етикетка самоклеюча А4/4 (105*148,4) (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 штуки
Пакет В4 скл.кор.125, сторона 40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 штуки
Маркер перманентний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 штуки
Маркер Centropen 2536 чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Набір маркерів для дошки (4 кольори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Фарба 25мл штемпельна COLOP синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Губка для дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
132 штуки
Клей-олівець 22 гр PVP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Стрічка-скотч 45ммх100м 45мкм прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Скоби №24/6 Кангаро (1000шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Ручка масляна Hiper NEXT HO-175 чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Ножиці канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2021 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 14:00
Оголошення 02.2021.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙТ" 16 299,60
UAH з ПДВ
16 299,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
18 лютого 2021 16:05
Договір Узгоджено.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертифікат якості A-ONE.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертифікат OHSAS INDAH KIAT.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертифікат ISO14001 INDAH KIAT.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертифікат ISO14001 Hainsberg.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертифікат ISO9001.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертифікат ISO9001 INDAH KIAT.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертифікат ISO9001 Hainsberg.pdf
18 лютого 2021 16:05
Сертификат New Future Multi.pdf
18 лютого 2021 16:05
Висновок ДСЕЕ А-ONE.pdf
18 лютого 2021 16:05
Висновк ДСЕE UPM.pdf
18 лютого 2021 16:05
Статут.rar
18 лютого 2021 16:05
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2021 16:05
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
Переможець 16 299,60
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 11:27

Документи

22 лютого 2021 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2021 11:25
ПРОТОКОЛ С-1 210222.docx.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
16 299,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2021 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2021 11:25
ПРОТОКОЛ С-1 210222.docx.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:00
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:29
ПРОТОКОЛ С-2 210222.docx.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 15:26
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 15:08
Договір Інсайт 16299,60.pdf укладений
23 лютого 2021 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час розміщення договору №210222 від 22.02.21р. з учасником-переможцем ТОВ «ІНСАЙТ» уповноваженою особою було виявлено невідповідність в найменуванні товару, зазначеного в Спеціфікації до договору та у звіті про закупівлю .При цьому товар наведений в Спеціфікації до договору повністю відповідає технічним, якісним і кількісним вимогам до предмету закупівлі. З огляду на викладене правильним слід вважати найменування товару, наведеного в Спеціфікації до договору №210222 від 22.02.21р. з учасником-переможцем ТОВ «ІНСАЙТ».
Номер договору про закупівлю: 210222
Договір:
Номер додаткової угоди: С-2/210222
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 299,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 716,60 UAH)