Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання будинків і територій
Очікувана вартість
540 352,96 UAH
UA-2021-02-10-006424-b ● 6eda374962e4471b90c64890f4477289
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інформаційно-довідковий департамент ДПС |
Код ЄДРПОУ: | 44143621 |
Вебсайт: | https://tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Ширяєва Ольга Миколаївна +380442840962 tel0674046655@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 540 352,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 701,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання будинків і територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04215, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 28-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок здійснюється шляхом оплати Замовником у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі, визначені Договором | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 18:08 |
ТД Прибирання -2021.rtf | |
10 лютого 2021 18:08 |
ОГОЛОШЕННЯ прибирання.docx |
10 лютого 2021 18:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2021 18:08 |
ТД Прибирання -2021.rtf
|
|||
10 лютого 2021 18:08 |
ОГОЛОШЕННЯ прибирання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-10-006424-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2916505746
Дата подання: 03 березня 2021 16:46
Ціна не відповідає ринковій вартості послуги
Вимагаю, врахувати те, що мінімальна ЗП з 01 січня 2021 року складає 6000 грн, враховуючи ТЗ , мінімальна кількість працівників має бути 5 чол, 5 чол*6000 грн= 30000 грн, +22% ЕСВ 6600,00 грн, всього 36600,00грн*10 місяців=366000 грн+5 % ЄП, 384300 грн, це без миючих та обладнання , інших витрат, спец одягу, засобів захисту, засобів дезінфекції. Як вартість ФО-П Стельмаха В.В. може бути нижчою собівартості? Прошу відхилити дану пропозицію, а кандидата в переможці надати пояснення формування вартості послуг у вигляді кошторису. Також, в пропозиції є недоліки, а саме: в проєкті Договору відсутня сума договору, відсутні контакти та пошта, відсутня кількість працівників, що будуть працювати , не має суми контракту в протоколі погодження договірної ціни. Враховуючи вище наведене, прошу відхилити пропозицію учасника ФО-П Стельмах В.В., як таку , що не відповідає Технічним вимогам
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 03 березня 2021 17:44
Причина: Подано дві вимоги помилково
Номер вимоги: UA-2021-02-10-006424-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2916505746
Дата подання: 03 березня 2021 17:25
Прохання скасувати результати торгів
Вимагаю, врахувати, що мінімальна заробітна плата з 01 січня 2021 року становить 6000, *5 чоловік (що мають працювати згідно ТЗ), це 30000 грн +22% ЄСВ 6600 грн, всього 36600 грн*10=366000 грн, +5% ЄП (єдиний податок)=18300, сума 384300, не враховано: миючі засоби, витратні матеріали, амортизацію обладнання, менеджмент, засоби особистого захисту, дезінфікуючі засоби (використовуються при пандеміях, прописано в договорі), спецодяг. ФО-П Стельмах В.В., надав пропозицію, що не відповідає розрахункам, нехай учасник, надасть детальний кошторис своїх витрат. Також, учасник ФО-П Стельмах В.В., в Проєкті договору допустив значущі помилки: не вказав кількість працівників, що будуть задіяні при виконанні договору, не вказав, контактну особу, що відповідатиме за виконання договору, не вказав номер телефону та адресу електронної пошти, не вказав суму договору в Проєкті Договору, в Специфікації, та в Проктолі погодження ціни. В Специфікації не вказав кількість працівників, що будуть задіяні, дану кількість учасник мав розрахувати самостійно відповідно до законів України. Враховуючи вищенаведене, просимо Уповноважену особу ІДД ДПС скасувати результати торгів UA-2021-02-10-006424-b у зв"язку з тим, що ФО-П Стельмах В.В. не відповідає технічним вимогам
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 17:38
Відповідно до проведеного 01.03.2021 електронного аукціону (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-10-006424-b) по закупівлі послуг з прибирання будинків і територій (код
ДК 021-2015-90910000-9 – послуги з прибирання) (далі – Послуги), згідно з яким найбільш економічно вигідною пропозицією загальною вартістю 324 211,20 грн. (триста двадцять чотири тисячі двісті одинадцять грн. 20 коп.) визначено пропозицію, яка надійшла від учасника – фізичної особи-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича, та після розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича на відповідність вимогам тендерної документації, відповідності її кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, відсутності підстав для відмови згідно зі статтею 17 Закону, а також перевірки інформації про цього учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, було визначено переможця даної процедури закупівлі – фізичну особу-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича, про що 02.03.2021 Уповноваженою особою ІДД ДПС було розміщено відповідне повідомлення в електронній системі закупівель.
03.03.2021 о 16 год. 46 хв. в електронній системі закупівель одним із учасників процедури закупівлі Послуг, а саме: ФОП Литовченко Оксаною Сергіївною було розміщено вимогу (скаргу) (далі – Вимога № 1) (ідентифікаційний номер ID: UA-2021-02-10-006424-b.b1) наступного змісту:
«03.03.2021, 16:46. ID: UA-2021-02-10-006424-b.b1
Вимога (Скарга)
ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА
Ціна не відповідає ринковій вартості послуги
Вимагаю, врахувати те, що мінімальна ЗП з 01 січня 2021 року складає
6000 грн, враховуючи ТЗ , мінімальна кількість працівників має бути 5 чол,
5 чол*6000 грн= 30000 грн, +22% ЕСВ 6600,00 грн, всього 36600,00грн*
10 місяців=366000 грн+5 % ЄП, 384300 грн, це без миючих та обладнання , інших витрат, спец одягу, засобів захисту, засобів дезінфекції. Як вартість
ФО-П Стельмаха В.В. може бути нижчою собівартості? Прошу відхилити дану пропозицію, а кандидата в переможці надати пояснення формування вартості послуг у вигляді кошторису. Також, в пропозиції є недоліки, а саме: в проєкті Договору відсутня сума договору, відсутні контакти та пошта, відсутня кількість працівників, що будуть працювати , не має суми контракту в протоколі погодження договірної ціни. Враховуючи вище наведене, прошу відхилити пропозицію учасника ФО-П Стельмах В.В., як таку , що не відповідає Технічним вимогам»,
яка була відкликана ФОП Литовченко Оксаною Сергіївною 03.03.2021
о 17 год. 44 хв.
03.03.2021 о 17 год. 25 хв. в електронній системі закупівель учасником процедури закупівлі Послуг, а саме: ФОП Литовченко Оксаною Сергіївною було розміщено вимогу (скаргу) (далі – Вимога № 2) (ідентифікаційний номер ID: UA-2021-02-10-006424-b.b2) наступного змісту:
«03.03.2021, 17:25. ID: UA-2021-02-10-006424-b.b2
Вимога (Скарга)
ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА
Прохання скасувати результати торгів
Вимагаю, врахувати, що мінімальна заробітна плата з 01 січня 2021 року становить 6000, *5 чоловік (що мають працювати згідно ТЗ), це 30000 грн +22% ЄСВ 6600 грн, всього 36600 грн*10=366000 грн, +5% ЄП (єдиний податок)=18300, сума 384300, не враховано: миючі засоби, витратні матеріали, амортизацію обладнання, менеджмент, засоби особистого захисту, дезінфікуючі засоби (використовуються при пандеміях, прописано в договорі), спецодяг. ФО-П Стельмах В.В., надав пропозицію, що не відповідає розрахункам, нехай учасник, надасть детальний кошторис своїх витрат. Також, учасник ФО-П Стельмах В.В., в Проєкті договору допустив значущі помилки: не вказав кількість працівників, що будуть задіяні при виконанні договору, не вказав, контактну особу, що відповідатиме за виконання договору, не вказав номер телефону та адресу електронної пошти, не вказав суму договору в Проєкті Договору, в Специфікації, та в Проктолі погодження ціни. В Специфікації не вказав кількість працівників, що будуть задіяні, дану кількість учасник мав розрахувати самостійно відповідно до законів України. Враховуючи вищенаведене, просимо Уповноважену особу ІДД ДПС скасувати результати торгів UA-2021-02-10-006424-b у зв"язку з тим, що
ФО-П Стельмах В.В. не відповідає технічним вимогам».
Уповноважена особа ІДД ДПС, розглянувши Вимогу № 2 встановила наступне:
1. Згідно з вимогами тендерної документації на закупівлю Послуг (далі – Документація), затвердженої рішенням Уповноваженої особи ІДД ДПС
від 10.02.2021, замовник не вимагає від учасника надавати кошторис його витрат.
Розділом 5 Документації передбачено, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно з вимогами замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до Документації визначено, що послуги з комплексного прибирання приміщень повинні здійснюватися з урахуванням витратних матеріалів (інвентарю, устаткування, мийних засобів тощо) учасника. Учасник за свій рахунок забезпечує закупівлю і доставку необхідних для надання послуг якісних і безпечних витратних матеріалів згідно їх переліку, кількості та в межах їх загальної вартості.
Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Документи, що мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій» до Документації на підтвердження відповідності технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до Документації учасник повинен подати довідку у довільній формі та підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації).
Учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- довідку у довільній формі від 25.02.2021 № 11 про підтвердження його пропозиції технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації;
- підписаний проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації);
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну спеціфікацію послуг, які будуть надаватися згідно технічних вимог, встановлених Замовником у Додатку 4, від 25.02.2021 № 4.
Згідно з пунктом 3 розділу 6 Документації учасник, подаючи тендерну пропозицію погоджується з умовами проєкту договору, що містяться в Додатку 5 до тендерної документації.
Зазначеної вище інформації/документації достатньо для встановлення факту, що учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, подавав свою тендерну пропозицію при повному розумінні вимог/технічних вимог замовника до Послуг та умов їх надання.
2. Документація не містить вимогу замовника подавати заповнений учасником проєкт договору.
Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Документи, що мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій» до Документації на підтвердження відповідності технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до Документації, учасник повинен подати довідку у довільній формі та підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації).
Учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- довідку у довільній формі від 25.02.2021 № 11 про підтвердження його пропозиції технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до Документації;
- підписаний проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації).
3. Згідно з вимогами пункту 2 Додатку 6 до Документації учасник повинен надати: довідку, складену учасником згідно з формою Додатку 6.2 до тендерної документації, яка підтверджує наявність працівників у учасника, які будуть залучені до виконання договору та які мають необхідні кваліфікацію та досвід у наданні послуг із зазначенням їх посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду (достатнім вважається досвід роботи на підприємстві учасника не менше 6 місяців) (довідка повинна містити інформацію про працівників, які будуть залучені учасником для надання послуг).
До довідки додатково надати копії документів, що підтверджують перебування осіб, що будуть залучені до надання послуг, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу).
Учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, у складі свої тендерної пропозиції надав відповідну довідку від 23.02.2021 № 27 за формою Додатку 6.2 до Документації та копію наказу від 06.07.2020 № 2-ос про прийняття на роботу 5 (п’ятьох) працівників.
Відповідно до зазначеної інформації/документації Уповноваженою особою ІДД ДПС встановлено факт, що учасником, визначеним Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, будуть задіяні у наданні Послуг 5 працівників.
4. Уповноваженою особою ІДД ДПС не встановлено підстав для скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича переможцем процедури закупівлі Послуг, оскільки електронна система закупівель визначила його тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, відсутні підстави для відмови згідно зі статтею 17 Закону, а також перевірено інформацію про цього учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
ДК 021-2015-90910000-9 – послуги з прибирання) (далі – Послуги), згідно з яким найбільш економічно вигідною пропозицією загальною вартістю 324 211,20 грн. (триста двадцять чотири тисячі двісті одинадцять грн. 20 коп.) визначено пропозицію, яка надійшла від учасника – фізичної особи-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича, та після розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича на відповідність вимогам тендерної документації, відповідності її кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, відсутності підстав для відмови згідно зі статтею 17 Закону, а також перевірки інформації про цього учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, було визначено переможця даної процедури закупівлі – фізичну особу-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича, про що 02.03.2021 Уповноваженою особою ІДД ДПС було розміщено відповідне повідомлення в електронній системі закупівель.
03.03.2021 о 16 год. 46 хв. в електронній системі закупівель одним із учасників процедури закупівлі Послуг, а саме: ФОП Литовченко Оксаною Сергіївною було розміщено вимогу (скаргу) (далі – Вимога № 1) (ідентифікаційний номер ID: UA-2021-02-10-006424-b.b1) наступного змісту:
«03.03.2021, 16:46. ID: UA-2021-02-10-006424-b.b1
Вимога (Скарга)
ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА
Ціна не відповідає ринковій вартості послуги
Вимагаю, врахувати те, що мінімальна ЗП з 01 січня 2021 року складає
6000 грн, враховуючи ТЗ , мінімальна кількість працівників має бути 5 чол,
5 чол*6000 грн= 30000 грн, +22% ЕСВ 6600,00 грн, всього 36600,00грн*
10 місяців=366000 грн+5 % ЄП, 384300 грн, це без миючих та обладнання , інших витрат, спец одягу, засобів захисту, засобів дезінфекції. Як вартість
ФО-П Стельмаха В.В. може бути нижчою собівартості? Прошу відхилити дану пропозицію, а кандидата в переможці надати пояснення формування вартості послуг у вигляді кошторису. Також, в пропозиції є недоліки, а саме: в проєкті Договору відсутня сума договору, відсутні контакти та пошта, відсутня кількість працівників, що будуть працювати , не має суми контракту в протоколі погодження договірної ціни. Враховуючи вище наведене, прошу відхилити пропозицію учасника ФО-П Стельмах В.В., як таку , що не відповідає Технічним вимогам»,
яка була відкликана ФОП Литовченко Оксаною Сергіївною 03.03.2021
о 17 год. 44 хв.
03.03.2021 о 17 год. 25 хв. в електронній системі закупівель учасником процедури закупівлі Послуг, а саме: ФОП Литовченко Оксаною Сергіївною було розміщено вимогу (скаргу) (далі – Вимога № 2) (ідентифікаційний номер ID: UA-2021-02-10-006424-b.b2) наступного змісту:
«03.03.2021, 17:25. ID: UA-2021-02-10-006424-b.b2
Вимога (Скарга)
ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА
Прохання скасувати результати торгів
Вимагаю, врахувати, що мінімальна заробітна плата з 01 січня 2021 року становить 6000, *5 чоловік (що мають працювати згідно ТЗ), це 30000 грн +22% ЄСВ 6600 грн, всього 36600 грн*10=366000 грн, +5% ЄП (єдиний податок)=18300, сума 384300, не враховано: миючі засоби, витратні матеріали, амортизацію обладнання, менеджмент, засоби особистого захисту, дезінфікуючі засоби (використовуються при пандеміях, прописано в договорі), спецодяг. ФО-П Стельмах В.В., надав пропозицію, що не відповідає розрахункам, нехай учасник, надасть детальний кошторис своїх витрат. Також, учасник ФО-П Стельмах В.В., в Проєкті договору допустив значущі помилки: не вказав кількість працівників, що будуть задіяні при виконанні договору, не вказав, контактну особу, що відповідатиме за виконання договору, не вказав номер телефону та адресу електронної пошти, не вказав суму договору в Проєкті Договору, в Специфікації, та в Проктолі погодження ціни. В Специфікації не вказав кількість працівників, що будуть задіяні, дану кількість учасник мав розрахувати самостійно відповідно до законів України. Враховуючи вищенаведене, просимо Уповноважену особу ІДД ДПС скасувати результати торгів UA-2021-02-10-006424-b у зв"язку з тим, що
ФО-П Стельмах В.В. не відповідає технічним вимогам».
Уповноважена особа ІДД ДПС, розглянувши Вимогу № 2 встановила наступне:
1. Згідно з вимогами тендерної документації на закупівлю Послуг (далі – Документація), затвердженої рішенням Уповноваженої особи ІДД ДПС
від 10.02.2021, замовник не вимагає від учасника надавати кошторис його витрат.
Розділом 5 Документації передбачено, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно з вимогами замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до Документації визначено, що послуги з комплексного прибирання приміщень повинні здійснюватися з урахуванням витратних матеріалів (інвентарю, устаткування, мийних засобів тощо) учасника. Учасник за свій рахунок забезпечує закупівлю і доставку необхідних для надання послуг якісних і безпечних витратних матеріалів згідно їх переліку, кількості та в межах їх загальної вартості.
Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Документи, що мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій» до Документації на підтвердження відповідності технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до Документації учасник повинен подати довідку у довільній формі та підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації).
Учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- довідку у довільній формі від 25.02.2021 № 11 про підтвердження його пропозиції технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації;
- підписаний проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації);
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну спеціфікацію послуг, які будуть надаватися згідно технічних вимог, встановлених Замовником у Додатку 4, від 25.02.2021 № 4.
Згідно з пунктом 3 розділу 6 Документації учасник, подаючи тендерну пропозицію погоджується з умовами проєкту договору, що містяться в Додатку 5 до тендерної документації.
Зазначеної вище інформації/документації достатньо для встановлення факту, що учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, подавав свою тендерну пропозицію при повному розумінні вимог/технічних вимог замовника до Послуг та умов їх надання.
2. Документація не містить вимогу замовника подавати заповнений учасником проєкт договору.
Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Документи, що мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій» до Документації на підтвердження відповідності технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до Документації, учасник повинен подати довідку у довільній формі та підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації).
Учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- довідку у довільній формі від 25.02.2021 № 11 про підтвердження його пропозиції технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до Документації;
- підписаний проєкт Договору разом з додатками (Додаток 5 до тендерної документації).
3. Згідно з вимогами пункту 2 Додатку 6 до Документації учасник повинен надати: довідку, складену учасником згідно з формою Додатку 6.2 до тендерної документації, яка підтверджує наявність працівників у учасника, які будуть залучені до виконання договору та які мають необхідні кваліфікацію та досвід у наданні послуг із зазначенням їх посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду (достатнім вважається досвід роботи на підприємстві учасника не менше 6 місяців) (довідка повинна містити інформацію про працівників, які будуть залучені учасником для надання послуг).
До довідки додатково надати копії документів, що підтверджують перебування осіб, що будуть залучені до надання послуг, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу).
Учасник, визначений Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, у складі свої тендерної пропозиції надав відповідну довідку від 23.02.2021 № 27 за формою Додатку 6.2 до Документації та копію наказу від 06.07.2020 № 2-ос про прийняття на роботу 5 (п’ятьох) працівників.
Відповідно до зазначеної інформації/документації Уповноваженою особою ІДД ДПС встановлено факт, що учасником, визначеним Уповноваженої особою ІДД ДПС переможцем процедури закупівлі Послуг, будуть задіяні у наданні Послуг 5 працівників.
4. Уповноваженою особою ІДД ДПС не встановлено підстав для скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Стельмаха Володимира Васильовича переможцем процедури закупівлі Послуг, оскільки електронна система закупівель визначила його тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, відсутні підстави для відмови згідно зі статтею 17 Закону, а також перевірено інформацію про цього учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
324 211,20
UAH з ПДВ
|
324 211,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ.УА" |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОКЛІН СІТІ" |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
416 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Романенко Тетяна Миколаївна" |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
417 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА |
505 000,00
UAH з ПДВ
|
489 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
489 780,00
UAH з ПДВ
|
489 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018" |
540 352,01
UAH з ПДВ
|
540 352,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" #2875318016 |
Переможець |
324 211,20
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 13:39
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 15:59
|
ДУ 4 20 відсотків 2022.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 09:27
|
Додаткова угода № 3 (2022).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 16:33
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 12:16
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 11:48
|
Договір.pdf | укладений |
16 березня 2021 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі за Договором та відповідно зменшити ціну Договору на суму 1,20 грн. (одну гривню 20 копійок). Внести зміни до п. 5.1 Договору, виклавши його у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість Послуг, які надаються за цим Договором, відповідно до Специфікації - Додатку 1, який є невід’ємною частиною цього Договору, та до Протоколу погодження договірної ціни - Додатку 2, який є невід’ємною частиною цього Договору, складає 324 210,00 грн. (триста двадцять чотири тисячі двісті десять гривень 00 копійок), без ПДВ. Ціна цього Договору розрахована, виходячи з помісячної вартості Послуг, що зазначена у Додатку 1 до Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 15-03-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти п. 1 Додаткової угоди № 1 від 15.03.2021 до Договору у наступній редакції: «1. Сторони домовились зменшити ціну Договору на суму 1,20 грн. (одну гривню 20 копійок). Внести зміни до п. 5.1 Договору, виклавши його у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість Послуг, які надаються за цим Договором, відповідно до Специфікації - Додатку 1, який є невід’ємною частиною цього Договору, та до Протоколу погодження договірної ціни - Додатку 2, який є невід’ємною частиною цього Договору, складає 324 210,00 грн. (триста двадцять чотири тисячі двісті десять гривень 00 копійок), без ПДВ. Ціна цього Договору розрахована, виходячи з помісячної вартості Послуг, що зазначена у Додатку 1 до Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 15-03-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, але не пізніше 01.03.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 15-03-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до частини першої статі 651 та статті 654 Цивільного кодексу України, частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 5.7 і 9.4 Договору про закупівлю послуг з прибирання будинків і територій від 15.03.2021 № 15-03-2021 |
Номер договору про закупівлю: | 15-03-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини першої статі 651 та статті 654 Цивільного кодексу України, пункту 9.4 Договору про закупівлю послуг з прибирання будинків і територій від 15.03.2021 № 15-03-2021 (далі – Договір) та листа Виконавця від 14.01.2022 № 1 уклали цю Додаткову угоду № 5 до Договору про таке: Сторони домовились внести зміни до п. 12 Договору, а саме: викласти реквізити Виконавця в Договорі, в усіх Додатках та Додаткових угодах до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 15-03-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |