Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи із сертифікації енергетичної ефективності будівлі по об’єкту «Капітальний ремонт КПНЗ «СДЮСШОР №3» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Любарського, 4а»
Очікувана вартість
14 210,53 UAH
UA-2021-02-10-004954-a 2e0d20122f3842f48d9ece171016bb77
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567448257 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567448257
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи із сертифікації енергетичної ефективності будівлі по об’єкту «Капітальний ремонт КПНЗ «СДЮСШОР №3» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Любарського, 4а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2021  —  26 лютого 2021
ДК 021:2015: 71314300-5 — Консультаційні послуги з питань енергоефективності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за договором виконується у безготівковий спосіб шляхом перерахуванням ЗАМОВНИКОМ грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ після підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт на протязі 5 робочих днів. Оплата проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок ЗАМОВНИКА для фінансування зазначених робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

10 лютого 2021 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТЕК ГРУП"
#37988142
Переможець 14 210,53
UAH
10 лютого 2021 11:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 12:00
10-02-11.pdf укладений
10 лютого 2021 11:57