Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з метою забезпечення постійного технічного супроводу комп’ютерної програми «Єдина інформаційна система управління місцевим бюджетом» для місцевих бюджетів.
Очікувана вартість
76 980,00 UAH
UA-2021-02-10-004873-a 1d76dc91f50746fa98988996e472e40f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іваненко

+380673178705 viktoriya.ivanenko@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02012591
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, Центральний район ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70
Контактна особа: Вікторія Іваненко
+380673178705
viktoriya.ivanenko@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2021 11:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 11:47
Очікувана вартість: 76 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Щомісячне обслуговування.Місце надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр.Миру, 80
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Надання послуг з метою забезпечення постійного технічного супроводу комп’ютерної програми «Єдина інформаційна система управління місцевим бюджетом» для місцевих бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2021 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 11:53
Проект договору 2021.docx
10 лютого 2021 11:53
Оголошення 2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" 76 980,00
UAH з ПДВ
76 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#44045475
Переможець 76 980,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 14:26

Документи

22 лютого 2021 14:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#44045475
76 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2021 14:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:45
Договір № 21-МДОЗ.pdf укладений
31 січня 2022 16:44
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 12:50
Договір.pdf зміни до договору
11 березня 2021 12:02
Протокол.pdf зміни до договору
11 березня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 10:44
Договор 21-МДОЗ.pdf укладений
01 березня 2021 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником вирішено: внести зміни про закупівлю та доповнити реквізити у договорі. 1. У закупівлі помилково визначено не вірний строк поставки послуг. Строк поставки послуг слід вважати з 01.01.2021 по 31.12.2021, згідно пункту 10.1. Договору. 2. Пункт 11 Договору доповнити реквізити Замовника: «п/р UA728201720344290011000040327 Держказначейська служба України. м .Київ».
Номер договору про закупівлю: 21-МДОЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 76 980,00
UAH