Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по компютерній обробці інформації щодо замовлень документів про освіту для випускників закладів освіти (код 72310000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2021-02-10-003559-a 3b86ced88cd0492a9ca6f2c426425a15
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя Олексіївна

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя Олексіївна
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Устилузька міська рада оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики наведена в договорі. Строк поставки відповідно до умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по компютерній обробці інформації щодо замовлень документів про освіту для випускників закладів освіти (код 72310000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться Замовником на підставі Акта наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

10 лютого 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Регіональний інформаційно-компютерний центр Волинської обласної ради (РІКЦ)
#25908999
Переможець 5 200,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 11:14

Документи

10 лютого 2021 11:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 11:16