Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30199230-1 конверти, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30199792-8 календарі, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192100-2 гумки, 30192125-3 маркери, 30192900-0 корегувальні засоби, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2021-02-09-012933-a ● f2efb79013c049b699d15de3dd577dec
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавська обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 22530614 |
Вебсайт: | http://oblrada-pl.gov.ua |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45 |
Контактна особа: |
Світлана Чайковська +380501906977 chajkovska@oblrada-pl.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 11:35 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Документи пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог оголошення, повинні бути викладені українською мовою.
У разі подання у складі пропозиції інших документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу.
Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
У разі подання у складі пропозиції інших документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу.
Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45, підвальне приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 17:37 |
Проєкт договору додаток 4 кантовари(3).docx | |
09 лютого 2021 17:37 |
Лист-згода на обробку персональних даних додаток 3 Годинник.docx | |
09 лютого 2021 17:37 |
Канцелярські товари опис.docx | |
09 лютого 2021 17:37 |
Цінова пропозиція.docx | |
09 лютого 2021 17:37 |
Оголошення канцтовари.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
101 454,50
UAH з ПДВ
|
99 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
104 804,82
UAH з ПДВ
|
99 999,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" |
113 373,06
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
99 990,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 16:40
|
догов 54.pdf | укладений |
15 березня 2021 16:35
|