Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з програмування програмними додатками з персоніфікацією безконтактних карток (для запровадження та функціонування багатофункціональних електронних «Карток криворіжця»)
Очікувана вартість
10 650 000,00 UAH
UA-2021-02-09-012518-a 6e1530a409a14353b1d36cea2566c03f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Наталя Миколаївна

+380564920327 upszn@kr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26136777
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Контактна особа: Антоненко Наталя Миколаївна
+380564920327
upszn@kr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Рішенням міської ради від 26.06.2019 №3848 затверджена Концепція запровадження в місті багатофункціональної електронної «Картки криворіжця» (надалі – Концепція), термін реалізації якої 2019-2021 роки. При розробці Концепції враховано досвід міст України щодо запровадження автоматизованих інформаційних систем оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, у тому числі використання програмно-технічних засобів запровадження багатофункціональної електронної картки.
Також, на підставі рішення міської ради від 27.01.2021 № 163 «Про впровадження пілотного проєкту «Безоплатний проїзд в міському комунальному транспорті загального користування на підставі багатофункціональної електронної «Картки криворіжця» для мешканців міста, зареєстрованих (облікованих) у Кривому Розі», у місті упроваджується з 01.05.2021 пілотний проєкт «Безоплатний проїзд у міському комунальному транспорті загального користування на підставі багатофункціональної електронної «Картки криворіжця» для мешканців міста, зареєстрованих (облікованих) у Кривому Розі».
У зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення мешканців міста, зареєстрованих (облікованих) у Кривому Розі, багатофункціональними електронними «Картками криворіжця», виникає потреба в здійсненні закупівлі послуг з програмування програмними додатками з персоніфікацією безконтактних карток (для запровадження та функціонування багатофункціональних електронних "Карток криворіжця"), які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривого Рогу.
Система оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг (надалі - АСООП), постачальником якої являється ТОВ «МД СОФТ», є унікальною автоматизованою системою оплати та об’єктом авторського права, що містить дані, доступ до складових яких мають лише розробник та розпорядник – комунальне підприємство «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради. Також, для створення реєстру утримувачів карток (багатофункціональної електронної «Картки криворіжця») департаментом здійснена у зазначеного постачальника закупівля програмного продукту «Автоматизована інформаційна система видачі соціальних карт», яка є сумісною з системою АСООП.
Для забезпечення сумісності безконтактних карток в системі АСООП м. Кривий Ріг, запис/програмування додатків на безконтактні картки повинно відбуватись відповідними програмними продуктами, що входять до складу системи оплати АСООП та на які наявні авторські права. Врахування цих факторів при програмуванні безконтактних карток забезпечить повну їх сумісність з системою АСООП у м. Кривому Розі. Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні на безконтактні картки, а саме: «Автоматизована інформаційна система видачі соціальних карт»; «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport»; «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», що є складовою системи АСООП, яка впроваджена у м. Кривому Розі, належить ТОВ «Сімбол Транспорт». Офіційним дилером та ексклюзивним представником ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який уповноважений на реалізацію програмних продуктів та надання інших супутніх послуг та має всі відповідні для цього документи.
У зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності запрограмованих безконтактних карток з вже існуючою автоматизованою системою та наявним програмним продуктом, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (нова редакція) (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин) прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі по зазначеному предмету закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 17:09
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


вид предмета закупівлі: послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з програмування програмними додатками з персоніфікацією безконтактних карток (для запровадження та функціонування багатофункціональних електронних «Карток криворіжця»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Металургів, 36Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія підписання сторонами акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

09 лютого 2021 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МД СОФТ
#41490758
Переможець 10 650 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 17:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МД СОФТ
#41490758
10 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:31
додаткова угода 4 до договору №296.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 15:39
додаткова угода 3 до договору №296.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 14:03
додаткова угода 2 до договору №296.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 16:23
додат.угода до договору №296 від 22.02.21.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 16:12
Договір №296 від 22.02.21 .pdf укладений
24 лютого 2021 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 369 622,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 394 937,00 UAH)