Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги доступу до мережі Інтернет за адресою: с. Залужжя, вул. Духновича, 48 А (ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів)
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2021-02-09-009465-a 00a701221ca744baacef613cc9b355fc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Сусол

+380507096292 vikysyas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053743
Вебсайт: https://mukachevo-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Сусол
+380507096292
vikysyas@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги на закупівлю послуг доступу до мережі Інтернет за адресою: с. Залужжя, вул. Духновича, 48 А (ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів) (за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-12-29-010176-a, UA-2020-12-10-007925-c) двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Разом з цим, згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, у зв’язку з тим, що потреба у закупівлі таких послуг не відпала, з метою своєчасного проведення закупівлі послуг доступу до мережі Інтернет та укладення відповідного договору про закупівлю, тендерним комітетом замовника вирішено провести переговорну процедуру закупівлі послуг доступу до мережі Інтернет за адресою: с. Залужжя, вул. Духновича, 48 А (ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів) та запросити до переговорів ТОВ «Ізато» (протокол тендерного комітету виконавчого комітету Мукачівської міської ради №22/04-10 від 08.02.2021 р.)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 15:14
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги доступу до мережі Інтернет за адресою: с. Залужжя, вул. Духновича, 48 А (ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, с. Залужжя, вул. Духновича, 48 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Абонентом грошових коштів впродовж 3 робочих днів з дня підписання Акту про надання послуг на розрахунковий рахунок Оператора на підставі наданого Оператором рахунку щомісячно до 15-го (п'ятнадцятого) числа поточного місяця за поточний місяць Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

09 лютого 2021 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 15:12
проткол №54 від 09.02.21.PDF
09 лютого 2021 15:12
Документи учасника.PDF
09 лютого 2021 15:11
Протокол переговорів.PDF
09 лютого 2021 15:11
Запрошення.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗАТО"
#38264829
Переможець 6 120,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 15:14

Документи

09 лютого 2021 15:14
Електронний підпис
09 лютого 2021 15:14
проткол №54 від 09.02.21.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 15:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗАТО"
#38264829
6 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2021 15:14
Електронний підпис
09 лютого 2021 15:14
проткол №54 від 09.02.21.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 17:12
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 12:10
ДУ №1 до дог. №55 від 22.02.21.PDF зміни до договору
22 лютого 2021 12:09
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 11:56
договір №55 від 22.02.21.PDF укладений
22 лютого 2021 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі та зменшено суму договору на 510,00 грн. Загальна вартість послуг за лютий-грудень 2021 року становить 5610,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 020,00 UAH)