Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги еквайрингу
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2021-02-09-005349-a 40a4cc638ae84ca4a6788da6b2de567f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Дмитро Юрійович

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: https://strazhesko.org.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Падалка Дмитро Юрійович
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Інформація про технічні та якісні характеристики послуг зазначена у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 300UAH без ПДВ
Послуги еквайрингу (деталізований код за дк 021-2015: 66111000-1 - Послуги центральних банків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

09 лютого 2021 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"
#14360570
Переможець 3 600,00
UAH
09 лютого 2021 12:30

Документи

09 лютого 2021 12:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:06
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 15:45
Додаткова угода _2 від 14.12.2021р.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 16:48
Додаткова угода _1 до Договору _02ПЗ-21.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 12:38
Договір укладений
09 лютого 2021 12:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги еквайрингу (деталізований код за дк 021-2015: 66111000-1 - Послуги центральних банків) 1 послуга 300,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів «СТОРОНИ-1», Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до договору №02/ПЗ-21 від 09 лютого 2021 року (надалі - Договір) та викласти реквізити «СТОРОНИ-1», що містяться в Розділі Договору 9. «ПЛАТІЖНІ ТА ПОШТОВІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН».
Номер договору про закупівлю: 02/ПЗ-21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №02/ПЗ-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною сторонніх показників СТОРОНИ-1, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Преамбули Договору № 02/ПЗ-21 від 09.02.2021 р. та викласти зміни у наступній редакції: «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК», в особі керівника відділення П’яте Соличне №50 Погорєлого Дмитра Олексійовича, що діє на підставі Довіреності №8730-К-Н від 22.11.2021 р., іменований далі СТОРОНА-1»
Номер договору про закупівлю: 02/ПЗ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 14.12.2021р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги еквайрингу (деталізований код за дк 021-2015: 66111000-1 - Послуги центральних банків) 1 послуга 300,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 600,00
UAH