Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання.
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2021-02-09-003765-b d36f3fe26e774c8e9d9347c7e80e0850
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Олена Миколаївна

380567904276 Olena.Melnyk@dpgaszbut.104.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 39572642
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Поля будинок 2 літ. А-2
Контактна особа: Мельник Олена Миколаївна
380567904276
Olena.Melnyk@dpgaszbut.104.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 23 лютого 2021 14:40
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Комп’ютерне обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 11:21
Оголошення ПК 2021.docx
11 лютого 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 11:21
Оголошення ПК 2021.docx
09 лютого 2021 14:08
Оголошення ПК 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 10 лютого 2021 19:17
Дата відповіді: 11 лютого 2021 10:08
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системні блоки на базі процесора AMD не будуть розглядатися як еквівалент чи аналог на базі процесора INTEL, тому що не відповідають вимогам використання програмного забезпечення нашого підприємства.
ТЗ
Дата подання: 10 лютого 2021 23:25
Дата відповіді: 11 лютого 2021 10:19
Доброго дня, шановний Замовник! У Додатку 1, в таблиці п.4, разом з вимогами до БФП, додана сором'язлива приписка: ".../Картридж Canon 057HLBP223dw/226dw/228x/MF443dw/445dw/446X/MF449X Black (10000 стор)." Прохання надати роз'яснення, щодо інформації про картридж - це просто нагадування про сумісність, чи вимога до комплектації? За офіційною інформацією з сайта виробника, нові БФП сумісні з картриджами 057H (на 10 000 сторінок), але комплектуються "стартовими" картриджами 057 (з ресурсом 3100 сторінок). Якщо вам потрібен додатковий картридж на 10тис. сторінок, якій коштує чималих грошей, то для чого ви так завуальовано склали ТЗ ? Щоби потім відхиляти "непотрібних" учасників? Прохання надати чіткі роз'яснення, потрібен або не потрібен додатковий картридж, 10тис. сторінок це додатково чи у сумі з комплектним, тільки оригінальний чи влаштує сумісний? Та внесіть необхідності зміни до ТД. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо: необхідно БФП А4 ч/б Canon i-SENSYS MF446X з Wi-Fi (3514C006) + додатково Картридж Canon 057H Black (3010C002) оригінал.
Материнська плата
Дата подання: 11 лютого 2021 11:04
Дата відповіді: 11 лютого 2021 13:32
Шановний замовник! Материнська плата H310 s1151 H310 2xDDR4 HDMI-DVI-VGA, PCI, M2, mATX) Роз'єм PCI : вам потрібен дійсно PCI роз'єм, чи PCI-ex також підійте як аналог, бо це є сучасний порт в нових материнских платах. Якщо на материнскій платі буде тільки PCI-ex , не буду це приводом до відхилення тендерної пропозиції. Дякую за відповідь .
Відповідь: Відсутність PCI рої’єму на материнскій платі не буде приводом до відхилення тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-09-003765-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 09 лютого 2021 18:14
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2021 09:35
Шановний Учаснику!
Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Розглядаючи попередню вимогу, ми взяли до уваги той факт, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Нажаль, надання будь-якого офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні не може гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення! Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з передвстановленою ОС Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технологія ОЕМ активації ОА 3.0 інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії. З точки зору Microsoft заміна материнської плати призводить до створення нового комп'ютера, для якого потрібна окрема автономна FPP ліцензія (версія коробочна або електронна). Встановлену виробником обладнання Windows переносити на інший пристрій не можна. Тому не має значення яким чином була активована OEM ліцензія, вона все одно втрачає свою дію. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Стосовно посилання учасника на те, що встановлені Замовником в Інструкції до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання, зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Інструкція щодо умов проведення спрощеної закупівлі, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 244 740,00
UAH з ПДВ
240 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" 254 100,00
UAH з ПДВ
244 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 258 276,00
UAH з ПДВ
250 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 21:43
Електронний підпис
19 лютого 2021 21:42
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2021 21:42
Технічна частина.pdf
19 лютого 2021 21:42
Статут.pdf
19 лютого 2021 21:42
Сертифікати.pdf
19 лютого 2021 21:42
Проект договору.pdf
19 лютого 2021 21:42
Паспорт та інн.pdf
19 лютого 2021 21:42
Лист згода.pdf
19 лютого 2021 21:42
Витяг ПДВ.pdf
19 лютого 2021 21:42
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 лютого 2021 23:19
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
22 лютого 2021 23:19
Тендерна пропозиція.pdf
22 лютого 2021 23:19
Лист про ліцензування.pdf
22 лютого 2021 23:19
Виписка з ЄДР (копія).pdf
22 лютого 2021 23:19
2. Проект Договору.pdf

Публічні документи

22 лютого 2021 11:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 240 720,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 13:56

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
240 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:59
Договір 13S497-825-21 від 01.03.21.pdf укладений
03 березня 2021 10:52