Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01990217 |
Місцезнаходження: | 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О.Сибірцева, буд. 15 |
Контактна особа: |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М БАХМУТ Антоненко Тетяна Миколаївна +380627422972 bahmut.blil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 88 793 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 887 931,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 440000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 45 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 10:01 |
Тендерна документація 09.02.2021.doc |
09 лютого 2021 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2021 10:01 |
Тендерна документація 09.02.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000073 ● 8dc6048140b34f83a046102274f8856d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2021-02-09-001757-a 09.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 10:17:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції корпусу № 2 КЗОЗ «Бахмутської центральної районної лікарні» за адресою: м. Бахмут, вул. Миру, 10» (коригування) очікуваною вартістю
88 793 199,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-09-001757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 14:57:02
Пояснення
28.04.2021 в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів) стосовно того,яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Крім того, запитано надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут»повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293
(п. 4 Розділу I. Загальних положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»).
Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу.
Проєктна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва (п 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163).
Так, по робочому проєкту«Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування), по якому й проводилась закупівля на виконання робіт, була розроблена проєктна документація, що отримала позитивний експертний звіт ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» від 01.10.2020 № 313/09/20 та №386/12/20. (копії додаються).
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник в тендерній документації на Закупівлю відповідно до проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ "Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування) зазначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічне завдання (Додаток 8) із найменуванням робіт, з поміткою, що у разі, якщо у тексті даного технічного завдання йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент».
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на проєктній документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування).
Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 1 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеної кошторисної документації за робочим проєктом«Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ "Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування), затвердженої наказом від 07.12.2020 №142-НО Управління охорони здоров’я Бахмутської міської ради (додається).
Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві»від 02.12.2020 №386/12/20 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування) та з урахуванням зазначених норм та документів замовником була визначена очікувана вартість будівництва щодо Закупівлі у розмірі 88 793 199 тис. грн, що містить весь обсяг будівельних робіт, устаткування, меблів та інвентарю, інші витрати з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування).
Щодо розміру бюджетного призначення, повідомляємо, згідно довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2021 рік №10 від 01.02.2021 року виконавчого комітету Бахмутської міської ради були внесені зміни до помісячного розпису асигнувань (додається).
Укладення договору з переможцем відкритих торгів ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» відбулось 19.03.2021. Ціна договору становила 78 595 062, 10 грн
Разом з тим у зв’язку із зменшенням фінансування ціну договору на виконання робіт «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування) зменшено до 19 925 000, 26 грн.
Стосовно вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут» не має статус бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Дана постанова має виключно рекомендаційний характер для КНП і тому інформація не публікувалася.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Висновок від 21.05.2021р. Закупівля код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція» «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ «Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування) UA-2021-02-09-001757-a Відповідно ст.8.ч.10 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. КНП «БЛІЛ м.Бахмут» 03.06.2021 звернулось до ДОНЕЦЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ м. Слав’ янськ, вул. Добровольського, буд.1 з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. |
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/6861/21 |
Дата відкриття провадження: | 18 червня 2021 |
Документи:
25 червня 2021 13:29
|
Електронний підпис |
25 червня 2021 13:05
|
ухвала_корп_2.pdf |
25 червня 2021 13:05
|
лист_.pdf |
03 червня 2021 16:00
|
Донецький окружний адміністративний суд.pdf |
25 червня 2021 13:29
|
Електронний підпис |
25 червня 2021 13:10
|
Електронний підпис |
03 червня 2021 16:46
|
Електронний підпис |
25 червня 2021 13:05
|
ухвала_корп_2.pdf |
25 червня 2021 13:05
|
лист_.pdf |
03 червня 2021 16:00
|
Донецький окружний адміністративний суд.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
78 595 062,10
UAH з ПДВ
|
78 595 062,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
86 961 282,93
UAH з ПДВ
|
86 961 282,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" #24157545 |
Переможець |
78 595 062,10
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:27
|
д.у.1від 28.12.2021№48.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 17:36
|
DOC112.PDF | зміни до договору |
29 червня 2021 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 15:49
|
DOC103.PDF | зміни до договору |
25 червня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 15:20
|
додатки.pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 16:55
|
Доп.угода 1.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 16:39
|
Договор 48.pdf | укладений |
19 березня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |