Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія соняшникова рафінована; код ДК 021:2015 – 15420000-8 – “Рафіновані олії та жири”
Очікувана вартість
133 000,00 UAH
UA-2021-02-09-001051-a df038e2d886c4dbebc3402b97c19960c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Ляшенко

+380444810262 m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Микола Ляшенко
+380444810262
m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2021 11:00
Очікувана вартість: 133 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Олія соняшникова рафінована; код ДК 021:2015 – 15420000-8 – “Рафіновані олії та жири”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ з/п Найменування товару Одиниця виміру
Кількість
1 Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена л 2952
Олія соняшникова рафінована дезодорована, рідка, прозора, світло жовтого кольору, смак та запах повинен бути притаманний олії соняшниковій без стороннього запаху, присмаку та гіркоти. Пластикові пляшки повинні бути герметично закупорені ковпачками з полімерних матеріалів, без пошкоджень упаковки. На упаковці маркування: назва продукту, адреса виробника, дата виготовлення, склад, термін придатності. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова.
Олія повинна бути розлита в пляшки ємністю 1 літр.
Олія врожаю 2020 року.
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена – 2952 л.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником впродовж всього строку дії договору про закупівлю з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і до 31 грудня 2021 року окремими партіями відповідно до заявок замовника, в яких замовником визначається кількість товару. Учасник зобов‘язаний впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки замовника поставити замовнику замовлену партію товару в кількості, що визначена у заявці замовника.
6. Умови оплати: оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 133 000,00 грн. (сто тридцять три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 15.02.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 18.02.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 300,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2952 літр
Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15421000-5 — Рафіновані олії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2021 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 09:29
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
09 лютого 2021 09:29
Додаток 3.docx
09 лютого 2021 09:29
Додаток 2.docx
09 лютого 2021 09:29
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА 131 186,90
UAH з ПДВ
131 186,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 10:30
Електронний підпис
18 лютого 2021 09:53
3.1 Декларація Олія.pdf
18 лютого 2021 09:53
Виписка.pdf
18 лютого 2021 09:53
Тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2021 09:53
3.1 Паспорт.pdf
18 лютого 2021 09:53
3.2 Інд код.pdf
18 лютого 2021 09:53
Лист гарантія.pdf
18 лютого 2021 09:53
Витяг ед. под.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2320419124
Переможець 131 186,90
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2320419124
131 186,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 14:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 березня 2021 14:49
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 14:40
Договір.pdf укладений
02 березня 2021 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Загальна вартість товару за цим Договором (загальна вартість Договору) становить 131186,88 грн (сто тридцять одна тисяча сто вісімдесят шість грн. 88 коп.) без ПДВ і включає в себе вартість товару згідно з Додатком № 1 до Договору про закупівлю, вартість пакування, маркування, доставки, завантаження та розвантаження товару на складі Покупця, а також вартість усіх інших витрат Постачальника, що пов’язані з виконанням зобов‘язань за цим Договором.» 2. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Специфікації (додаток 1 до Договору) та вирішили викласти Специфікацію (додаток 1 до Договору) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1. 3. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Ця Додаткова угода №1 укладена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода №1 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 6. До цієї Додаткової угоди №1 додається та є невід‘ємною частиною Договору: - Специфікація (додаток 1 до Договору). Специфікація м. Київ «10» березня 2021 р. № з/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю, без ПДВ грн. Загальна вартість грн. з урахуванням усіх податків і зборів 1 Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена л 2952 44,44 131 186,88 Усього без ПДВ, грн. 131 186,88 У тому числі ПДВ 20% (без ПДВ), грн. Без ПДВ Олія соняшникова рафінована дезодорована, рідка, прозора, світло жовтого кольору, смак та запах повинен бути притаманний олії соняшниковій без стороннього запаху, присмаку та гіркоти. Пластикові пляшки повинні бути герметично закупорені ковпачками з полімерних матеріалів, без пошкоджень упаковки. На упаковці маркування: назва продукту, адреса виробника, дата виготовлення, склад, термін придатності. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова. Олія повинна бути розлита в пластикові пляшки ємністю 1 літр. Олія врожаю 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 131 186,88
UAH