Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Hydroxyethylstarch, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Potassiumchloride, Gelatinagents, NatriiHydrocarbonas, Tobramycin, Acetylcysteine, Cefepime, Levofloxacin, Ceftazidime, Ceftriaxone, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Pentoxifylline, Saccharatedironoxide
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
National ID: | 01996711 |
Contact point: |
Pleshakov Pavlo +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 13:36 |
Очікувана вартість: | 5 081 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 408,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 лютого 2021 18:17 |
Enquiries until: | 01 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 5 081 680 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 408 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Під кількістю 15 одиниць слід розуміти 15 найменувань відповідно до Технічної специфікації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 18:14 |
Тендерна документація.doc | |
08 лютого 2021 18:14 |
Технічна специфікація.docx | |
08 лютого 2021 18:14 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000022 ● 99e5cb0bffc949e7bbcb0d65c78aa903
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.11.2021 № 644
(в редакції наказу від 10.11.2021 № 649)
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.11.2021 № 644
(в редакції наказу від 10.11.2021 № 649)
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-02-08-006284-b 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 11:24:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі Hydroxyethylstarch, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Potassiumchloride, Gelatigents, NatriiHydrocarbonas, Tobramycin. Acetylcysteine, Cefepime, Levofloxacin, Ceftazidime, Ceftriaxone, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Pentoxifylline, Saccharatedironoxide (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція), очікуваною вартістю 5 081 680,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-006284-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) З яких причин Вами не було оприлюднено додаткову угоду № 2 до договору? (просимо надати додаткову угоду № 2).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 16:13:32
Пояснення на запит
Доброго дня. У відповідь на запит моніторингу повідомляємо наступне:
- Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search ) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
Щодо не оприлюднення Додаткової угоду № 2 до Договору №179/21-ЛВ повідомляємо наступне:
- Відповідно до пункту 8 частини 10.3 Розділу Х Договору №179/21-ЛВ, укладеного за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33600000-6 Фармацевтична продукція (Hydroxyethylstarch, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Potassiumchloride, Gelatinagents, NatriiHydrocarbonas, Tobramycin, Acetylcysteine, Cefepime, Levofloxacin, Ceftazidime, Ceftriaxone, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Electrolytesincombinationwithotherdrugs, Pentoxifylline, Saccharatedironoxide)» UA-2021-02-08-006284-b замовником визначено, що у разі виникнення необхідності зміни платіжних реквізитів, що зазначені у цьому Договорі, така зміна не буде вважатись зміною істотних умов договору.
Договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Тож, повідомлення оприлюднюється тільки щодо договорів, визначених ст. 41 Закону.
Необхідно звернути увагу, що Мінекономіки в листі, що коментується, та як визначено ч. 5 і
7 ст. 41 Закону № 922, йдеться про внесення змін саме до істотних умов договору. Частиною 1 ст. 41 Закону № 922 визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм ЦК, ГКУ з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом України «Про публічні закупівлі».
На нашу думку, зміна реквізитів сторін до жодного з вищенаведених підстав ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не належить.
Повідомляємо, що Замовником укладено Додаткову угоду № 2 до Договору № 179/21-ЛВ з ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." у зв’язку із зміною юридичної адреси Покупця, що не є зміною істотних умов договору.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Договором №179/21-ЛВ не встановлено обов’язку для Замовника оприлюднювати на електронному майданчику всі додаткові угоду до договору про закупівлю, за винятком додаткових угод, що стосуються змін істотних умов договору.
Враховуючи вищенаведена, Замовник самостійно приймає рішення щодо розміщення чи не розміщення додаткових угод про зміну реквізитів Сторін договору на електронному майданчику закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу UA-M-2021-11-10-000022 щодо порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій повідомляємо: Замовником у підпункті 3.2 розділу 3 тендерної документації зазначено, що формальними помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, до формальних помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок. Також, Замовником зазначено, що формальними також слід вважати помилки згідно переліку затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 N 710( далі -Наказ). Цим Наказом наведено перелік формальних помилок, та відповідно до його змісту перелік вважається примірним, оскільки відповідно до його змісту не зазначено про те, що перелік є вичерпним. Окрім цього, виходячи із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, Замовник не вважав за необхідне наводити приклади та самостійно кваліфікувати їх, з метою недопущення в майбутньому розбіжностей щодо їх тлумачення. Враховуючи вищевикладене замовником жодним чином не порушено положення Закону щодо складання тендерної документації. На даний момент у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до тендерної документації , оскільки закупівля переведена у статус «Завершена». Просимо взяти до уваги надане пояснення та додатково повідомляємо про те що, у подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема в частині формування змісту тендерної документації Замовником буде враховано та наведено приклади формальних помилок.
2021-12-08 14:35:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БаДМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
5 080 060,00
UAH з ПДВ
|
5 051 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БаДМ" |
5 078 880,20
UAH з ПДВ
|
5 078 880,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
5 051 310,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 11:35
|
ДУ №7 до дог. 179-21-ЛВ МТК.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 19:12
|
ДУ №6 до дог. 179-21-ЛВ МТК.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 19:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:23
|
ДУ №5 до дог. 179-21-ЛВ МТК.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 16:01
|
ДУ №4 до дог. 179-21-ЛВ МедичнийЦентрМТК.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 12:40
|
ДУ 3 29.06.2021 до дог. №179-21-ЛВ Медичний центр М.Т.К..pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:19
|
ДУ №1 до дог. 179-21-ЛВ Медичний центр МТК.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 17:07
|
Договір 05.04.2021 №179-21-ЛВ МТК.pdf | укладений |
05 квітня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 179/21-ЛВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1, ч. 5, ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" п. 3.2. Договори Сторони домовились зменшити ціну Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 179/21-ЛВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 179/21-ЛВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 179/21-ЛВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 179/21-ЛВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми додаткової угоди на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 179/21-ЛВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |