Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Current average repair of the public highway of the local value О251509 Pryluky - Serhiivka - Biloshapky - Lynovytsia on the part km 0+000 - km 64+100 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Очікувана вартість
25 817 008,00 UAH
UA-2021-02-08-006034-b 32583268a9264caca8461dc30d422e79
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
National ID: 04014246
Contact point: Artemenko Irina Anatolyevna
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 19:00
Початок аукціону: 24 червня 2021 12:32
Очікувана вартість: 25 817 008,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 774000 UAH
Publication date: 08 лютого 2021 17:15
Enquiries until: 01 червня 2021 00:00
Complaints submission until: до 07 червня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 червня 2021 19:00

Information

Estimated total value: 25 817 008 UAH including VAT
Minimal lowering step: 130 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
1. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. 2. Інформація про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначена у п. 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуцький район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of the local value О251509 Pryluky - Serhiivka - Biloshapky - Lynovytsia on the part km 0+000 - km 64+100 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом фізичної особи, яка є учасником та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тедерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься на веб-порталі Антимонопольного комітету України. Посилання розміщення інформації: www.amc.gov.ua
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). У разі здійснення заходів щодо розстрочення/ відстрочення наявної заборгованості, учасник зазначає, що здійснив заходи щодо розстрочення/ відстрочення наявної заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://kap.minjust.gov.ua/services
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник перевіряє інформацію самостійно
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник перевіряє інформацію самостійно
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 червня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2021 16:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН 7 Прилуки-Сергіївка.docx
03 червня 2021 16:34
ТД зі змінами 7 Прилуки-Сергіївка.docx
02 червня 2021 14:34
ТД зі змінами 6 Прилуки-Сергіївка.docx
28 травня 2021 12:51
ТД зі змінами 5 Прилуки-Сергіївка.docx
28 квітня 2021 11:54
ТД зі змінами 4 Прилуки-Сергіївка.docx
05 квітня 2021 16:59
ТД зі змінами 3 Прилуки-Сергіївка.docx
26 березня 2021 14:16
ТД зі змінами 2 Прилуки-Сергіївка.docx
11 березня 2021 16:43
ТД зі змінами Прилуки-Сергіївка.docx
08 лютого 2021 18:45
ТД Прилуки-Сергіївка.docx
08 лютого 2021 18:43
ТД Прилуки-Сергіївка.docx
08 лютого 2021 17:15
ТД Прилуки-Сергіївка.docx
02 червня 2021 14:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН 6 Прилуки-Сергіївка.docx
28 травня 2021 12:51
ПЕРЕЛІК ЗМІН 5 Прилуки-Сергіївка.docx
28 квітня 2021 11:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4 Прилуки-Сергіївка.docx
05 квітня 2021 16:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3 Прилуки-Сергіївка.docx
26 березня 2021 14:16
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Прилуки-Сергіївка.docx
11 березня 2021 16:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН Прилуки-Сергіївка.docx
11 березня 2021 16:43
ПРОЕКТ договору зі змінами поточний ремонт 2021 (1).docx
08 лютого 2021 17:15
ПРОЕКТ договору поточний ремонт 2021.docx
11 березня 2021 16:43
Схема зі змінами Прилуки-Сергіївка.jpg
08 лютого 2021 17:15
Схема Прилуки - Сергіївка - Білошапки.jpg
08 лютого 2021 17:15
ТЗ Прилуки - Сергіївка - Білошапки.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 14:38
Дата відповіді: 22 лютого 2021 15:44
Уточніть будь ласка одиниці вимірювання в пунктах 117 - 124 технічного завдання викладеного в Додатку № 8, а також відповідність даних одиниць виміру пунктам 115 та 116 технічного завдання викладеного в Додатку № 8 до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Пункти 117-124 передбачають 10-кратну обертаємість тимчасових дорожніх знаків. Тобто загальна кількість знаків відповідає пунктам 115-116.
схема розміщення
Дата подання: 22 лютого 2021 14:48
Дата відповіді: 22 лютого 2021 15:33
В легенді схеми розміщення вказано назву об'єкту, яка не відповідає назві предмету закупівлі, а саме: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)". Відкоригуйте в легенді схеми розміщення даного об'єкту назву.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо! До тендерної документації будуть внесені зміни
та схему розміщення буде викладено у новій редакції
документація
Дата подання: 26 лютого 2021 16:33
Дата відповіді: 26 лютого 2021 16:43
На сторінці 11 в пункті 1.2 визначено, що: Ціна тендерної пропозиції - договірна ціна, повинна бути твердою та розрахованою згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2018. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що "СОУ 42.1-37641918-050:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту" - застосовується для визначення договірної ціни з капітального ремонту, а на разі закупівля відбувається на надання послуг з поточного середнього ремонту. Для виконання робіт з поточного ремонту застосовується СОУ 42.1-37641918-085:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання. В зв'язку з цим внесіть відповідні зміни до тендерної документації, для коректного розрахунку договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-08-006034-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕЙТС", Код ЄДРПОУ:42799488
Дата подання: 18 березня 2021 17:50
дискримінація учасників
Відповідно до розділу 4 Наказу № 203 від 21.12.2015 року «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» визначено: «Скасувати нормативні документи України з 01 липня 2016 року: 1. ДСТУ ISO 14001:2015 – Системи екологічного управління.» та до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів», Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р.за № 194/31646, що виконання робіт (надання послуг) в дорожньо-будівельній галузі не потребують отримання сертифікату ISO. Тому враховуючи вищевикладене та керуючись пунктом 4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни до тендерної документації вилучивши з неї наступні вимоги, щодо подання таких документів:

1. копією сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010));

2. копією звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону;

3. копією сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будування та ремонтування автомобільних доріг і автомагістралей (42.11.2), будування інших інженерно-технічних споруд (42.99), що повинен бути дійсними на дату проведення електронного аукціону.


Відповідно до пункту 3 розділу 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не вказано, що Замовник робіт має право вимагати від Учасника підтвердження обсягів робіт та кількості об'єктів та рішення АМК № 19607-р/пк-пз від 20.10.2020 року. Тому враховуючи вищевикладене та керуючись пунктом 4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни до тендерної документації вилучивши з неї наступні вимоги, щодо подання таких документів:

1. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) одним договором в обсязі не менше об’ємів (робіт) послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, які становлять:

Відомість розрахунку обсягу ключових (основних) робіт (послуг) складена
відповідно до технічного завдання (Додатку № 8 до цієї тендерної документації)

п/п Найменування послуг в аналогічних договорах Обсяг послуг згідно з технічним завданням тендерної документації
1 2 3
1 Холодне фрезерування 4800 м2
2 Влаштування вирівнюючого шару з а/б суміші 2200 т
3 Влаштування верхнього шару покриття 36600 м2
4 Влаштування дорожньої розмітки 6,1 км

В разі не усунення даних порушень наше підприємство буде вимушене подати на вимоги тендерної документації скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2021 17:08
Як орган державної влади, який уповноважений реалізувати державну політику у сфері будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення (далі – Доріг) на території Чернігівської області Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі - Управління) при закупівлі послуг з ремонту Доріг окрім законів та підзаконних нормативно-правових актів у сфері будівництва керується у тому числі й вимогами Регіональної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2019 – 2022 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням шістнадцятої сесії обласної ради сьомого скликання від 20 грудня 2018 року № 9-16/VII. У процесі реалізації завдань і заходів вказаної Програми щодо нового будівництва, капітального та поточного ремонту Доріг має забезпечуватися гарантійний строк експлуатації об'єктів капітального та поточного середнього ремонтів Доріг згідно з державними будівельними нормами.
Ураховуючи таку важливість такого об’єкту інфраструктури як дороги загального користування місцевого значення при закупівлі послуг їх поточного середнього ремонту, Замовник має забезпечити якість виконаних робіт і своєчасне їх виконання, і ще на етапі відбору виконавця переконатися у можливості Учасників надати послуги не лише за найнижчою ціною (що часто впливає на якість послуг, оскільки учасники економлять на обладнанні та/або матеріалах, що негативно відображається на якості послуг), але і якісно та у встановлені терміни.
Процедури закупівлі послуг середнього ремонту автомобільних доріг, які оголошені Замовником, передбачають єдиним критерієм визначення переможця ціну. Ураховуючи важливість кінцевого результату надання послуг середнього ремонту автомобільних доріг для територіальної громади Чернігівської області та регіону в цілому Замовника окрім цінового критерію також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. Зважаючи на це Управлінням у ТД і встановлюються конкретні вимоги.
Замовник висунув вимогу щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з метою забезпечення населення якісним результатом надання послуг.
Так, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів» не встановлено, що ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 втратили свою чинність, вони є діючими на території України і застосовуються для демонстрації відповідності підприємств установленим вимогам до системи управління якістю та здатності підприємства постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також відповідають встановленим законодавчим та регламенту вальним вимогам. Наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління, що є дуже важливим для такої екологічно шкідливої сфери як будівництво та ремонт доріг.
Пунктом 4 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) передбачено, що у тендерній документації зазначаються інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Водночас до ч. 3 ст. 22 Закону надає Замовнику право включити до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей), котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Вона обґрунтована тим, що охорона навколишнього природного середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційному утримання автомобільних доріг повинна здійснюватись відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища шляхом зниження впливу на нього дорожньої складової автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема: збільшення частки заходів з охорони навколишнього природного середовища при будівництві, реконструкції і ремонті об'єктів дорожнього господарства. Це в повній мірі відповідає основним завданням і заходам Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки.
Діяльність підприємств і організацій, які входять до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, повинна бути направлена на запобігання (мінімізацію) негативного впливу на навколишнє природне середовище. Однією з найбільш значимих міжнародних природоохоронних ініціатив в галузі екології є міжнародні стандарти серії ISO 14000. Типові положення цих стандартів полягають у розробці загальної системи екологічного управління структури, правової відповідальності, практичних методів, процедур, ресурсів для впровадження екологічної політики організації.
В сучасних економічних умовах ремонт автомобільних доріг необхідно проводити, враховуючи аспекти енергозбереження. Завданням економії енергоресурсів в дорожньому будівництві є економія нафтопродуктів та покращення екологічного стану навколишнього середовища.
Зважаючи на це вимога щодо наявності у виконавця робіт якісної системи екологічного управління є вкрай важливою для забезпечення належної якості послуг.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 14001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309-р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).

Стосовно вимоги про підтвердження виконання обсягів робіт слід зазначити наступне.
Абзац 3 пункту 2 статті 16 Закону надає право замовнику встановити такий кваліфікаційний критерій як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), однак не містить жодних визначень чи обмежень щодо поняття «аналогічний договір». Мінекономіки є Уповноваженим органом, однією з функцій якого є регулювання державної політики у сфері закупівель, офіційною позицією якого є те, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону (роз’яснення, опубліковане на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у відповідь на запит 111/2017).
Крім того, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 № 1572 визначено, що при закупівлі робіт з будівництва автомобільних доріг аналогічним за предметом закупівлі договором може вважатися договір на поточний середній ремонт. Який містить виконання видів робіт, що подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі та рекомендується, щоб замовник в тендерній документації зазначав перелік основних (ключових) видів робіт.
Якщо звернутися до рішень АМКУ, то в більшості з них скаржники ставили питання щодо незаконності внесення до вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. У більшості рішень АМКУ ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. В разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу.
У випадку з закупівлею послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Чернігівській області, Управління, виконуючи покладене на нього Програмою та Положенням про Управління завдання забезпечити як якісне, так і своєчасне поліпшення дорожнього покриття, та тривалу подальшу експлуатацію автомобільних доріг, для реалізації найбільшої ефективності використання бюджетних коштів ставить конкретні вимоги до учасників в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
У випадку з даною закупівлею технічне завдання передбачає певний склад робіт та обсяг надання послуг поточного ремонту автомобільної дороги загального користування. Тому Замовник має переконатися, що Учасник спроможний виконати саме такий вид робіт, який вимагається проектною документацією, і вже здійснював саме такий обсяг послуг.
Зважаючи на викладене, Замовник не вбачає підстав вважати вимоги, наведені у тендерній документації дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2021-02-08-006034-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕЙТС", Код ЄДРПОУ:42799488
Дата подання: 30 березня 2021 09:19
дискримінаційна умова
Вимагаємо прибрати з п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" абз. 5 вираз - "Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок", оскільки вважаємо це дискримінаційною умовою для Учасника. Замовником і без цієї умови розміщено вимогу підтвердити наявність грошового покриття на рахунку покриття в банківській установі з видачею останнім довідки. Само по собі грошове покриття передбачає списання грошових коштів на рахунок покриття і не важливо з якого рахунку Учасника це відбувається. Банківська установа, видаючи банківську гарантію, приймає обов'язки виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних в п. 3 Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення Розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" і цього достатньо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2021 11:49
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 чітко передбачає, що списання коштів в національній або іноземних валютах для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії здійснюються з ПОТОЧНОГО рахунку принципала, про що вказується в заяві про надання гарантії (пункт 20 вказаного Положення).
За таких умов зауваження, що "неважливо з якого рахунку Учасника це відбувається" не відповідає діючому законодавству.
Натомість вимогою тендерної документації передбачається заборона надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів НА депозитний рахунок.
Відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» від 5 квітня 2001 року № 2346-III:
«7.1.1. Вкладний (депозитний) рахунок - рахунок, що відкривається банком клієнту на договірній основі для зберігання коштів, що ПЕРЕДАЮТЬСЯ клієнтом БАНКУ В УПРАВЛІННЯ на встановлений строк та під визначений процент (дохід) відповідно до умов договору.
7.1.2. Поточний рахунок - рахунок, що відкривається банком клієнту на договірній основі для зберігання коштів і ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ за допомогою платіжних інструментів відповідно до умов договору та вимог законодавства України.»
Зважаючи на таке визначення поточного та депозитного рахунку ці рахунки є різними за своєю природою і умова, що кошти на депозитному рахунку фактично передані банку в управління і банк відповідно вправі встановлювати певні умови щодо повернення коштів з рахунку, може ускладнити та навіть унеможливити отримання забезпечення у разі порушення зобов'язань.
За таких умов вважаємо, що абзац 5 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" не містить дискримінаційної умови для будь-кого з учасників, оскільки цілком узгоджується з діючим законодавством.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-08-006034-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 15 квітня 2021 15:48
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2021 11:09
рішення від 28.04.2021 №9444.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погодився з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2021 №9444-р/пк-пз стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Данко" від 15.04.2021 № UA-2021-02-08-006034-b.c3.
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2021 14:07

Документи подані скаржником

14 квітня 2021 11:14
цпд працівників
14 квітня 2021 11:14
28.1 Фін звітність 2019 рік
22 квітня 2021 17:54
дод1
22 квітня 2021 17:54
дод2
22 квітня 2021 17:54
дод3
22 квітня 2021 17:55
дод4

Документи подані замовником

23 квітня 2021 16:09
Пояснення по суті скарги
23 квітня 2021 16:09
Пояснення по суті скарги
28 квітня 2021 12:12
Перелік змін

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 червня 2021
UA-2021-02-08-006034-b32583268a9264caca8461dc30d422e79
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВ "ШБУ-77" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2021 15:11

Документи

Публічні документи

01 липня 2021 09:30
Електронний підпис
01 липня 2021 09:27
Довідка МВС
25 червня 2021 15:11
Електронний підпис
25 червня 2021 12:51
Довідка МВС
11 червня 2021 13:09
Електронний підпис
11 червня 2021 13:09
Електронний підпис
11 червня 2021 13:04
29 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF
11 червня 2021 13:04
51 ДЦ Прилуки-Сергіївка.rar
11 червня 2021 13:04
57 Довідка про КЕП.PDF
11 червня 2021 13:04
56 Ліцензія.pdf
11 червня 2021 13:04
55 Довідка санкції.PDF
11 червня 2021 13:04
52 ТЗ Прилуки.PDF
11 червня 2021 13:04
43 Інвентарна нова.pdf
11 червня 2021 13:04
42 Атестат виробництва .pdf
11 червня 2021 13:04
41 Договір поставки АБ.pdf
11 червня 2021 13:04
33 Проєкт договору.PDF
11 червня 2021 13:04
26 Акти дог. 26 ч2.rar
11 червня 2021 13:04
26 Акти дог. 26 ч1.rar
11 червня 2021 13:04
25 Дог._26 з ДУ 1-11.pdf
11 червня 2021 13:04
22 Дипломи ІТР.rar
11 червня 2021 13:04
21 Накази.rar
11 червня 2021 13:04
7 Статут 2021 (оригінал).pdf
11 червня 2021 13:04
3 Доручення Прилуки.PDF
11 червня 2021 13:04
_Гарантія 774 000 (006034-b).zip

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки-Сергіївка-Білошапки-Линовиця на ділянці км 0+000 – км 64+100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації вимагає усунути виявлені невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі – Довідка про МТБ), яка подається за вказаною формою у п.1 Додатку 2 тендерної документації. Учасником надано Довідку про перелік матеріально-технічної бази за формою, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. У складі тендерної пропозиції міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо надання послуг (далі – Довідка про працівників), у якій наведено перелік штатних та найманих працівників. Досвід роботи працівників, зазначених у пунктах 20, 21, 23, 25, 28, 31, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 47, 50, 53, 54, 55 Довідки про працівників, не відповідає інформації зазначеній у наданих наказах про прийняття на роботу. 1.3. У Довідці про викання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Довідка про аналогічні договори) відсутнє посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ щодо договорів, які надано, як аналогічні, що суперечить п.3 Додатку 2 тендерної документації. 1.4.Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «5.4.Фінансова звітність.rar», у якому знаходиться фінансова звітність учасника за 2020 рік та І квартал 2021 року. Однак, відповідно до вимог тендерної документації повинна надаватися фінансова звітність за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі, вже минув. Дата оголошення закупівлі 08 лютого 2021 року. Граничний термін подачі фін звітності за 2020 рік – до 28 лютого 2021 року, отже граничний термін подання фінансової звітності термін подання якої минув на дату оголошення закупівлі є фінансова звітність за 2019 рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1, п. 2, п. 3, п. 4 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка про МТБ за встановленою формою. 3.2. Довідка про працівників з достовірною інформацією щодо пунктів 20, 21, 23, 25, 28, 31, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 47, 50, 53, 54, 55; - якщо на момент подання тендерної пропозиції Довідка про працівників містила достовірну інформацію – надати відповідні копії наказів чи цивільно-правових договорів. 3.2. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів будівельних (дорожніх) машин та механізмів вказаних у пунктах 1, 4, 17, 23 Довідки про МТБ або підтвердження, що вони не підлягають державній реєстрації. 3.3. Довідку про аналогічні договори з зазначенням посиланнь на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ щодо договорів, які надано, як аналогічні. 3.4. Надати фінансову звітність за 2019 рік, саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.

Документи

Публічні документи

16 червня 2021 17:16
Електронний підпис
16 червня 2021 17:15
Фінансова звітність.rar
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:17
55.imd
11 червня 2021 18:17
4. Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2021 18:17
4. Розрахунок ДЦ.pdf
11 червня 2021 18:17
9. Технічна частина.pdf
11 червня 2021 18:17
5.3. Досвід.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.15. Дорожні робітники.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.12. Машиністи фрези.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.9.2. Машиністи котка.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.9.1. Машиністи котка.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.4. Машиністи крана.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.3. Трактористи.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.2. Водії.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.1. ІТР.pdf
11 червня 2021 18:17
5.1. Наявність МТБ.pdf
11 червня 2021 18:17
2. Банківська гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься на веб-порталі Антимонопольного комітету України. Посилання розміщення інформації: www.amc.gov.ua

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Доказ відповідності критеріям тенд

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://kap.minjust.gov.ua/services

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб’єкт господарювання (учасник) ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі - ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, директора ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» не визнане у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ШБУ-77" 25 520 000,00
UAH з ПДВ
25 390 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 25 655 000,00
UAH з ПДВ
25 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 липня 2021 09:30
Електронний підпис
01 липня 2021 09:27
Довідка МВС
25 червня 2021 15:11
Електронний підпис
25 червня 2021 12:51
Довідка МВС
11 червня 2021 13:09
Електронний підпис
11 червня 2021 13:09
Електронний підпис
11 червня 2021 13:04
29 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF
11 червня 2021 13:04
51 ДЦ Прилуки-Сергіївка.rar
11 червня 2021 13:04
57 Довідка про КЕП.PDF
11 червня 2021 13:04
56 Ліцензія.pdf
11 червня 2021 13:04
55 Довідка санкції.PDF
11 червня 2021 13:04
52 ТЗ Прилуки.PDF
11 червня 2021 13:04
43 Інвентарна нова.pdf
11 червня 2021 13:04
42 Атестат виробництва .pdf
11 червня 2021 13:04
41 Договір поставки АБ.pdf
11 червня 2021 13:04
33 Проєкт договору.PDF
11 червня 2021 13:04
26 Акти дог. 26 ч2.rar
11 червня 2021 13:04
26 Акти дог. 26 ч1.rar
11 червня 2021 13:04
25 Дог._26 з ДУ 1-11.pdf
11 червня 2021 13:04
22 Дипломи ІТР.rar
11 червня 2021 13:04
21 Накази.rar
11 червня 2021 13:04
7 Статут 2021 (оригінал).pdf
11 червня 2021 13:04
3 Доручення Прилуки.PDF
11 червня 2021 13:04
_Гарантія 774 000 (006034-b).zip

Публічні документи

16 червня 2021 17:16
Електронний підпис
16 червня 2021 17:15
Фінансова звітність.rar
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:18
Електронний підпис
11 червня 2021 18:17
55.imd
11 червня 2021 18:17
4. Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2021 18:17
4. Розрахунок ДЦ.pdf
11 червня 2021 18:17
9. Технічна частина.pdf
11 червня 2021 18:17
5.3. Досвід.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.15. Дорожні робітники.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.12. Машиністи фрези.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.9.2. Машиністи котка.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.9.1. Машиністи котка.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.4. Машиністи крана.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.3. Трактористи.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.2. Водії.pdf
11 червня 2021 18:17
5.2.1. ІТР.pdf
11 червня 2021 18:17
5.1. Наявність МТБ.pdf
11 червня 2021 18:17
2. Банківська гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься на веб-порталі Антимонопольного комітету України. Посилання розміщення інформації: www.amc.gov.ua

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Доказ відповідності критеріям тенд

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://kap.minjust.gov.ua/services

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб’єкт господарювання (учасник) ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі - ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, директора ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» не визнане у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 25 390 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2021 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2021 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
25 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:48
25_1.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 11:04
25.PDF укладений
12 липня 2021 10:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 вересня 2021 10:35
22 953 014,80 UAH UA088201720344281006107008752
УКБ Чернігівської ОДА
UA523282090000026005000009656
ТОВ "ШБУ-77"
Оплачений
29 грудня 2021 12:11
2 433 924,86 UAH UA088201720344281006107008752
УКБ Чернігівської ОДА
UA523282090000026005000009656
ТОВ "ШБУ-77"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 386 939,66
UAH (в тому числі ПДВ 4 231 156,61 UAH)